1.2 8V 75km+gt czy 1.1+turbo noviteca |
Autor |
Wiadomość |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-09-2007, 22:57 1.2 8V 75km+gt czy 1.1+turbo noviteca
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Zastanawiam sie na niedaleka przyszłość co bedzie bardziej opłacalne kupić silnik 1.2 z jakiejś sieny palio czy punto i zrobić w nim gt u chojnackiego czy lepiej uturbić dotychczasowe 1.1.Chodzi mi o to co bedzie mniej awaryjne i trwałe chociaż odpowiedź jest raczej mi znana bo 1.1 moje ma jakieś 55tys.km(szwaby zarżneli pierwotnego i komisiaż wstawił z rozbitego S drugi) jest w idealnym stanie.
Co polecacie bo niedługo może przed zimą jeszcze bede miał dylemat czy zakupić jakieś pewne 1.2 z rozbitka i zrobić gt czy lepiej uturbić to 1.1.Czy 1.1 wytrzyma w niezłym stanie jeszcze jakieś 80-90tys wtedy(ma 55tys obecnie) przy w miarę rozsądnym kożystaniu z mocy bo pewne 1.2 na bank.No i generalnie co sie bardziej opłaca bo 1.1 bedzie trochę szybsze domniemuje.Z góry dzieki. |
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-09-2007, 06:25
Bolid: seicento |
|
|
Paweł1984, Po pierwsze primo kto co lubi lubisz ssaki robisz turbo, lubisz wolne ssaki to robisz n/a
Po drugie sam wiesz najlepiej w jakim masz stanie silnik i czy warto go wywalac czy nie. Jak jest zdrowy i nie ma objawow zuzycia to pakowanie sie w silnik ktory pewnie bedzie mial cos kolo 150tys km troche mija sie z sensem
Po trzecie 1.1 spi czy mpi? duza roznica w kosztach
Co do awaryjnosci wszysto zalezy czego chcesz i jaka moc ma byc osiagnieta jak turbo do 120km madrze zrobione nie powinno byc problemow osiagnac to na 1.1
aaa i na koniec omijalbym remixy GT czy turbo noviteca... duzo wydasz kasy a efekty nawet lepsze mozna uzyskac za 1/3 ceny
pozdrawiam |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-09-2007, 10:53
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
A jakie sa koszty uturbienia 1.1Spi tak na 100km i gdzie polecasz się udać?
Bo fakt zabawa w noviteca jest kosztowna-2000tys €chce koles(Polak w Berlinie)+koszty nieprzewidziane(200€) no i musiałbym jechać do niemiec.
Wiem że w Polsce Grabowski zakłada turbiny ale ile chce i na jakich komponentach jedzie nie wiem. I była jeszcze taka firma Alda-motosport dawno temu czytałem że uturbiła CCS właśnie novitecem.
Ps.A czy uturbia sie już 1.1mpi bo w spi stosuje sie dodatkowy wtryskiwacz a w mpi seryjne dają radę przy zestrojeniu kompa czy wymienia sie je na wieksze?
DZieki.Pozdrawiam! |
|
|
|
|
MRodz
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Cze 2006 Posty: 178 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-09-2007, 13:52
Bolid: Clio 1.8 16V, Lancia Y10 |
|
|
jataman napisał/a: |
aaa i na koniec omijalbym remixy GT czy turbo noviteca... duzo wydasz kasy a efekty nawet lepsze mozna uzyskac za 1/3 ceny |
Wybaczcie, ze sie wtrace na chwilke... "remixy" - tzn? |
_________________
|
|
|
|
|
santi
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 5 Skąd: Uć
|
Wysłany: 23-09-2007, 11:09
Bolid: SC Abarth |
|
|
ja ogólnie rzecz biorąc omijałbym p. Chojnackiego, bo koleżka robił tam 1.1 spi Turbo i musiał to jeszcze gdzieś indziej dostrajac, teraz p.Ch uturbił mu za cos około 5-6 tysi 1.2 8v i tez nie jest wszystko tak jak być powinno, wiec nie zawsze w renomowanej firmie zrobisz tak jakbys chciał a możesz byc pewien że skasuja Cie tak jakbys raczej nie chciał , jak jestes z Łodzi to powinieneś wiedzieć o kim mówię bo to jedyne sc T w Łodzi, mówie o Gomezie, był z ekipą łódzką w Borkach w ubiegłym roku
o tym autku mowa http://www.centomania.pl/...id=14046&temat=
podjedz na spoty ŁCM to sie cos pomyśli coś doradzi żeby wyszło dobrze i możliwie najtaniej |
_________________ Perfumki, kosmetyki 502314453 |
Ostatnio zmieniony przez santi 23-09-2007, 11:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
putek85
Nałogowiec
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 163 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-09-2007, 12:01
Bolid: 1.1 SPI |
|
|
ja za jakies 2 miesace jak dobrze pujdzie bede miał 1,2 (75km) Na obecnim silniku przejade z 5km i tyle. Niestety teraz musze smigac komunikacja miejską |
_________________
http://www.wrzuta.pl/audio/hNnT1Q2wDs/sej_sound
|
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-09-2007, 13:36
Bolid: seicento |
|
|
santi, a to nie choinacki wzial za spawanie glowicy 2000zl? gdize nowa mozna bylo za 300zl kupic?
czy myle szpecow? |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
santi
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 5 Skąd: Uć
|
Wysłany: 23-09-2007, 16:02
Bolid: SC Abarth |
|
|
jataman napisał/a: | santi, a to nie choinacki wzial za spawanie glowicy 2000zl? gdize nowa mozna bylo za 300zl kupic?
czy myle szpecow? |
chyba to nie pomyłka , ale jak ktoś wie tylko o ASO a nie pyta sie ludzi którzy sie na tym naprawdę znaja bo poprostu tym żyją, to tak bywa, spawanie żeliwa czy aluminium nie jest takie drogie o ile sie wie do kogo z tym uderzyc, napewno nie polecam chojnackiego |
_________________ Perfumki, kosmetyki 502314453 |
|
|
|
|
|