FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o silnik krokowy SC 900
Autor Wiadomość
semprini 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 6
Skąd: LUBLINIEC
Wysłany: 14-01-2008, 14:51   Pytanie o silnik krokowy SC 900
   Bolid: seicento


Mam problem już dośc długi czas.... Chodzi mi o wysokie obroty, które przy ciepłym silniku utrzymuja sie długo na wysokim poziomie. Bede zmuszony najprawdopodobniej wymienić silnik krokowy(lub go dokladnie przeczyścic), bo nie przychodzi mi nic wiecej do głowy, a szak mnie powoli trafia, jak mi zaczyna wyc przy zmianie biegu, a ludzie myśla ze nie umiem jeździć:-)
W związku z tym mam pytanie czy w kazdym seicento 900 sa takie same silniki krokowe, zebym nie kupił niedobrego...
Z góry dzieki za pomoc.
_________________
nadzieja umiera ostatnia...
 
 
 
DariuszK 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 11 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 23
Skąd: Włocławek
Wysłany: 14-01-2008, 16:48   
   Bolid: 1.1 MPI 2003 kiedyś, GOLF IV aktualnie


silnik krokowy odpowiada za regulacje biegu jalowego, wiec to chyba Twoj problem nie dotyczy silniczka krokowego, jednak poprawnosc jego dzialania mozesz sprawdzic np poprzez zmierzenie rezystancji pomiedzy stykami uzwojen kazdej z cewek, opor powienien wynosic od 45 do 60 omow.
_________________
opcja "SZUKAJ" nie boli!!!!
 
 
 
niemiec 
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 222
Skąd: LHR/WWE
Wysłany: 14-01-2008, 17:41   
   Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00


Krokowiec jest taki sam w każdym silniku SPI przewidzianym w SEJO, ale ty musisz raczek zainwestować w linkę gazu. Sprawdź działanie przepustnicy i przesuw linki...
_________________
Nie ma mnie na forum
 
 
 
semprini 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 6
Skąd: LUBLINIEC
Wysłany: 15-01-2008, 08:50   
   Bolid: seicento


Przepustnica i linka działaja bez zarzutów.
To jak nie silnik krokowy, to co to moze byc?
I na benzynie i na gazie dzieje sie tak samo. Czasem jak jest cieply silnik, to potrafi przez dwie-trzy sekundy mi wyc jak go przegazuje, a czasem schodzi normalnie.
Nie ma zasady, raz jest lepiej raz gorzej, ale raczej to drugie...
_________________
nadzieja umiera ostatnia...
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 15-01-2008, 10:58   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Silniczek krokowy jest taki sam w każdej 900 tce. Numer katologowy B01/00 oryginalny magneti marelli. Co do oporu między stykami 1i 4 oraz 2i3 powynno być około 53 omów. Jak kolega zaznaczył powinieneś sprawdzić wpierw linkę gazu. Dobrze odpala i na zimno pracuje oraz czy po zejściu z tych wysokich obrotów trzyma jałowe bez falowania? Tego nie piszesz. Zacznij od linki następnie wyczyść krokowy , chociaż ten grzybek z nagaru i oczywiście wewnątrz obudowy przepustnicy ten kanał gdzie pracuje grzybek silniczka.Moze być nagar i zacina skoki silniczka.Sprawdź czy nie podłapuje tzw fałszywego powietrza poprzez jakiś przewód np serwa hamulcowego, odmę lub uszczelkę jakąś na przepustnicy.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum