Sruby Alufelg |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 16-04-2016, 18:43 Sruby Alufelg
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Witam,
Czy orientuje się ktoś ile powinna wystawać śruba(do dokrecania koła) poza felgę aby ją dokrecić??:D
p.s. Chciałem z wyprzedzeniem napisać że grubość dystansu nie ma znaczenia !!:P |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-04-2016, 14:27
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Co autor ma na myśli-zrób zdjęcie i wyślij-śrub i felg jest setki, jakie łby mają, płaskie, stożkowe,śruby dobierasz pod felgę i dystans, czy piszesz o szpilkach. ?
looknij i poczytaj ew. dobierz właściwe, albo upewnij się czy masz właściwe.:-)
http://srubydofelg.pl/ |
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 20-04-2016, 18:20
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
hm... bez urazy ale pytanie jest proste.. :P
:D nie pytałem o rodzaj śruby:D:D:D , tylko ile ona musi wystawać z alufelgi aby chwycil gwint... adekwatnie grubość dystansu jest punktem zakupu dłużej śruby... pomijając fakt, tak jak pisałeś , jaki ma łeb itd...:P:P
np:D:D
wkładam śrubę m12 ze stożkiem (np pozyczona):P i wystaje 1 -1,5cm ma:P?:P wtedy wiadomo mierzymy dodajemy gr. dystansu i wło la:D:D :D
Paweł:))) jak sie spotkamy w zerkowie to masz ode mnie PIWO:d
pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-04-2016, 22:34
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Robisz w skrócie pomiary i dobierasz taką śrubę, żeby nie wystawała, do tego dobierasz twardość. Niby siply , ale jest trochę zabawy.
No jak Panie na wystających śrubach jeździć:-) Zauważ też, że ori śruby i większość nie maja gwintu po całości do stożka- jak ładujesz takie z gwintem po całośc dobierasz twardszą o najczęściej 2 jednoski-febi cynkowane ogniowo mają 8,8, ale stożek 3/4 długości-zamiennik zakładając-większą długość i gwint po całości powinien mieć min 10 twardość.
Ps. nie dotyczy to pływających, ale nie jestem tego zwolennikiem, nie zagłebiałem się....
Ps.2 dokręcasz odpowiednim momentem-tu Ci nie powiem jakim-ori sc abarty koło 100nm dokręcam, Mietek pneumatem na powietrze i 130nm dowali.... |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-04-2016, 08:55
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Tarcza hamulcowa 1cm + piasta 1cm gwintu. Czyli bez dystansu pod felga, śruba musi mieć 20mm + 2-3zwoje zapasu wypuszczone poza gwint.
Śruby felg powinny być w 10 kl wytrzymałości, żadne 8.8 czy mniej. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 21-04-2016, 20:04
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
No:D:D teraz to juz wiem:D:D Dzieki myślę że niektórzy też z tego skorzystają:) i pomyslą przed zakupem "jakiś" zamienników. Pozdrówka.:D |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
|