FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana uszczelki pod glowica 1.1 SPI
Autor Wiadomość
mak91 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 22-02-2012, 18:45   wymiana uszczelki pod glowica 1.1 SPI
   Bolid: Seicento 1.1 Sporting


WItam czy mógłby mi ktoś napisać jak to zrobić tylko krok po kroku. Nie mam klucza dynamometrycznego.
_________________

 
 
stopa15 
Nałogowiec


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 364
Skąd: Katowice
Wysłany: 22-02-2012, 19:02   
   Bolid: seicento 1.4 t-jet


masz jakies pojecie o mechanice? w sensie czy nie jestes zielony w temacie:)
_________________
>>>>>>Moje wozidło<<<<<<

900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 
 
stopa15 
Nałogowiec


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 364
Skąd: Katowice
Wysłany: 22-02-2012, 19:03   
   Bolid: seicento 1.4 t-jet


masz jakies pojecie o mechanice? w sensie czy nie jestes zielony w temacie:) bez klucza dynamometrycznego nawet sie za to nie zabieraj. no i wypadalo by sie przywitac w odpowiednim temacie.


ps sory za post pod postem. przez przypadek
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 22-02-2012, 19:09   Re: wymiana uszczelki pod glowica 1.1 SPI
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


mak91 napisał/a:
WItam czy mógłby mi ktoś napisać jak to zrobić tylko krok po kroku. Nie mam klucza dynamometrycznego.

Krok pierwszy - kupić klucz dynamometryczny ;)
A tak na serio to nie zmiana koła tylko tzreba wiedzieć czy głowica prosta czy dać do planowania ,do przeglądu zaworów ,uszczelniaczy, ingerencja w rozrząd gdzie nie trudno o pomyłkę , może trzeba też pasek rozrządu wymienić, pompe wody?
 
 
Ghooster 
Bywalec


Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 59
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 25-02-2012, 10:57   
   Bolid: SC 1.1 Abarth; 1.1 Schumacher; Ibiza 1.4 16V


1 odkrecasz pokrywe zaworów
2 zdejmujesz oslony rozrządu i luzujesz napinacz paska dzieki czemu zdejmiesz go z koła wałka
3 odkrecasz kolektor wydechowy od glowicy
4 spuszczasz plyn z ukladu chlodzenia, najlepiej na dolnym węzu chłodnicy
5 odpinasz wszystkie węze ukladu chlodzenia, przewody paliwowe kable - czyli wszystko to co bedzie utrudniać wyjęcie glowicy
6 ponieważ jest to glowica aluminiowa luzujesz powoli wszystkie sruby po czym je odkrecasz
7 po wyjeciu glowicy należy odkrecić od niej wszyscko co jest mozliwe i "gołą" głowice zawozisz do planowania
składasz wszystko w odwrotnej kolejności. warto kupić nowe śruby do przykrecania glowicy.
to tak z grubsza;)
warto wymienić uszczelniacze zaworowe, rozrząd przy pkazji takiego remontu:)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum