FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[SE 1.1] Kolejność kabli zapłonowych
Autor Wiadomość
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 19-10-2010, 21:38   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


A Nie ustawiałem jednego nie wiem gdzie na skrzyni mogę znaleźć tej zaślepki bo według tego nie sprawdzałem ;P Czyli moge przesunąć rozrząd względem wszystkich cech na komorze, obudowie rozrządu i kole dolnym i wtedy sprawdzam na skrzyni tak tylko jak mówie gdzie znajduje sie ta zaślepka? bo nie umiem znaleźć
_________________
I and My Sej :P
 
 
luki55 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 262
Skąd: Bolęcin
Wysłany: 19-10-2010, 21:51   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986


http://punto.autokacik.pl...kacik/index.htm

xxmartinxx napisał/a:
A Nie ustawiałem jednego nie wiem gdzie na skrzyni mogę znaleźć tej zaślepki bo według tego nie sprawdzałem ;P Czyli moge przesunąć rozrząd względem wszystkich cech na komorze, obudowie rozrządu i kole dolnym i wtedy sprawdzam na skrzyni tak tylko jak mówie gdzie znajduje sie ta zaślepka? bo nie umiem znaleźć


Po za tym możesz pisać bardziej przystępnym językiem, tak abym mógł coś z tego zrozumieć?
 
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-10-2010, 22:15   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Zrób tak. Wykręć świecę z 1 cylindra (od strony paska) i ustaw GMP tłoka. Następnie ustaw wałek rozrządu na znak.
 
 
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 20-10-2010, 00:23   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


hi Ok rozrząd ustawiony na wszystkie cechy
Pkt. 1 Na kole które pokrywają się na komorze silnika
Zdj. 1




Pkt. 2 I te na dolnym kole napędu rozrządu.
Zdj. 2




Wiec nic do szczęścia mi nie potrzeba tylko chodzi o tą

Gdzie znajde na tym sprzęgle tą plastikową zaślepke za chiny ludowe ni moga nic znaleźć ?? zeby to sprawdzić!
_________________
I and My Sej :P
 
 
luki55 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 262
Skąd: Bolęcin
Wysłany: 20-10-2010, 08:31   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986


xxmartinxx napisał/a:

Pkt. 2 I te na dolnym kole napędu rozrządu.


I z czym niby pokrywa Ci się ten znak?

Dobra, wstawiam zdjęcie: (ściągnięta zaślepka)






I wymiękam, rób co chcesz, a najlepiej to jedź do kogoś kto się zna na tym i Ci to ustawi poprawnie...

Powodzenia
 
 
 
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 20-10-2010, 19:35   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


Za chwile ide sprawdzac i wszystko bede wiedział!

Cytat:
Pkt. 2 I te na dolnym kole napędu rozrządu.

Z Cechą ktora jest zaznaczona na obudowie rozrządu kolego! Musi się ona pokrywać z cechą na dolnym kole zębatym "Zdj. numer 2 w moim poprzednim poście ;P Tylko nie mów że to nie prawda bo tak mi mechanik doradził.
Proszę bardzo:



_________________
I and My Sej :P
 
 
luki55 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 262
Skąd: Bolęcin
Wysłany: 20-10-2010, 20:19   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986


xxmartinxx napisał/a:
Z Cechą ktora jest zaznaczona na obudowie rozrządu kolego! Musi się ona pokrywać z cechą na dolnym kole zębatym "Zdj. numer 2 w moim poprzednim poście ;P Tylko nie mów że to nie prawda bo tak mi mechanik doradził.
Proszę bardzo:


I dlatego auto Ci nie odpala, to słuchaj dalej tego mechanika.... dobrze, że to 8V bo przy 16V w skrajnym wypadku jakby taki cyrk był jak tu to byś się wykosztował trochę...
Masakra jednym słowem.
Dam Ci radę na przyszłość: do mechaników trzeba mieć ograniczone zaufanie...

Pozdrawiam
 
 
 
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 20-10-2010, 21:20   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


Co za idiota juz powiem kurde moze mnie w konia zrobił Bo nie chciałem jego pomocy za jedyne 50 PLN ;P Zeby mi ustawił rozrząd ale widze ze nie widze na skrzyni cechy wzgledem ustawień wrrrr. teraz od nowa jak ustawić prawidłowo i zobaczymy! Dam znać jak mi idzie thx za nakierowanie mnie co i jak
_________________
I and My Sej :P
 
 
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 21-10-2010, 08:18   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


Kolego ustawiłem wczoraj tam koło skrzyni ceche mialem na 0' i wszystko inne tez kable tak jak mówiliście teraz to strzela jeszcze mocniej ale nie pali... Chyba zatrudnie mechanika a chciałem sobie te pieniązki odłożyć jakieś jeszcze rady?
_________________
I and My Sej :P
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 21-10-2010, 08:40   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Spróbuj jak pisałem. Wykręć świecę z 1 cylindra i wsadz tam śrubokręt. Ustaw GMP i ustaw wałek rozrządu na znak.
 
 
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 21-10-2010, 19:39   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


Wałek rozrządu na kole zamachowym ustawiony na 0' wiec jest git gora tez.
Teraz jedno pytanie do "kopułek" są 2 kable prądowe bodajże 12v i teraz czy 100% tez są dobrze włożone, gdzieś wyczytałem na forum że jeden z czerwonym kablem na górze a z zielonym na dole patrząc od strony silnika. Jak tak to i to mam dobrze wrażone tera mi powiedz po co ten śrubokręt ? he
w końcu ustawiłem koło zamachowe na ceche to on powinien być "Tłok" w górze prawda?

Jeszcze pytanie jak mam sprawdzić która cewka to nr.1 a która 2 w 100% ? Bo akurat nie wiem czy mam identyczny silnika jak napisał Wuniek "Silnik Fire 2x BAE800"
_________________
I and My Sej :P
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 21-10-2010, 20:09   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Po to ten śrubokręt, żeby sprawdzić czy na pewno tłok jest w górze.
 
 
xxmartinxx 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: RyBnIk
Wysłany: 21-10-2010, 20:44   
   Bolid: SC 1.1 << SPI >>


Racja tłok nie był na górze przestawiłem cecha rozniła sie o ząbek na zaworach zmieniłem i to po czym przestawiłem kable i odpalił, ;P ;P;P
WKONCU!
ale teraz raz ze on chyba od tego stania w garazu 3 tygodnie i krecenia bedzie zalany troszke kopci i mruci jak stara syrenka sprubuje jeszcze go przepalic wyczyścić świece i zobacze bo po chwili odpalenia gaśnie! ;P

Po tym jak przestał strzelać cięzko go sie zapalało ale zapalił ;P
_________________
I and My Sej :P
 
 
luki55 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 262
Skąd: Bolęcin
Wysłany: 21-10-2010, 21:40   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986


Zupełnie mylisz pojęcia...Wał z wałkiem, "kopułki" :))
"Wałek rozrządu na kole zamachowym ustawiony na 0' " - :))
Wiesz co zlituje się nad Tobą, zrobię jutro zdjęcie( dziś już nie bo zimno i ciemno) komory silnika i wytłumaczę jak dziecku jak te przewody podłączyć :) Wuniek Ci dobrą kolejność podał, ale tak jak mówiłem, może zaistnieć konieczność zamiany przewodów WN na cewce np. I (przełożenie z jednego gniazda do drugiego-zamiana cylindra 1 z 4, gdyby przewód był za krótki itd.).

Po za tym dalej prawdopodobnie masz, źle ustawiony ten rozrząd...
 
 
 
luki55 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 262
Skąd: Bolęcin
Wysłany: 22-10-2010, 19:11   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum