FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
gazownia w 1.4 16V
Autor Wiadomość
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 46
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-02-2012, 09:21   gazownia w 1.4 16V
   Bolid: Audi


będę chyba zmuszony założyć gazownię do auta, ale żeby nie wiercić kolektora chciałbym założyć podstawki pod wtryski jakiś tekst
1. czy one będą pasować do wtrysków punto 1 1.2 16V ?
2. które wybrać: z 2 czy z 4 oringami ?
3. czy jest jakiś problem z wyjęciem wtrysków (czy wystarczy odkręcić listwę i same wyjdą) ?
4. ma ktoś gaz w 1.4 z elektryką od 1.2, czy są jakies problemy ?
_________________

 
 
Verchi 
Nałogowiec


Pomógł: 30 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 524
Skąd: LBN
Wysłany: 10-02-2012, 10:30   
   Bolid: SCS 1.4 16V


Ja tylko powiem odnosnie pytania nr 3: wyryskiwacze sa wciskane. Maja
Dookola takie uszczelko gumki i dosc silne sie trzymaja :P najpierw wyjmiesz je razem z listwa, a potem w listwie przyjrzyj sie sa takie blaszki ktore trzymaja wtryskiwacze
_________________
Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100

Najszybszy sej w mieście :D :P
 
 
endumazi 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 7
Skąd: LKS
Wysłany: 11-02-2012, 18:06   Re: gazownia w 1.4 16V
   Bolid: P2 JTD


jerzyk napisał/a:
będę chyba zmuszony założyć gazownię do auta, ale żeby nie wiercić


Dlaczego nie chcesz wiercic kolektora?
Moim zdaniem niepotrzebnie kombinujesz.
 
 
mariusz1606 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 650
Skąd: Żółtowo
Wysłany: 22-02-2012, 20:16   
   Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E


jeśli nie chcesz wiercić tego co masz to może kup drugi i tam wywierć? pieniądze podobne
 
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 46
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-05-2012, 08:10   
   Bolid: Audi


ma Ktoś fotki zamontowanej listwy wtryskowej gazu w 1.2/1.4 16V ?

zastanawiam się na listwą wtryskową lub pojedynczymi wtryskami LPG
_________________

 
 
kaziu1985pn 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 237
Skąd: poznań
Wysłany: 05-05-2012, 15:50   
   Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2


jerzyk, to tak odpuść sobie podstawki zaburzają prace na paliwie bardzo często a na lpg tez za dobrze nie chodzą silniki na tym.

po drugie lepiej dać pojedyńcze ponieważ można dać krótkie węże wtrysk kolektor.

z elektryką hmm bierze sie sygnał obrotów często z cewki WN więć tutaj kopotu nie będzie a drugi wpina sie na wtryski czyli też nie będzie kwestia kumatego gazownika :)
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 46
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-12-2012, 13:50   
   Bolid: Audi


odświeżę temat

ma Ktoś fotki zamontowanej listwy wtryskowej gazu w 1.2/1.4 16V ?
 
 
maniak-1988 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 23
Skąd: wawa
Wysłany: 15-12-2012, 16:18   
   Bolid: sej


zdjęć nie mam, ale jak robiliśmy gazownię w 16V to listwę kładliśmy na kolektor aluminiowy, na to szedł kol plastykowy i nic się nie rzucało w oczy :)
_________________
SWAPY / ROZRZˇDY / SPRZĘGŁA / ZAWIESZENIA TEL 792 595 595
 
 
kyniu 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 234
Skąd: south east
Wysłany: 22-12-2012, 00:49   
   Bolid: SCS 176B9000


wtryski wyjmuje sie łatwo, ale trochę gorzej się je wkłada :p

odkręcasz dwa torksy które trzymają listwę i podciągasz delikatnie z jednej strony, a potem z drugiej - do góry - a potem równomiernie ciągniesz obie strony listwy.
Czasami gorzej jest włożyć bo wtryski wchodzą dość ciężko w głowicę.
Poza tym po założeniu listwy podepnij wężyki zasilania i powrotu, włącz zapłon - żeby pompa zaczęła pompować paliwo i zobacz czy nie leje sie z któregoś, bo ostatnio jak przy tym robiłem to dwa "sie polały" i musiałem założyć nowe gumki :)

Co do podkładek to słyszałem rożne opinie.
Znajomy gaziarz odradzał mi takie patenty - bo tez sie zastanawiałem nad gazem do mojej szesnastki.
Mówią ze na gazie 16v nie tyrkoli ...
_________________
SC by kyniu
 
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 22-12-2012, 08:29   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


kyniu napisał/a:
Mówią ze na gazie 16v nie tyrkoli ...

Prawda. II-gen i nie ma żadnego tyrkolenia, a na benzynie po każdym wciśnięciu gazu do podłogi zdycha(a czasami nawet na 3/4). Kumpel ma sekwencje i też ma spokój, a na benzynie jego sejem nie da się jeździć, bo tak tyrkoli.
 
 
DeVILBISS
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2012, 09:03   

ir3n3usz napisał/a:
kyniu napisał/a:
Mówią ze na gazie 16v nie tyrkoli ...
nie da się jeździć, bo tak tyrkoli.


Nawet po remapie ?

Dziwne to jest z tym tyrkoleniem bo znajomy nie ma nawet strojonego a zero objawów tyrkolenia... :grin:
 
 
kaziu1985pn 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 237
Skąd: poznań
Wysłany: 22-12-2012, 14:00   
   Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2


to w takim razie to wina układu zasilania benzyny pompa listwa wtryski :)

a co do podkładek to kilka osób testowało i wyrzuciło do kosza.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 22-12-2012, 15:24   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


DeVILBISS napisał/a:

Dziwne to jest z tym tyrkoleniem bo znajomy nie ma nawet strojonego a zero objawów tyrkolenia... :grin:

Nietyrkolące 16V po swapie to są chyba rzadkie przypadki.

Mój i kumpla ma prawo tyrkolić, bo mamy listwy wtryskowe z bravo bez powrotu do zbiornika. Inne wtryski, kosz pompy MPI z regulatorem 3,5bara(a pompy 3 bary z P1, także mix totalny). Do rozgrzania i normalnej jazdy na benzynie wystarczy, później tylko lpg.
_________________
Moje Seicento
 
 
maniak-1988 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 23
Skąd: wawa
Wysłany: 23-12-2012, 00:46   
   Bolid: sej


ir3n3usz napisał/a:
mamy listwy wtryskowe z bravo bez powrotu do zbiornika. Inne wtryski, kosz pompy MPI z regulatorem 3,5bara(a pompy 3 bary z P1, także mix totalny). Do rozgrzania i normalnej jazdy na benzynie wystarczy, później tylko lpg.


nie ma to żadnego znaczenia czy listwa z powrotem czy bez, złożyłem parę takich zestawów i na początku tyrkoliły a po jakimś czasie same się stabilizowały i nie było tyrkolenia, albo bardzo minimalne wręcz nie odczuwalne
_________________
SWAPY / ROZRZˇDY / SPRZĘGŁA / ZAWIESZENIA TEL 792 595 595
 
 
motomaniek10 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 44
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-12-2012, 09:50   
   Bolid: seicento 0.9 citymatic


Wiertarka w dłoń i wierć kolego. Zawsze można śrubkami zaślepić. Ty tylko samocód "a zachowujesz się jakby ktoś krzywdził Twoją matkę..." Musisz zdjąć kolektor w tymcelu i wtryski montujesz z tyły wyjściami w górę. Lepiej montować zespół wtryskiwaczy niż pojedyncze w tym silniku. Jak będziesz miał problemy na wolnych obrotach (a będziesz miał na 99%) to wtyczki zapnij z wyprzedzeniem sekwencji. Jak kolejność zaplonu jest 1-3-4-2 to zapnij tak: wtr. 1 - wtycz. 2 3 - 1 4 - 3 2 - 4
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum