FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Stuki w tylnym zawieszeniu
Autor Wiadomość
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-10-2017, 20:33   Stuki w tylnym zawieszeniu
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Tyle zawieszenie w orginale. Co moze stukac i co kupic do wymiany? :shock: :grin:
_________________
Fiat 600 2009
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 09-10-2017, 20:51   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Tuleje metalowo-gumowe , troszkę pracochłonne. Pod autem bez młotka pneumatycznego niezły zabawa można po zdemontowaniu wahacza wypalić gumę.
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-10-2017, 21:27   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Mozna z tym troche pojezdzic nic sie nie urwie? :grin:
_________________
Fiat 600 2009
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 10-10-2017, 11:19   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Urwać, tak szybko to nie :wesoly: ale lepiej zrobić przed zimą zawsze lepiej auto się prowadzi i koszt nie wielki .
Pozdrawiam.
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-10-2017, 07:56   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Ok czy cos przy okazji wymiany tych tulei warto tez wymienic?
Jakie te tuleje najlepiej kupic orginaly czy jakas inna firma moze byc?

http://allegro.pl/tuleja-...5740112688.html

http://allegro.pl/tuleja-...6942782434.html
_________________
Fiat 600 2009
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-10-2017, 10:07   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Obojętne co kupisz. Bez względu jaki napis będzie na opakowaniu, tuleja będzie Z takiej samej gumy.
Po prostu wymień na nowe i masz spokój na lata.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-10-2017, 17:42   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


ok to kupilem te pierwsze tansze. Czy bedzie trzeba odpowietrzac hamulce tylne po wszystkim?
_________________
Fiat 600 2009
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 14-10-2017, 17:53   
   Bolid: seicento 899


biznesik napisał/a:
Czy bedzie trzeba odpowietrzac hamulce tylne po wszystkim?

Jeśli odłączałeś przewody hamulcowe to jak najbardziej.
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-10-2017, 18:15   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


to wiem ale czy trzeba odłączać przewody czy da rade nie?
_________________
Fiat 600 2009
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 14-10-2017, 18:50   
   Bolid: seicento 899


Aaaa myślałem że już wymieniłeś te gumy :lol: Więc jest możliwość ciężko podejść do tego bez prasy, już lepiej zdemontować wahacze bo odpowietrzanie nie jest takie trudne.
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 14-10-2017, 19:06   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Pod warunkiem że przewody "nie polecą ". Pod blokiem to bym nie polecał wymieniać. [/i]
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-10-2017, 22:17   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Tuleje w sc na aucie, pod blokiem?
Powodzenia :D

Prasa jak najbardziej wskazana albo naprawdę porządne imadło i młot, a wcześniej palnik żeby stare wyjarać z wahaczy.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 14-10-2017, 23:50   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Dobry sposób, także rozwiercić gumę wiertłem do drewna (wiertło smaruje smarem silikonowym).
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-10-2017, 06:37   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Dajcie spokoj oddam to Wieskowi do warsztau bo kregoslup by mi wypadl :-?
_________________
Fiat 600 2009
 
 
ernest58 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 241
Skąd: Płock
Wysłany: 19-10-2017, 22:24   
   Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002


X-raT napisał/a:
Obojętne co kupisz. Bez względu jaki napis będzie na opakowaniu, tuleja będzie Z takiej samej gumy.
Po prostu wymień na nowe i masz spokój na lata.

Nie wiem czy to takie obojętne co kupi. Ja tuleje wymieniałem po przedostatniej chyba zimie, po której zaczął mi stukać (choć duże lepsze byłoby tu słowo "walić") prawy tył. Poprawa była zauważalna, ale stukanie całkowicie nie zniknęło. Często jeżdżę np. taką boczną drogą i tam na zakręcie, na całej szerokości asfaltu jest takie jakby wybrzuszenie/pofałdowanie - wrażenie po przejechaniu przez to jest takie, jakby coś się miało za chwilę urwać... To samo tyczy się praktycznie każdej mniejszej lub większej dziury w mieście - w trochę mniejszym stopniu, ale jednak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum