gazownia w 1.4 16V |
Autor |
Wiadomość |
jerzyk
Loża szyderców
Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-02-2012, 09:21 gazownia w 1.4 16V
Bolid: Audi |
|
|
będę chyba zmuszony założyć gazownię do auta, ale żeby nie wiercić kolektora chciałbym założyć podstawki pod wtryski jakiś tekst
1. czy one będą pasować do wtrysków punto 1 1.2 16V ?
2. które wybrać: z 2 czy z 4 oringami ?
3. czy jest jakiś problem z wyjęciem wtrysków (czy wystarczy odkręcić listwę i same wyjdą) ?
4. ma ktoś gaz w 1.4 z elektryką od 1.2, czy są jakies problemy ? |
_________________
|
|
|
|
|
Verchi
Nałogowiec
Pomógł: 30 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 524 Skąd: LBN
|
Wysłany: 10-02-2012, 10:30
Bolid: SCS 1.4 16V |
|
|
Ja tylko powiem odnosnie pytania nr 3: wyryskiwacze sa wciskane. Maja
Dookola takie uszczelko gumki i dosc silne sie trzymaja najpierw wyjmiesz je razem z listwa, a potem w listwie przyjrzyj sie sa takie blaszki ktore trzymaja wtryskiwacze |
_________________ Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100
Najszybszy sej w mieście |
|
|
|
|
endumazi
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 7 Skąd: LKS
|
Wysłany: 11-02-2012, 18:06 Re: gazownia w 1.4 16V
Bolid: P2 JTD |
|
|
jerzyk napisał/a: | będę chyba zmuszony założyć gazownię do auta, ale żeby nie wiercić |
Dlaczego nie chcesz wiercic kolektora?
Moim zdaniem niepotrzebnie kombinujesz. |
|
|
|
|
mariusz1606
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 650 Skąd: Żółtowo
|
Wysłany: 22-02-2012, 20:16
Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E |
|
|
jeśli nie chcesz wiercić tego co masz to może kup drugi i tam wywierć? pieniądze podobne |
|
|
|
|
jerzyk
Loża szyderców
Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-05-2012, 08:10
Bolid: Audi |
|
|
ma Ktoś fotki zamontowanej listwy wtryskowej gazu w 1.2/1.4 16V ?
zastanawiam się na listwą wtryskową lub pojedynczymi wtryskami LPG |
_________________
|
|
|
|
|
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 05-05-2012, 15:50
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
jerzyk, to tak odpuść sobie podstawki zaburzają prace na paliwie bardzo często a na lpg tez za dobrze nie chodzą silniki na tym.
po drugie lepiej dać pojedyńcze ponieważ można dać krótkie węże wtrysk kolektor.
z elektryką hmm bierze sie sygnał obrotów często z cewki WN więć tutaj kopotu nie będzie a drugi wpina sie na wtryski czyli też nie będzie kwestia kumatego gazownika |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
|
jerzyk
Loża szyderców
Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-12-2012, 13:50
Bolid: Audi |
|
|
odświeżę temat
ma Ktoś fotki zamontowanej listwy wtryskowej gazu w 1.2/1.4 16V ? |
|
|
|
|
maniak-1988
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Wrz 2011 Posty: 23 Skąd: wawa
|
Wysłany: 15-12-2012, 16:18
Bolid: sej |
|
|
zdjęć nie mam, ale jak robiliśmy gazownię w 16V to listwę kładliśmy na kolektor aluminiowy, na to szedł kol plastykowy i nic się nie rzucało w oczy |
_________________ SWAPY / ROZRZˇDY / SPRZĘGŁA / ZAWIESZENIA TEL 792 595 595 |
|
|
|
|
kyniu
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Wrz 2006 Posty: 234 Skąd: south east
|
Wysłany: 22-12-2012, 00:49
Bolid: SCS 176B9000 |
|
|
wtryski wyjmuje sie łatwo, ale trochę gorzej się je wkłada
odkręcasz dwa torksy które trzymają listwę i podciągasz delikatnie z jednej strony, a potem z drugiej - do góry - a potem równomiernie ciągniesz obie strony listwy.
Czasami gorzej jest włożyć bo wtryski wchodzą dość ciężko w głowicę.
Poza tym po założeniu listwy podepnij wężyki zasilania i powrotu, włącz zapłon - żeby pompa zaczęła pompować paliwo i zobacz czy nie leje sie z któregoś, bo ostatnio jak przy tym robiłem to dwa "sie polały" i musiałem założyć nowe gumki
Co do podkładek to słyszałem rożne opinie.
Znajomy gaziarz odradzał mi takie patenty - bo tez sie zastanawiałem nad gazem do mojej szesnastki.
Mówią ze na gazie 16v nie tyrkoli ... |
_________________ SC by kyniu |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 22-12-2012, 08:29
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
kyniu napisał/a: | Mówią ze na gazie 16v nie tyrkoli ... |
Prawda. II-gen i nie ma żadnego tyrkolenia, a na benzynie po każdym wciśnięciu gazu do podłogi zdycha(a czasami nawet na 3/4). Kumpel ma sekwencje i też ma spokój, a na benzynie jego sejem nie da się jeździć, bo tak tyrkoli. |
|
|
|
|
DeVILBISS [Usunięty]
|
Wysłany: 22-12-2012, 09:03
|
|
|
ir3n3usz napisał/a: | kyniu napisał/a: | Mówią ze na gazie 16v nie tyrkoli ... | nie da się jeździć, bo tak tyrkoli. |
Nawet po remapie ?
Dziwne to jest z tym tyrkoleniem bo znajomy nie ma nawet strojonego a zero objawów tyrkolenia... |
|
|
|
|
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 22-12-2012, 14:00
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
to w takim razie to wina układu zasilania benzyny pompa listwa wtryski
a co do podkładek to kilka osób testowało i wyrzuciło do kosza. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 22-12-2012, 15:24
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
DeVILBISS napisał/a: |
Dziwne to jest z tym tyrkoleniem bo znajomy nie ma nawet strojonego a zero objawów tyrkolenia... |
Nietyrkolące 16V po swapie to są chyba rzadkie przypadki.
Mój i kumpla ma prawo tyrkolić, bo mamy listwy wtryskowe z bravo bez powrotu do zbiornika. Inne wtryski, kosz pompy MPI z regulatorem 3,5bara(a pompy 3 bary z P1, także mix totalny). Do rozgrzania i normalnej jazdy na benzynie wystarczy, później tylko lpg. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
maniak-1988
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Wrz 2011 Posty: 23 Skąd: wawa
|
Wysłany: 23-12-2012, 00:46
Bolid: sej |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | mamy listwy wtryskowe z bravo bez powrotu do zbiornika. Inne wtryski, kosz pompy MPI z regulatorem 3,5bara(a pompy 3 bary z P1, także mix totalny). Do rozgrzania i normalnej jazdy na benzynie wystarczy, później tylko lpg. |
nie ma to żadnego znaczenia czy listwa z powrotem czy bez, złożyłem parę takich zestawów i na początku tyrkoliły a po jakimś czasie same się stabilizowały i nie było tyrkolenia, albo bardzo minimalne wręcz nie odczuwalne |
_________________ SWAPY / ROZRZˇDY / SPRZĘGŁA / ZAWIESZENIA TEL 792 595 595 |
|
|
|
|
motomaniek10
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 44 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-12-2012, 09:50
Bolid: seicento 0.9 citymatic |
|
|
Wiertarka w dłoń i wierć kolego. Zawsze można śrubkami zaślepić. Ty tylko samocód "a zachowujesz się jakby ktoś krzywdził Twoją matkę..." Musisz zdjąć kolektor w tymcelu i wtryski montujesz z tyły wyjściami w górę. Lepiej montować zespół wtryskiwaczy niż pojedyncze w tym silniku. Jak będziesz miał problemy na wolnych obrotach (a będziesz miał na 99%) to wtyczki zapnij z wyprzedzeniem sekwencji. Jak kolejność zaplonu jest 1-3-4-2 to zapnij tak: wtr. 1 - wtycz. 2 3 - 1 4 - 3 2 - 4 |
_________________
|
|
|
|
|
|