Przesunięty przez: Ciacho 19-01-2011, 15:53 |
Instalacja elektryczna 1.2 16v |
Autor |
Wiadomość |
kuba306
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 47 Skąd: Łomianki
|
|
|
|
|
Ania
stokrotka
Pomogła: 11 razy Dołączyła: 16 Lut 2010 Posty: 1328 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
kuba306
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 47 Skąd: Łomianki
|
|
|
|
|
marcin_c
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 30 Lis 2009 Posty: 4 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 10-09-2011, 19:28
Bolid: Seicento 1.2 16v |
|
|
Witam.
Podpinam się pod ten temat, ponieważ jest mi najbliższy pod względem problemu jaki mnie spotka. Mianowicie, robię przekładkę silnika 1.1 spi (rok '99) na 1.2 16v z punto I (rok '99) i napotkałem na problem z wiązką silnika i wiązką kabinową. Ta kilkunasto pinowa wtyczka od wiązki silnika, która łączy się z drugą częścią wtyczki (od wiązki z kabiny) nie pasuje jedna do drugiej. Sądziłem, że niczym się one nie różnią, a jednak myliłem się z tego co widzę. I teraz pytanie co dalej? Jak to zklechcić w jedną całość? Proszę o pomoc
Dodam, że przejrzałem już wszystkie schematy powyżej i nic nie znalazłem z tym związanego. |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 10-09-2011, 19:58
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
posłałem ci PW |
_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy |
|
|
|
|
szolka87
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Gru 2008 Posty: 1 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 28-09-2011, 12:03
Bolid: Cinquecento Sporting 1.2 16v |
|
|
Witam
Mam ten sam problem co kolega marcin_c. Można prosić o jakieś rady |
|
|
|
|
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 28-09-2011, 12:41
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
spytaj sie marcina_c to ci powie ze temat jest trudny do przelania na papier
natomiast udało sie mu wytałuamczyc przez telefon
na PW masz moj numer |
_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy |
|
|
|
|
marcin_c
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 30 Lis 2009 Posty: 4 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 28-09-2011, 15:45
Bolid: Seicento 1.2 16v |
|
|
Dokładnie Joki ale dzięki Twojej życzliwości i cierpliwości udało się.
PS. pamiętaj żeby się odezwać |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
yamahayzfr13
nówka sztuka ;)
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-05-2013, 20:40
Bolid: Seicento 1.1 Sporting |
|
|
Pany, może jednak nie na papier a na ekran przelać problem bo ja w wekend robie swapa z 900spi na 1.2 16v MM i tez juz zauwazylem ze bede mial problem z wiązką
Help.. |
|
|
|
|
Uncrossed
Nałogowiec
Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 30-05-2013, 21:53
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
ludzie zalozenie wiazki od 1.1 spi to jest godzina roboty... przerobic dwie wtyczki zgodnie z manualem na centomani i nic wiecej nie potrzeba... |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
|
billon
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sty 2013 Posty: 11 Skąd: gcz
|
Wysłany: 31-05-2013, 20:37
Bolid: Fiat SC |
|
|
Potwierdzam robilismy to wczoraj max 2h pracy z zailozowaniem z spi 1.1 na 1.2 16v |
|
|
|
|
|