FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Szpera
Autor Wiadomość
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-10-2007, 21:27   Szpera
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Wiem że stosuję je w sc kit car miał ktoś może do czynienia z sejem wyposażonym w taki mechanizm różnicowy o zwiekszonym tarciu,jakie sa wrazenia z jazdy i ile to kosztuje(przydało by mi się pod wzmocnione 1.2 które niedługo zawita pod maską bo teraz nawet przy prawie całkowitej serii 1.1 czesto w zakręcie wewnetrzne koło przekazuje napęd w powietrze,a widziałem ostatnio sejki kit cary i one na ostrych łukach i pełnym gazie czy na nawrotkach nie mają tego problemu.
Jeździł ktoś z czymś takim,jaka jest w tym kit carowym seju blokada 40% czy 60%,jeżeli ktoś coś wie na ten temat to proszę o odpowiedzi :smile:
 
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-10-2007, 12:16   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Qrde będzie że post pod postem ale może się zlitujecie i bez warna się obejdzie a usprawiedliwie się odpowiedzią na swoje pytanie :-P
Szpery załatwić może p.Chojnacki nowe jak i używki regenerowane w cenach(kosmicznych) nowe-3200zł,regenerowane-2000zł. Są stosowane w kit carach ale nie pasują do normanych skrzynii i półosi(te jego szpery).
Mają częsciową blokade 40% i pomagają w zakrętach na pełnym gazie faktycznie ale wg.niego nie bardzo nadają się do cywilnej jazdy przeciążają układ napędowy i zwiekszają zużycie opon.Według niego potrzebne są i sprawdzają się tylko w sporcie do normalnej jazdy lepiej sobie odpuścić tym bardziej że trzeba by zmieniać skrzynie :grin:
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-10-2007, 12:35   
   Bolid: seicento


Paweł1984, no i bardzo dobrze ci odpowiedzial

do tego 1.2 i juz chcesz szpere? panie dobry zawias i opony i nie bedzie problemu z odrywaniem kol czy mieleniu :)

3200 za nowa to tanio ;) jakiej firmy?
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
TVC 
Nałogowiec
4performance club

Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 754
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 11-10-2007, 13:45   
   Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V


niestety szpery w sc sie sypia niemilosiernie a szkoda!
_________________
Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-10-2007, 14:09   
   Bolid: seicento


TVC napisał/a:
niestety szpery w sc sie sypia niemilosiernie a szkoda!


te polskie tak :twisted: :twisted:
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
michao 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 29
Skąd: Radzymin
Wysłany: 11-10-2007, 14:33   
   Bolid: X20TED


jataman napisał/a:
TVC napisał/a:
niestety szpery w sc sie sypia niemilosiernie a szkoda!


te polskie tak :twisted: :twisted:


te za 3200 pewnie...

a co daje....to najlepiej przedstawia film
http://www.youtube.com/watch?v=SBgFQwCF91k
gdzie w 2:45 (to czas od którego warto zacząć oglądanie - najlepszy efekt) zaczyna się Barbórka warszawska i widać jak można latać bokami ośką (przednio-napędówka)
_________________
CentoMania - grupa warszawska
http://centomania.waw.pl
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-10-2007, 15:38   
   Bolid: seicento


michao, bez obrazy ale wole za 3500zl quaife
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
michao 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 29
Skąd: Radzymin
Wysłany: 11-10-2007, 17:14   
   Bolid: X20TED


jataman, okej każdy ma swoje zdanie, ja do 900 nawet nie myślę o montowaniu szpery. Ale z tego co wiem to profi szpera to koszty 5-6kpln w seju :idea: .
_________________
CentoMania - grupa warszawska
http://centomania.waw.pl
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-10-2007, 17:18   
   Bolid: seicento


michao napisał/a:
jataman, okej każdy ma swoje zdanie, ja do 900 nawet nie myślę o montowaniu szpery. Ale z tego co wiem to profi szpera to koszty 5-6kpln w seju :idea: .


no dokladnie wszystko zalezy co robisz z autem i do czego ci potrzebne, napewno do 1.2 na codzien nie jest potrzebna szpera, nawet do 140km po miescie nie jest potrzebna, 15tki, dobra zawiecha i gumy i nie bedzie az takiego problemu, oczywiscie co innego na rajdach gdzie sie przydaje i to bardzo

z tego co sie orientowalem to nasze rodzime szpery po 3000km potrzebuja remontu a to przy codziennej jezdzie zaczyna byc bardzo malo :(

tomas sprowadza z anglii za 3500zl czy cos takiego qauifa a to juz jest naprawde dobry sprzet :)

moze na wiosne uda sie zamonotwac to zdam relacje :)
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
michao 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 29
Skąd: Radzymin
Wysłany: 11-10-2007, 17:27   
   Bolid: X20TED


jataman napisał/a:
no dokladnie wszystko zalezy co robisz z autem i do czego ci potrzebne, napewno do 1.2 na codzien nie jest potrzebna szpera, nawet do 140km po miescie nie jest potrzebna, 15tki, dobra zawiecha i gumy i nie bedzie az takiego problemu, oczywiscie co innego na rajdach gdzie sie przydaje i to bardzo

dokładnie
jataman napisał/a:
z tego co sie orientowalem to nasze rodzime szpery po 3000km potrzebuja remontu a to przy codziennej jezdzie zaczyna byc bardzo malo

Dla tego nawet nie myślałem jakby to było mieć to ustrojstwo u siebie - co miesiąc taki remoncik.... :-?
jataman napisał/a:
tomas sprowadza z anglii za 3500zl czy cos takiego qauifa a to juz jest naprawde dobry sprzet

ciekawe jak to się sprawuje.... :))
jataman napisał/a:
moze na wiosne uda sie zamonotwac to zdam relacje

będzie miło poczytać :cool:
_________________
CentoMania - grupa warszawska
http://centomania.waw.pl
 
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-10-2007, 19:07   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Fakt pomysł ze szperą był taki przesadzony,a u mnie winowajcą tego że naped na zakretach idzie w powietrze jest prawdopodobnie za mocny(za sztywny) stabilizator bo nie jest oryginalny bo niebieski i grubszy tu jest przegiecie do tego gumy good year 165/13.
A jakiej firmy miał nie pamietam nazwy napewno nie qualife,jakieś wloskie.
Ostatnio zmieniony przez Paweł1984 11-10-2007, 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum