Swap głowicy 1.2 75 HP do 1.1 SPI |
Autor |
Wiadomość |
bowscher
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 29-10-2013, 23:32 Swap głowicy 1.2 75 HP do 1.1 SPI
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów.
Otóż prosił bym Was o pomoc.
Poczytałem trochę o temacie który mnie interesuje i nie mogę znaleźć nigdzie jasnych odpowiedzi a mianowicie, posiadam seicento 1.1 SPI.
Chciałbym podnieść jego moc i planuję na blok silnika który posiadam założyć górę 1.2 8V, dodam również że zamierzam wymienić pierścienie na tłokach i zrobić porting nowej głowicy.
I tutaj pojawia się kilka pytań, jakie części potrzebuję włącznie z wszystkimi pierdołkami typu węzyki uszczelki itp, oraz jakie ewentualne przeróbki trzeba by było wykonać.
Z tego co już wiem potrzebuję:
1. Głowica
2. Zawory
3. Wałek
4. Przepustnica
5. Pompa paliwa (?)
Zastanawia mnie też jaką trzeba założyć UPG czy do SC 1.1 czy do 1.2, jakie śruby głowicy,czy dodatkowe przewody gumowe będą wymagane, oraz jaki zestaw rozrządu wtedy będę musiał kupić?
Myślę że gotowa lista wszystkich wymaganych rzeczy ułatwi poszukiwania ludzią którzy będą chcieli zastosować podobną przeróbke.
I zostało ostatnie pytanie, czy takie modyfikacje dają dobre skutki, bo na kilku forach wyczytałem że praktycznie nie ma różnicy przy wymianie samej góry silnika kontra kompletu z 1.2? |
|
|
|
 |
proboszcz12345
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 30-10-2013, 00:54
Bolid: Fiat Seicento 899SX |
|
|
zeby miec 75km z 1,1 to sie musisz sporo napracować. Te same koszty albo nawet mniejsze jakbys wrzucił kompletny 1,2 8v zamiast dlubac przy 1,1. Kazdy Ci to powie. Nie powtarzaj mojego błedu i dawaj od razu 1,2. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 30-10-2013, 07:50
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
Roznica wymiany kompletu lub samej gory jest - bez rzezbienia wkladaj od razu komplet.
Ale konkrety.
Upg od 1.1 i 1.2 sa takie same raczej bo i blok ten sam.
Sruby to samo. Ogolnie konstrukcje fire 8v maja chyba wszystko identyko jesli chodzi o bloki bo osprzet swoja droga. Listy byly wiele razy pisane co potrzeba.
Ponawiam rade wsadzaj cale 1.2 |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
bowscher
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 30-10-2013, 10:14
Bolid: Seicento 900 |
|
|
wystarczą mi 2 rady
temat do zamknięcia w takim razie |
|
|
|
 |
|