FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap głowicy 1.2 75 HP do 1.1 SPI
Autor Wiadomość
bowscher 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 29-10-2013, 23:32   Swap głowicy 1.2 75 HP do 1.1 SPI
   Bolid: Seicento 900


Witam wszystkich forumowiczów.

Otóż prosił bym Was o pomoc.
Poczytałem trochę o temacie który mnie interesuje i nie mogę znaleźć nigdzie jasnych odpowiedzi a mianowicie, posiadam seicento 1.1 SPI.
Chciałbym podnieść jego moc i planuję na blok silnika który posiadam założyć górę 1.2 8V, dodam również że zamierzam wymienić pierścienie na tłokach i zrobić porting nowej głowicy.
I tutaj pojawia się kilka pytań, jakie części potrzebuję włącznie z wszystkimi pierdołkami typu węzyki uszczelki itp, oraz jakie ewentualne przeróbki trzeba by było wykonać.
Z tego co już wiem potrzebuję:
1. Głowica
2. Zawory
3. Wałek
4. Przepustnica
5. Pompa paliwa (?)

Zastanawia mnie też jaką trzeba założyć UPG czy do SC 1.1 czy do 1.2, jakie śruby głowicy,czy dodatkowe przewody gumowe będą wymagane, oraz jaki zestaw rozrządu wtedy będę musiał kupić?

Myślę że gotowa lista wszystkich wymaganych rzeczy ułatwi poszukiwania ludzią którzy będą chcieli zastosować podobną przeróbke.

I zostało ostatnie pytanie, czy takie modyfikacje dają dobre skutki, bo na kilku forach wyczytałem że praktycznie nie ma różnicy przy wymianie samej góry silnika kontra kompletu z 1.2?
 
 
proboszcz12345 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: Żywiec
Wysłany: 30-10-2013, 00:54   
   Bolid: Fiat Seicento 899SX


zeby miec 75km z 1,1 to sie musisz sporo napracować. Te same koszty albo nawet mniejsze jakbys wrzucił kompletny 1,2 8v zamiast dlubac przy 1,1. Kazdy Ci to powie. Nie powtarzaj mojego błedu i dawaj od razu 1,2.
_________________

 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 30-10-2013, 07:50   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


Roznica wymiany kompletu lub samej gory jest - bez rzezbienia wkladaj od razu komplet.
Ale konkrety.
Upg od 1.1 i 1.2 sa takie same raczej bo i blok ten sam.
Sruby to samo. Ogolnie konstrukcje fire 8v maja chyba wszystko identyko jesli chodzi o bloki bo osprzet swoja droga. Listy byly wiele razy pisane co potrzeba.

Ponawiam rade wsadzaj cale 1.2
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
bowscher 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 30-10-2013, 10:14   
   Bolid: Seicento 900


wystarczą mi 2 rady :)
temat do zamknięcia w takim razie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum