FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Obniżenie -40mm, a różne amortyzatory
Autor Wiadomość
ar2rek 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 117
Skąd: WKZ / WN
Wysłany: 28-03-2012, 20:35   
   Bolid: Czarny Abarth


" Springi przód FK -40- bałwan seria, tył springi Eibach pro F - 35 - amory KYB Exel-G"

ustawienie mam podobne, tył i przód Eibach czerwony też z tymi amortyzatorami, do betonu daleko, do codziennej jazdy też raczej OK, ale poszaleć też można. W zeszły weekend mialem okazje pojezdzic w Słomczynie, rzeczywiscie moglobybyć lepiej (w sensie bardziej twardo) ale do zabaw typu KJS mysle ze ustawienie nie za niskie i nie za twarde też na dużo pozwala, zwlaszcza na kopnych szutrach.
W porównaniu do zdjęcia 3 mam wrażenie że u mnie niżej siedzi.
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 28-03-2012, 20:43   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


ar2rek napisał/a:
W porównaniu do zdjęcia 3 mam wrażenie że u mnie niżej siedzi.


Pokaz fotkę ? ;) być może że niżej siedzi, tez auto stoi na nierównym.Robiłem mu kilka zdjęć to wyszedł prawie na każdym inaczej :-P Tylne springi nie są takie jak większość ma, zwoje blisko siebie, tylko normalnie sa rozmieszczone. Sam spring jest krótszy. Kolega ma FK 40/40 i tez optycznie niżej siedzi, ale spring na dole ma blisko siebie zwoje i bałwan cięty o zwój.
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
ar2rek 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 117
Skąd: WKZ / WN
Wysłany: 01-04-2012, 22:01   
   Bolid: Czarny Abarth


Darek16f napisał/a:
ar2rek napisał/a:
W porównaniu do zdjęcia 3 mam wrażenie że u mnie niżej siedzi.


Pokaz fotkę ? ;) być może że niżej siedzi, tez auto stoi na nierównym.Robiłem mu kilka zdjęć to wyszedł prawie na każdym inaczej :-P Tylne springi nie są takie jak większość ma, zwoje blisko siebie, tylko normalnie sa rozmieszczone. Sam spring jest krótszy. Kolega ma FK 40/40 i tez optycznie niżej siedzi, ale spring na dole ma blisko siebie zwoje i bałwan cięty o zwój.


Auto trzymam w garażu na drugim końcu miasta bo nie użytkuję go na co dzień. Zdjęcia które mam są zazwyczaj w ruchu więc i auto lekko przegięte w którąś stronę. Cyknę fotkę w drugiej części tygodnia, to wrzucę.
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 27-12-2012, 18:02   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


koledzy to jakie byście polecili springi do 4 amorków KYB excel-g bo takie już sobie generalnie wybrałem. zależy mi na obniżeniu 40/40, myślałem nad eibachem albo weiteciem?! do jazdy codziennej ten zawias. Ewentualnie jakiś zestaw np. FK

z góry Dzięki
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 27-12-2012, 18:05   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


jacob88 napisał/a:
koledzy to jakie byście polecili springi do 4 amorków KYB excel-g


jacob88 napisał/a:
myślałem nad eibachem albo weiteciem?


sam sobie odpowiedziałeś ;) fajny zestaw.... troszkę zapłacisz, ale warto. Tansze to FK, juz nisko to mts ;)
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 27-12-2012, 18:20   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


A jak to się ma kolego w stosunku do serii?! niby KYB to podobna półka jak seria a jednak każdy bardzo chwali :smile: i ile tak plus/minus taki zestaw bo są rozbieżności
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 27-12-2012, 18:29   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Eibach - obniża o 30/30 - koszt nowych 500-600zł

Weitec - obniża o 40/40 - koszt nowych 600-700zł

Fk - obniża o 40/40 - koszt około 380-400zł

Mts - obniża 40/40 - koszt 300zł każdy wymiar

na KYB obniżenie może być mniejsze bo to gazówka i jest min wyżej niż olejowy Delphi np...

