FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
swap z 900 na 1.2 16V
Autor Wiadomość
Damiano
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2006, 14:06   

Cześć też mam seicento 900 i też planuje zrobić Swapa na silnik 1.2 z punta na początku chciałem ptzeprowadzic modyfikacje w seryjnym silniku ale czytałem że to nic nie daje i się nie opłaca, musze teraz uzbierać kase i na wiosne heja... a co do LPG to sory ale moim zdaniem na gaz to jest dobra zapalniczka...!
 
 
Wiktor
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 13:21   

Jak to sie ma z prawem ? Sory jestem laikiem . Czy mnalezry Swapa rejstrować ???
 
 
endriu 
Nałogowiec


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 17-02-2007, 15:32   
   Bolid: seicento


Kiedys tak ale teraz nie bo silnik traktowany jest jako część. wkładasz i jedziesz
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-02-2007, 18:46   
   Bolid: seicento


endriu napisał/a:
Kiedys tak ale teraz nie bo silnik traktowany jest jako część. wkładasz i jedziesz


boshe czasem nie zaszkodzi sprawdzic zanim sie bzdury powie co?

jeszcze powiedz ze ubezpieczenia tez od pojemnosci nie placisz? zawsze trzeba rejestrowac swapy teraz tylko wystarczy umowa kupna sprzedazy a do dowodu nie wbijaja numerow nie znaczy ze silnik nie musi byc z legalnego zrodla
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
Wiktor
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 22:27   

Dzięki za rychłą odpowiedz Panowie. Tylko chodzi mi o to, czy moge sobie wsadzic silnik jaki chce? Czy istnieja jakies przypisy typu producent przywiduje na konkretny model taki silnik, a nie inny. Bo naprzykllad większy silnik i nie wytrzyma zawisz. Scigaja przeciez psy tuningowe wozy -tak słysz TV
 
 
endriu 
Nałogowiec


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 17-02-2007, 22:36   
   Bolid: seicento


sory pomylka cos mi sie pokrecilo
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-02-2007, 00:08   
   Bolid: seicento


Wiktor napisał/a:
Dzięki za rychłą odpowiedz Panowie. Tylko chodzi mi o to, czy moge sobie wsadzic silnik jaki chce? Czy istnieja jakies przypisy typu producent przywiduje na konkretny model taki silnik, a nie inny. Bo naprzykllad większy silnik i nie wytrzyma zawisz. Scigaja przeciez psy tuningowe wozy -tak słysz TV


wkladasz silnik robisz rozszerzony przeglad jak wszystko jest zgodne z przepisami polskiego prawa to mozesz nawet 5L miec pod maska :twisted: :twisted: :twisted:

eee scigaja ;) problem jest jak masz wpisane tak jak ja moc samochodu a istnieje podejrzenie ze jest troche wiecej :lol: :lol: :lol: ale i tak psy nie beda ryzykowac odholowywania auta bo moze to ich troche kosztowac jak nie uda im sie udowodnic ze jest inaczej ;)

troche ostatnio w temacie siedze bo mialem nieprzyjemna rozmowe z drogowka ktora przez pol miasta poldkiem nie mogla dogonic ;)
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
sprawek 
nówka sztuka ;)

Wiek: 38
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 16
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-02-2007, 00:38   
   Bolid: Fiacik SC


silnik wsadz nawet 12 litrow jednak jezeli naruszyles karoserie (oryginalne mocowanie silnika) czeka cie przeglad koszt ok 120-150 + rzecoznwaca koszt ok 300 jesli nie czeka cie tylko wpis z dokumecie i zmiana polisy ubezpieczeniowej chyba ze nic nie powiesz i bedfzies zsie upierac panie 1,2 no co pan przeciez to 0,9 jakbym mial pieniadze na 1,2 16v to bym sobie zycie ulozyl:P w maluchu mialem 899 od fiata 127 trochew klopotow z tym rzecoznawca wiec unikaj przerobek pasuje 1,2 8v lub 16v od punto 1 pozdro
_________________
Pozdrawiam sprawek
 
 
 
Wiktor
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2007, 00:46   

Dzięki to wszystko co chcialem wiedziec. :lol: Jeszcze raz dzieki
 
 
Wiktor
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2007, 12:30   

Jataman pytanko do ciebie na margin. Jak sie scigasz ile pali twoje cacko?? Oczywiście odpowiedz jezeli chcesz :lol:
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-02-2007, 12:48   
   Bolid: seicento


Wiktor napisał/a:
Jataman pytanko do ciebie na margin. Jak sie scigasz ile pali twoje cacko?? Oczywiście odpowiedz jezeli chcesz :lol:


ja sie nie scigam a autko ostatnio ladnie pali cos kolo 10l
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
Szakal 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 83
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 18-02-2007, 17:33   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


jataman napisał/a:
troche ostatnio w temacie siedze bo mialem nieprzyjemna rozmowe z drogowka ktora przez pol miasta poldkiem nie mogla dogonic ;)

Możesz rozwinąć temat? :lol:
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-02-2007, 18:33   
   Bolid: seicento


Szakal, no maja prawo ci odholowac auto na parking policyjny jezeli masz wpisana moc auta a masz tak naprawde inna albo jak masz przerobke silnika ktora znaczaco wplywa na jego osiagi

sprawa slizga bo jak nie udowodnia to mozna sie mocno pluc ;)
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
Zielonka 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 23
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 10-06-2007, 23:52   
   Bolid: Seicento 1.2 16v :)


szymonek napisał/a:
Gabriell napisał/a:
Tak czytam czytam ;] Mam fiacika 03 1100 poj z lpg czy wymiana silnika na 1.2 16v 99 rok obeszlaby sie bez wymiany skrzyni biegow i dodatkowej modyfikacji instalacji LPG. I jaki bylby koszt takiej operacji bez ceny silnika Pozdrawiam :)

I tu wraca jak bumerang: albo spalanie albo osiągi.. :roll: :twisted:



Moim zdaniem temat nie ma racji bytu od jakiegoś czasu. Nowoczesna sekwencyjna instalacja gazowa daje albo kilku procentowe spadki mocy albo nie przewiduje ich wcale ;) kilku procentowy spadek mocy jest w zasadzie nie odczuwalny. Co więcej jakiś czas temu czytałem artykuł dotyczący tuningu aut z lpg gdzie był przedstawiony temat Nissana Primery zdaje się. Zresztą pewnie nie ja jednego go widziałem. Według autora tamtego artykułu samochód miał zdecydowanie lepsze osiągi na poprawionej instalacji gazowej niż na benzynie ;)

Z drugiej strony, instalacja sekwencyjna pod punciaka 1.2 16 v to koszt w przedziale około 1600- 2000 zł ale łba za to nie dam. Tak więc dla kogoś kto ma zamiar pocieszyć się autem roczek i poszukać czegoś innego zupełnie bez sensu jest ładować kasę w gaz. Przynajmniej takie jest moje zdanie.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum