FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
swap z 900 na 1.2 16V
Autor Wiadomość
Damiano
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2006, 14:06   

Cześć też mam seicento 900 i też planuje zrobić Swapa na silnik 1.2 z punta na początku chciałem ptzeprowadzic modyfikacje w seryjnym silniku ale czytałem że to nic nie daje i się nie opłaca, musze teraz uzbierać kase i na wiosne heja... a co do LPG to sory ale moim zdaniem na gaz to jest dobra zapalniczka...!
 
 
Wiktor
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 13:21   

Jak to sie ma z prawem ? Sory jestem laikiem . Czy mnalezry Swapa rejstrować ???
 
 
endriu 
Nałogowiec


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 17-02-2007, 15:32   
   Bolid: seicento


Kiedys tak ale teraz nie bo silnik traktowany jest jako część. wkładasz i jedziesz
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-02-2007, 18:46   
   Bolid: seicento


endriu napisał/a:
Kiedys tak ale teraz nie bo silnik traktowany jest jako część. wkładasz i jedziesz


boshe czasem nie zaszkodzi sprawdzic zanim sie bzdury powie co?

jeszcze powiedz ze ubezpieczenia tez od pojemnosci nie placisz? zawsze trzeba rejestrowac swapy teraz tylko wystarczy umowa kupna sprzedazy a do dowodu nie wbijaja numerow nie znaczy ze silnik nie musi byc z legalnego zrodla
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
Wiktor
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 22:27   

Dzięki za rychłą odpowiedz Panowie. Tylko chodzi mi o to, czy moge sobie wsadzic silnik jaki chce? Czy istnieja jakies przypisy typu producent przywiduje na konkretny model taki silnik, a nie inny. Bo naprzykllad większy silnik i nie wytrzyma zawisz. Scigaja przeciez psy tuningowe wozy -tak słysz TV
 
 
endriu 
Nałogowiec


Pomógł: 11 razy