Więc na tył 30, na przód 40 i ewe bałwan o jeden zwój obciąć, ale to amatorka ;)

Ja mam tył eibach pro kit 35 utwardzaną na grubym zwoju i przód tanioche FK 40 i tak przód jest nieco wyżej, ale bałwan mam seryjny ;)
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 27-12-2012, 18:41   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


Dobrze radzisz kolego to jeszcze podpytam :grin: właśnie przeglądam stronkę weiteca i tam są springi obniżające 40/40 ale rzekomo tylko do cc z podziałem na sportinga i standardową wersję. będą pasowały do mojego sc 1.1 mpi?! i 2 pytanie do tych amorków kyb nie wiem własnie jakie wybrać, czy 40/40 czy 40/30 (tak jakoś jak piszesz), ponieważ chcę na wiosnę wstawiać alu 14" z oponką 175/50 ewentualnie na 55 i chciałbym żeby to wszystko ładnie wyglądało i przede wszystkim sprawnie jeżdziło :wink:
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 27-12-2012, 18:50   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


jacob88 napisał/a:
są springi obniżające 40/40 ale rzekomo tylko do cc z podziałem na sportinga standardową wersję.


sportinga obniżą o 20 - gdyż sporting jest seryjnie - 20 ;)

jacob88 napisał/a:
i 2 pytanie do tych amorków kyb nie wiem własnie jakie wybrać, czy 40/40 czy 40/30 tak jakoś jak piszesz,


40/40 może zrobić tzw motorówke, 40/30 jest pewniej .....

jacob88 napisał/a:
ponieważ chcę na wiosnę wstawiać alu 14" z oponką 175/50 ewentualnie na 55 i chciałbym żeby to wszystko ładnie wyglądało i przede wszystkim sprawnie jeżdziło :wink:


to pytaj tych co jeździli na takiej oponie ;) ja max co miałem w CC to 165/55/13 i nikt nawet na felgach 8J i kapciach 195 nie wszedł tak w zakręt - gdyż miałem zawias Koni gwint robiony na zamówienie wraz z wszystkimi podzespołami ... lata temu = 8 tys zł - tak że szedł jak po szynach
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 27-12-2012, 18:59   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


A te 40/30 dedykowane do cc będą do mojego seja pasowały?! A może 60/40 co sądzisz?
:smile:
Ostatnio zmieniony przez jacob88 27-12-2012, 19:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 27-12-2012, 19:00   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


jacob88 napisał/a:
A te 40/30 dedykowane do cc będą do mojego seja pasowały?


CC-tka a sej to samo - bynajmniej koledzy wyciągaja i przekładają. Mój kpl tez jeździł w CC a teraz jest w SC
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 27-12-2012, 19:07   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


ale widzę że są do seja 40/30 do wersji sporting co prawda ale to to samo co moje 1.1 mpi za 700 zł tak jak mówiłeś :wink: a co myślisz o obniżeniu 60/40?
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 27-12-2012, 19:19   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


jacob88 napisał/a:
a co myślisz o obniżeniu 60/40?


ładniej wygląda.... gorzej z drogami jak mieszkasz w miejscu gdzie asfalt jest zjawiskiem wystepującym pomiędzy dziurami w nawierzchni ;)

Dwa seryjne amorki..... do 40 jest ok, więcej ścisku np te 60 to juz nie najlepiej. Ja wiem jest tu dużo osób którzy jeżdżą na serii, maja nawet 70 springi i niby nic sie im jeszcze nie dzieje ale......... z mojej strony albo profeska albo wcale, bo amatorki typu gniecenie serii 50/70 czy więcej aby sie pokazać na spocie z glebą, czy cięte springi nie toleruje...

do 60/40 powinno być kpl - dobry zestaw to Weitec 60/40 i Bilstein B6 norm, albo na grubej - bardziej extremalnie - ale to już koszta duże

Tania dolna półka to kpl MTS : 60/40 - 890 zł nówka.... kpl?

Tyle
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 27-12-2012, 19:40   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


To mamy podobne zdanie :smile: z moim budżetem i wymaganiami jak i tym że jeżdżę na co dzień myślę że najlepszą opcją i na tą się zdecyduję będzie: amorki przód tył kyb excel g, a springi weitec -40/30 cały komplet, do tego felga na wiosne jakaś ładna 14" i będzie w sam raz no nie?! :wink:
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 27-12-2012, 19:43   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Raczej tak ;)

z tym że pamiętaj że exel-g jest wyżej niż olejowe, więc efekt końcowy może być nie co mniejszy od oczekiwanego. Ale Weitecki to dobry produkt i dadza radę. Tyle pisania z mojej strony ;)
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum