Rozładowujący się akumulator |
Autor |
Wiadomość |
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 29-10-2017, 16:34 Rozładowujący się akumulator
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Witajcie po długiej przerwie
Co prawda seja już nie ma ponad dwa lata ale 1.2 16v jeździ w buggy i mam tam pewien problem
Kiedyś był poruszany aczkolwiek większość linków do zewnętrznych linków nie aktualna
Sterownik MM wiązka od 900-cety z dołożonym immo i usuniętym jednym pinem zgodnie z opisem
Ogółem odpala jeździ tu nie mam problemów
Natomiast obok sterownika znajdują się 2 przekaźniki
Od pompy i drugi
Ten od pompy działa prawidłowo natomiast ten drugi po wyłączeniu kluczyka dalej trzyma zasilanie co skutkuje padnięciem aku po pół godziny
Sam przekaźnik jest ok zresztą był podmieniany
Pomaga na chwile zdjęcie klemy wtedy puści i jest ok do następnego odpalenia |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-10-2017, 16:53
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
To nie wina przekaźników. Masz źle zrobioną instalację od strony zasilania kompa.
Przekręcając stacyjkę załączasz jeden z tych przekaźników podając napięcie na kompa, a ten z kolei załącza drugi przekaźnik. Schemat z połączeniami kompa w książce sam psuję swoje seicento wyraźnie pokazuje co ma być z czym połączone. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 29-10-2017, 17:36
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
To że gdzieś popełniłem błąd to wiem pytanie gdzie?
Nie mogę znaleźć żadnego działającego linki odnośnie przeróbki wiązki |
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 29-10-2017, 17:47
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Pin usunięty zgodnie z tematem |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-10-2017, 17:50
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
A to już samemu się nie da tylko linki trzeba dostać?
Ściągnij sobie 'sam naprawiam' w pdf i wg schematu sprawdzaj każe połączenie obu przekaźników. Jeden zasila kompa drugi urządzenia na silniku: wtryski, cewki, sondę. Z kompem mają trzy połączenia. reszta to 12v i masa z zewnątrz. Żadnej filozofii. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 29-10-2017, 18:05
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Czyli wiązkę przystosowałem poprawnie?
Mam w pracy auto-datę tylko kolory mi nie pasują min. dlatego pytam
Tam na schematach mam tzw moduł przekaźnika tak jak w punto mk1 |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-10-2017, 18:10
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Aa jak masz ten podwójny stary przekaźnik to nic dziwnego że coś nawalać zaczęło. One nigdy długo nie były sprawne. Nie wiem jak jest w autodacie, robiłem wg schematu książki a teraz to juz z pamięci. podwójne przekaźniki omijam z daleka. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 29-10-2017, 18:27
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Czyli co teraz?
Jakieś pomysły?
Obejdzie się bez wymiany wiązki?
Czy jest szansa że na pojedynczych przekaźnikach będzie to śmigać?
BTW mam wiązkę pochodzącą z cc 900 i przy sterowniku mam dwa zwykłe przekaźniki takie jak od świateł w cin czy polonezie dwa szaretakie |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-10-2017, 23:39
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Tak , na dwóch pojedynczych jak normalnie w seyu i będzie ok.
Zrób.wg schematu względnie mogę ci pomóc.przez pw. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
|