Rdza wokół zamka bagażnika.. |
Autor |
Wiadomość |
dedek
za dużo się czepia do forum
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-11-2011, 23:05 Rdza wokół zamka bagażnika..
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Jeśli nie mialeś/miałaś jeszcze rdzy wokół zamka bagażnika to wiedz, że ona się Tobą interesuje
Wielu dorwała, a tego kogo jeszcze nie dotknęła, z pewnością dotknie:)
Macie jakieś patenty co z tym zrobić?
Ostatnimi dniami, część lakieru po prostu się oderwała na myjni i ukazała się ruda. Widziałem to kiedyś w wielu SC i wiedziałem, że mnie też to kiedyś dopadnie. W zimę już nic mi się z tym nie chce robić ale na wiosnę zamierzam wyjąć zamek, oczyścić, położyć tzw. brunox, podkład i lakier. Pytanie tylko czy lakierować całą klapę bagażnika , czy obrać sobie jakiś obszar do lakierowania.. |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 18-11-2011, 23:09
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
dedek napisał/a: | Jeśli nie mialeś/miałaś jeszcze rdzy wokół zamka bagażnika to wiedz, że ona się Tobą interesuje |
Jak ktoś ma otwieranie klapy z kabiny to nie będzie się interesować bo te odpryski lakieru są od kluczyka i breloczków. U mnie rdza wychodziła pod uszczelka szyby i musiałem całą klapę malować. |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-11-2011, 23:13
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
TheStig napisał/a: | dedek napisał/a: | Jeśli nie mialeś/miałaś jeszcze rdzy wokół zamka bagażnika to wiedz, że ona się Tobą interesuje |
Jak ktoś ma otwieranie klapy z kabiny to nie będzie się interesować bo te odpryski lakieru są od kluczyka i breloczków. U mnie rdza wychodziła pod uszczelka szyby i musiałem całą klapę malować. |
Logiczne, że kto nie ma zamka, o którym pisałem, to tego problemu nie ma...
Mi nie chodzi o odpryski lakieru od breloczków. Tam gdzie mam zarysowanie od czegoś, z 5 cm pod zamkiem to nic się nie dzieje, tylko lekko przyrudziałe jest ale lakier się trzyma bajkowo. Bo jak ten kawałek lakieru odpadł to pod nim już blacha była zardzewiała i jestem przekonany, że dookoła zamka też już wszędzie jest ruda ale pod lakierem. Nie zaczynało się więc od żadnych ognisk korozji, tylko korodowała pod lakierem od dłuższego czasu. Podobnie jak mówisz, że wyszła spod uszczelki, przecież tam nie obijasz brelokami blachy:) |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 18-11-2011, 23:28
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
A no chyba że. Jak byłem zmuszony do wymiany zamka, to gdy włożyłem nowy zamek (oryginalny) to w okół niego była delikatna szparka przez którą pewnie dostaje się wilgoć i stąd korozja w okół zamka. Jak to zobaczyłem, to profilaktycznie przejechałem dookoła zamek silikonem i myślę, że już nie powinno się nic dziać. |
|
|
|
 |
boonsaw
Nałogowiec
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 128 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 19-11-2011, 10:23
Bolid: była Czerwona strzała 899ccm:( jest O2 FL |
|
|
Mna własnie zaczęła interesowac sie rdza tak wiec postanowilem ze na wiosne robie otwieranie zamka alba na linke z kabiny albo silownikiem z pilota czy z jakiegos guziola w kabinie. oczyścic ile sie da wokół zamka pomalowac i zaslepic calosc znaczkiem FIAT coby uniknac malowania calej klapy |
_________________
 |
|
|
|
 |
|