FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[SE 1.1] Kolejność kabli zapłonowych
Autor Wiadomość
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 22-10-2010, 19:38   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


Gicior kable ułożone tak jak mówisz thx za pomoc ;P Teraz upewnić się w 1000% o rozrząd i zdam relację!
_________________
I and My Sej :P
 
 
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 23-10-2010, 18:09   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


Ok już wszystko wiem NIe mam ciśnienia na 1-2 cylindrze, zatarłem silnik bo miałem problem z olejem. Mechanik (Zaufany co od dziecka w tym robi) mi to powiedział. Tzn zeby nie było naj. kumpel mojego taty.


Brak ciśnienia na cylindrach, klekotanie, trudy odpalenia, stuki puki podczas niskih obrotów a większe przy szybkich Powód?

Do wymiany panewki zawory, się wypaliły, Auto chodzi na gazie ;P
Zabieram się do remontu :) Dzięki za pomoc w razie czego bede się pytał was o porady thx jeszcze raz i życzcie powodzenia bo dzisiaj nocka ;P
_________________
I and My Sej :P
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-10-2010, 18:28   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


a mierzyles kompresje ?
_________________

 
 
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 23-10-2010, 19:41   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


Tak specjalny przyrządem, kupiłem w sklepie dzisiaj ;P

Cylinder 4-3 ma 1,1 prawie 1,1 doklanie 1,07
A Pieerwszy 0,23 a drugi 0,18 próby dobywały się 3 krotnie ;D
_________________
I and My Sej :P
 
 
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 24-10-2010, 02:30   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


//Add Dzięki sprawdzeniu ciśnienia doszyłem do wniosku ze moj tata podczas pomocy przy wymianie uszczelniaczy, pomylił te "Kieliszki" które popychacze otwierały zawory i je zamykały wyszło z tego wszystkiego taki ambaras że podczas zamykania zaworu w cylindrze 1 lub 2, nie do końca go zamykał i kompresja uciekała ;P

Na szczęście miałem szczelinomierz i zmierzyłem to i wszystko wykazało, jest godzina 2:29 w nocy idę sprawdzać ponownie poprawność ustawienia zaworów i zabieram się do skręcania głowicy i testowania ciśnienia w cylindrach tak że życzcie Mi powodzenia :) :lol: :cool: :grin:
_________________
I and My Sej :P
 
 
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 24-10-2010, 15:49   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


Ok sprawa rozwiązana Dziękuje wszystkim serdecznie za pomoc reasumując dla osób które w przyszłości będą miały problemy podobne do moich.

:arrow: Problem
1. Branie oleju przez silnik, nadmierne spaliny ect.
2. Problem z odpaleniem samochodu po wymianie rozrządu, strzelanie w gaznik
3. Problem z brakiem ciśnienia w cylindrach po wymianie uszczelniaczy
4. Auto słabnie na gorącym silniku

:arrow: Rozwiązanie
1. Wymiana uszczelniaczy na zaworach + wymiana uszczelki pod głowicą i górną komorą silnika rozwiązała sprawa.
2. Poprawne ustawienie rozrządu zgodnie z cechą na komorze silnika i na kole zębatym "popychającym" zawory, oraz ustawienie w pozycji 0' cechy znajdującej się pod zaślepką na kole zamachowym, plus poprawne ustawienie kabli. W pozycji 3-D, 2-C. 1-B, 4-A gdzie cyfra to odpowiednik cylindra patrząc od rozrządu, a litera odpowiednik cewki patrząc od dołu kopułek. Oraz podłączenie prawidłowe kabli zasilających kopułki, wtyczka z zielonym kablem na górze a z czerwonym na dole.
3. Źle założone kieliszki na zawory w cylindrze 1 i 2 co w efekcie dało niedomykanie zaworów ,zamieniłem kolejność lewy z prawym, i ciśnienie się pokazało 1.2 MPa
4. Cylinder 4 w zaworze wydechowym jest kieliszek który jest przesuwany przez popychacze, po rozgrzaniu się silnika (Jak każdy wie metal rozszerza się) Pomiar szczelinomierzem poinformował mnie o fakcie że w tym kieliszku szczelinka miała wielkość 0.05 minimetry co po rozgrzaniu dawało ok -0.15 przez co zawór się nie domykał i spadała kompresja i jechał na 3 tłoczki.

To chyba tyle może w przyszłości podobne objawy i rozwiązania pomogą innym można zamknąć temat i pozdrawiam. Serdecznie
_________________
I and My Sej :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum