Seicento 1.2 8V zerwany rozrząd |
Autor |
Wiadomość |
TheChoseN
nówka sztuka ;)
Wiek: 38 Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-02-2013, 23:14 Seicento 1.2 8V zerwany rozrząd
Bolid: Seicento 1.2 SPI |
|
|
Witam,
Dziś stała się tragedia
W moim Sejtosławie po 15.000km od wymiany, strzelił pasek rozrządu Auto jechało obroty około 2400 i nagle bum i stracił moc, a po wysprzęgleniu zgasł. Maska w górę, pasek rozrządu luźny i pęknięty...
Moje pytanie do drogich kolegów, czy ten silnik 1.2 8V z Punto jest silnikiem kolizyjnym czy bezkolizyjnym? Czy opłaca się to robić bo wystarczy zmienić rozrząd i go ustawić czy niestety... ?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 25-02-2013, 23:16
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
zmieniaj pasek i w droge jest bezkolizyjny tylko pytanie dlaczego rozrząd sie zerwał po tak małym przebiegu? Masz szczęście jednym słowem
PS przywitaj sie w odpowiednim temacie KLIK |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
Ostatnio zmieniony przez stopa15 25-02-2013, 23:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
TheChoseN
nówka sztuka ;)
Wiek: 38 Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-02-2013, 23:17
Bolid: Seicento 1.2 SPI |
|
|
stopa15 napisał/a: | zmieniaj pasek i w droge jest bezkolizyjny |
Kolega napałał mnie optymizmem Dziękować.
Jest szansa zrobić to samemu, narzędzia mam, ma ktoś może "na wierzchu" schemat jak ustawić rozrząd?
stopa15 napisał/a: | tylko pytanie dlaczego rozrząd sie zerwał po tak małym przebiegu? |
Nie mam pojęcia dlaczego Dodam, że auto nie ma lekko u mnie. |
Ostatnio zmieniony przez TheChoseN 25-02-2013, 23:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 25-02-2013, 23:19
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
Dasz rade, nic trudnego, dla wprawionego 30min roboty z wymianą pompy wody
Dolnym znakiem na kole się nie sugeruj. Lepiej zaglądnąć w okienko skrzyni i sprawdzić wskaźnik czy jest na 0, ustawić górny znak i heya banana pamiętaj ze znaki musza pokryć się na napiętym pasku |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
TheChoseN
nówka sztuka ;)
Wiek: 38 Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-02-2013, 23:22
Bolid: Seicento 1.2 SPI |
|
|
stopa15, bardzo dziękuję za pomoc, czas ogarnąć części i wio |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 25-02-2013, 23:23
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
działaj, działaj, nie napinaj za mocno paska bo pompa wody zacznie wyć |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
TheChoseN
nówka sztuka ;)
Wiek: 38 Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-02-2013, 23:24
Bolid: Seicento 1.2 SPI |
|
|
stopa15, i oczywiście POMÓGŁ poleciało do Ciebie |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 25-02-2013, 23:26
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
do usług masz szczęście ze nie masz 16v |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
TheChoseN
nówka sztuka ;)
Wiek: 38 Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-02-2013, 00:14
Bolid: Seicento 1.2 SPI |
|
|
stopa15 napisał/a: | PS przywitaj sie w odpowiednim temacie KLIK |
Done |
|
|
|
 |
zieluny
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 26-02-2013, 08:05
Bolid: sc sporting |
|
|
A w fefnastce jest kolizja? |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-02-2013, 08:16
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
lepiej się zastanów dlaczego pasek się zerwał po takim kościelnym przebiegu i to na niskich obrotach, bo tu może być coś nie halo |
_________________
 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 26-02-2013, 09:12
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
zieluny.. nooo jak pęknie pasek w 1,2 16v to czas najwyższy, żeby szukać 1,4 |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 26-02-2013, 09:56
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
dokladnie. wyjdzie taniej niz remontowac 1.2 16V szczegolnie ze wiekszosc osprzetu zostaje |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 26-02-2013, 10:30
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
zieluny napisał/a: | A w fefnastce jest kolizja? |
Chyba wszystkie fefnastki to kolizyjne tak jak diesle |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 26-02-2013, 11:35
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
fefnastki tak, ósemki ostatnimi czasy też.... |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
|