1.2 16v bravo -> punto |
Autor |
Wiadomość |
chodek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 22 Skąd: Przasnysz/Warszawa
|
Wysłany: 12-08-2012, 22:44 1.2 16v bravo -> punto
Bolid: PEUGEOT 307/SC 1.2 16V |
|
|
Witam, posiadam seja 1.2 16v z silnikiem 82 konie z bravy. Czy zmiana na sterowanie MM z punto jest kłopotliwa? Rozumiem że zamiana sterownika i immobilajzera chodzi w gre, czy jest dużo rzeźby w wiązce ? |
|
|
|
|
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy
Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-08-2012, 06:59
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
Silnik Bravo/Brava ma sterownik Bosch M 1.5.5 i całe wyposażenie z Boscha - wszystkie czujniki.... krokowiec, przepustnica, map sensor, sonda itp. A w punto jest MM IAW 18FD jak i cała reszta jest MM i jedno z drugim nie współpracuje. Więc jak chcesz wymienić z ciagle psującego się Boscha na MM to trzeba wszystko.... a to są koszta. Dlatego 99% swapów robi sie z punta 1, a nie z bravo/brava bo elektronika i podzespoły Boscha made in nie wiadomo skąd robią totalny chaos
Takie moje zdanie, może jest ktoś kto zmienił tak i mu działa ? no to sorki, niech sie wypowie. |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
|
|
|
|
|
chodek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 22 Skąd: Przasnysz/Warszawa
|
Wysłany: 13-08-2012, 09:37
Bolid: PEUGEOT 307/SC 1.2 16V |
|
|
Ja już kupiłem auto po swapie i takiej wiedzy nie miałem |
|
|
|
|
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy
Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
|
|
|
|
|