[SE 1.1] Kolejność kabli zapłonowych |
Autor |
Wiadomość |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 22-10-2010, 19:38
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
Gicior kable ułożone tak jak mówisz thx za pomoc Teraz upewnić się w 1000% o rozrząd i zdam relację! |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 23-10-2010, 18:09
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
Ok już wszystko wiem NIe mam ciśnienia na 1-2 cylindrze, zatarłem silnik bo miałem problem z olejem. Mechanik (Zaufany co od dziecka w tym robi) mi to powiedział. Tzn zeby nie było naj. kumpel mojego taty.
Brak ciśnienia na cylindrach, klekotanie, trudy odpalenia, stuki puki podczas niskih obrotów a większe przy szybkich Powód?
Do wymiany panewki zawory, się wypaliły, Auto chodzi na gazie
Zabieram się do remontu Dzięki za pomoc w razie czego bede się pytał was o porady thx jeszcze raz i życzcie powodzenia bo dzisiaj nocka |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-10-2010, 18:28
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
a mierzyles kompresje ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 23-10-2010, 19:41
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
Tak specjalny przyrządem, kupiłem w sklepie dzisiaj
Cylinder 4-3 ma 1,1 prawie 1,1 doklanie 1,07
A Pieerwszy 0,23 a drugi 0,18 próby dobywały się 3 krotnie ;D |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 24-10-2010, 02:30
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
//Add Dzięki sprawdzeniu ciśnienia doszyłem do wniosku ze moj tata podczas pomocy przy wymianie uszczelniaczy, pomylił te "Kieliszki" które popychacze otwierały zawory i je zamykały wyszło z tego wszystkiego taki ambaras że podczas zamykania zaworu w cylindrze 1 lub 2, nie do końca go zamykał i kompresja uciekała
Na szczęście miałem szczelinomierz i zmierzyłem to i wszystko wykazało, jest godzina 2:29 w nocy idę sprawdzać ponownie poprawność ustawienia zaworów i zabieram się do skręcania głowicy i testowania ciśnienia w cylindrach tak że życzcie Mi powodzenia |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 24-10-2010, 15:49
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
Ok sprawa rozwiązana Dziękuje wszystkim serdecznie za pomoc reasumując dla osób które w przyszłości będą miały problemy podobne do moich.
Problem
1. Branie oleju przez silnik, nadmierne spaliny ect.
2. Problem z odpaleniem samochodu po wymianie rozrządu, strzelanie w gaznik
3. Problem z brakiem ciśnienia w cylindrach po wymianie uszczelniaczy
4. Auto słabnie na gorącym silniku
Rozwiązanie
1. Wymiana uszczelniaczy na zaworach + wymiana uszczelki pod głowicą i górną komorą silnika rozwiązała sprawa.
2. Poprawne ustawienie rozrządu zgodnie z cechą na komorze silnika i na kole zębatym "popychającym" zawory, oraz ustawienie w pozycji 0' cechy znajdującej się pod zaślepką na kole zamachowym, plus poprawne ustawienie kabli. W pozycji 3-D, 2-C. 1-B, 4-A gdzie cyfra to odpowiednik cylindra patrząc od rozrządu, a litera odpowiednik cewki patrząc od dołu kopułek. Oraz podłączenie prawidłowe kabli zasilających kopułki, wtyczka z zielonym kablem na górze a z czerwonym na dole.
3. Źle założone kieliszki na zawory w cylindrze 1 i 2 co w efekcie dało niedomykanie zaworów ,zamieniłem kolejność lewy z prawym, i ciśnienie się pokazało 1.2 MPa
4. Cylinder 4 w zaworze wydechowym jest kieliszek który jest przesuwany przez popychacze, po rozgrzaniu się silnika (Jak każdy wie metal rozszerza się) Pomiar szczelinomierzem poinformował mnie o fakcie że w tym kieliszku szczelinka miała wielkość 0.05 minimetry co po rozgrzaniu dawało ok -0.15 przez co zawór się nie domykał i spadała kompresja i jechał na 3 tłoczki.
To chyba tyle może w przyszłości podobne objawy i rozwiązania pomogą innym można zamknąć temat i pozdrawiam. Serdecznie |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
|