wymiana uszczelki pod glowica 1.1 SPI |
Autor |
Wiadomość |
mak91
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 1 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 22-02-2012, 18:45 wymiana uszczelki pod glowica 1.1 SPI
Bolid: Seicento 1.1 Sporting |
|
|
WItam czy mógłby mi ktoś napisać jak to zrobić tylko krok po kroku. Nie mam klucza dynamometrycznego. |
_________________
 |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 22-02-2012, 19:02
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
masz jakies pojecie o mechanice? w sensie czy nie jestes zielony w temacie:) |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 22-02-2012, 19:03
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
masz jakies pojecie o mechanice? w sensie czy nie jestes zielony w temacie:) bez klucza dynamometrycznego nawet sie za to nie zabieraj. no i wypadalo by sie przywitac w odpowiednim temacie.
ps sory za post pod postem. przez przypadek |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 22-02-2012, 19:09 Re: wymiana uszczelki pod glowica 1.1 SPI
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
mak91 napisał/a: | WItam czy mógłby mi ktoś napisać jak to zrobić tylko krok po kroku. Nie mam klucza dynamometrycznego. |
Krok pierwszy - kupić klucz dynamometryczny
A tak na serio to nie zmiana koła tylko tzreba wiedzieć czy głowica prosta czy dać do planowania ,do przeglądu zaworów ,uszczelniaczy, ingerencja w rozrząd gdzie nie trudno o pomyłkę , może trzeba też pasek rozrządu wymienić, pompe wody? |
|
|
|
 |
Ghooster
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 59 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 25-02-2012, 10:57
Bolid: SC 1.1 Abarth; 1.1 Schumacher; Ibiza 1.4 16V |
|
|
1 odkrecasz pokrywe zaworów
2 zdejmujesz oslony rozrządu i luzujesz napinacz paska dzieki czemu zdejmiesz go z koła wałka
3 odkrecasz kolektor wydechowy od glowicy
4 spuszczasz plyn z ukladu chlodzenia, najlepiej na dolnym węzu chłodnicy
5 odpinasz wszystkie węze ukladu chlodzenia, przewody paliwowe kable - czyli wszystko to co bedzie utrudniać wyjęcie glowicy
6 ponieważ jest to glowica aluminiowa luzujesz powoli wszystkie sruby po czym je odkrecasz
7 po wyjeciu glowicy należy odkrecić od niej wszyscko co jest mozliwe i "gołą" głowice zawozisz do planowania
składasz wszystko w odwrotnej kolejności. warto kupić nowe śruby do przykrecania glowicy.
to tak z grubsza;)
warto wymienić uszczelniacze zaworowe, rozrząd przy pkazji takiego remontu:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
|