[SE 1.1] Kolejność kabli zapłonowych |
Autor |
Wiadomość |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 19-10-2010, 21:38
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
A Nie ustawiałem jednego nie wiem gdzie na skrzyni mogę znaleźć tej zaślepki bo według tego nie sprawdzałem Czyli moge przesunąć rozrząd względem wszystkich cech na komorze, obudowie rozrządu i kole dolnym i wtedy sprawdzam na skrzyni tak tylko jak mówie gdzie znajduje sie ta zaślepka? bo nie umiem znaleźć |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 19-10-2010, 21:51
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
http://punto.autokacik.pl...kacik/index.htm
xxmartinxx napisał/a: | A Nie ustawiałem jednego nie wiem gdzie na skrzyni mogę znaleźć tej zaślepki bo według tego nie sprawdzałem Czyli moge przesunąć rozrząd względem wszystkich cech na komorze, obudowie rozrządu i kole dolnym i wtedy sprawdzam na skrzyni tak tylko jak mówie gdzie znajduje sie ta zaślepka? bo nie umiem znaleźć |
Po za tym możesz pisać bardziej przystępnym językiem, tak abym mógł coś z tego zrozumieć? |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Pomógł: 44 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-10-2010, 22:15
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Zrób tak. Wykręć świecę z 1 cylindra (od strony paska) i ustaw GMP tłoka. Następnie ustaw wałek rozrządu na znak. |
|
|
|
 |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 20-10-2010, 00:23
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
hi Ok rozrząd ustawiony na wszystkie cechy
Pkt. 1 Na kole które pokrywają się na komorze silnika
Zdj. 1
Pkt. 2 I te na dolnym kole napędu rozrządu.
Zdj. 2
Wiec nic do szczęścia mi nie potrzeba tylko chodzi o tą
Gdzie znajde na tym sprzęgle tą plastikową zaślepke za chiny ludowe ni moga nic znaleźć ?? zeby to sprawdzić! |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 20-10-2010, 08:31
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
xxmartinxx napisał/a: |
Pkt. 2 I te na dolnym kole napędu rozrządu. |
I z czym niby pokrywa Ci się ten znak?
Dobra, wstawiam zdjęcie: (ściągnięta zaślepka)
I wymiękam, rób co chcesz, a najlepiej to jedź do kogoś kto się zna na tym i Ci to ustawi poprawnie...
Powodzenia |
|
|
|
 |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 20-10-2010, 19:35
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
Za chwile ide sprawdzac i wszystko bede wiedział!
Cytat: | Pkt. 2 I te na dolnym kole napędu rozrządu. |
Z Cechą ktora jest zaznaczona na obudowie rozrządu kolego! Musi się ona pokrywać z cechą na dolnym kole zębatym "Zdj. numer 2 w moim poprzednim poście Tylko nie mów że to nie prawda bo tak mi mechanik doradził.
Proszę bardzo:
 |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 20-10-2010, 20:19
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
xxmartinxx napisał/a: | Z Cechą ktora jest zaznaczona na obudowie rozrządu kolego! Musi się ona pokrywać z cechą na dolnym kole zębatym "Zdj. numer 2 w moim poprzednim poście Tylko nie mów że to nie prawda bo tak mi mechanik doradził.
Proszę bardzo:
|
I dlatego auto Ci nie odpala, to słuchaj dalej tego mechanika.... dobrze, że to 8V bo przy 16V w skrajnym wypadku jakby taki cyrk był jak tu to byś się wykosztował trochę...
Masakra jednym słowem.
Dam Ci radę na przyszłość: do mechaników trzeba mieć ograniczone zaufanie...
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 20-10-2010, 21:20
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
Co za idiota juz powiem kurde moze mnie w konia zrobił Bo nie chciałem jego pomocy za jedyne 50 PLN Zeby mi ustawił rozrząd ale widze ze nie widze na skrzyni cechy wzgledem ustawień wrrrr. teraz od nowa jak ustawić prawidłowo i zobaczymy! Dam znać jak mi idzie thx za nakierowanie mnie co i jak |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 21-10-2010, 08:18
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
Kolego ustawiłem wczoraj tam koło skrzyni ceche mialem na 0' i wszystko inne tez kable tak jak mówiliście teraz to strzela jeszcze mocniej ale nie pali... Chyba zatrudnie mechanika a chciałem sobie te pieniązki odłożyć jakieś jeszcze rady? |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Pomógł: 44 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-10-2010, 08:40
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Spróbuj jak pisałem. Wykręć świecę z 1 cylindra i wsadz tam śrubokręt. Ustaw GMP i ustaw wałek rozrządu na znak. |
|
|
|
 |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 21-10-2010, 19:39
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
Wałek rozrządu na kole zamachowym ustawiony na 0' wiec jest git gora tez.
Teraz jedno pytanie do "kopułek" są 2 kable prądowe bodajże 12v i teraz czy 100% tez są dobrze włożone, gdzieś wyczytałem na forum że jeden z czerwonym kablem na górze a z zielonym na dole patrząc od strony silnika. Jak tak to i to mam dobrze wrażone tera mi powiedz po co ten śrubokręt ? he
w końcu ustawiłem koło zamachowe na ceche to on powinien być "Tłok" w górze prawda?
Jeszcze pytanie jak mam sprawdzić która cewka to nr.1 a która 2 w 100% ? Bo akurat nie wiem czy mam identyczny silnika jak napisał Wuniek "Silnik Fire 2x BAE800" |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Pomógł: 44 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-10-2010, 20:09
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Po to ten śrubokręt, żeby sprawdzić czy na pewno tłok jest w górze. |
|
|
|
 |
xxmartinxx
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: RyBnIk
|
Wysłany: 21-10-2010, 20:44
Bolid: SC 1.1 << SPI >> |
|
|
Racja tłok nie był na górze przestawiłem cecha rozniła sie o ząbek na zaworach zmieniłem i to po czym przestawiłem kable i odpalił, ;P;P
WKONCU!
ale teraz raz ze on chyba od tego stania w garazu 3 tygodnie i krecenia bedzie zalany troszke kopci i mruci jak stara syrenka sprubuje jeszcze go przepalic wyczyścić świece i zobacze bo po chwili odpalenia gaśnie!
Po tym jak przestał strzelać cięzko go sie zapalało ale zapalił |
_________________ I and My Sej
 |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 21-10-2010, 21:40
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Zupełnie mylisz pojęcia...Wał z wałkiem, "kopułki"
"Wałek rozrządu na kole zamachowym ustawiony na 0' " -
Wiesz co zlituje się nad Tobą, zrobię jutro zdjęcie( dziś już nie bo zimno i ciemno) komory silnika i wytłumaczę jak dziecku jak te przewody podłączyć Wuniek Ci dobrą kolejność podał, ale tak jak mówiłem, może zaistnieć konieczność zamiany przewodów WN na cewce np. I (przełożenie z jednego gniazda do drugiego-zamiana cylindra 1 z 4, gdyby przewód był za krótki itd.).
Po za tym dalej prawdopodobnie masz, źle ustawiony ten rozrząd... |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 22-10-2010, 19:11
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
 |
|
|
|
 |
|