FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno motora
Autor Wiadomość
Bandzior 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 10-10-2011, 12:13   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Bezpieczeństwo jazdy SC można porównać do bezpieczeństwa jazdy na motocyklu. W jednym i drugim przypadku wyjście cało z opresji stoi na podobnym poziomie.
 
 
joki 
Bywalec

Wiek: 57
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 98
Skąd: wawa zone
Wysłany: 10-10-2011, 12:25   
   Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed


Bandzior napisał/a:
Bezpieczeństwo jazdy SC można porównać do bezpieczeństwa jazdy na motocyklu. W jednym i drugim przypadku wyjście cało z opresji stoi na podobnym poziomie.

oplułem sobie monitor ...
_________________
Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy
 
 
mlodyno1 
Nałogowiec


Wiek: 35
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 346
Skąd: Luszowice
Wysłany: 12-10-2011, 14:08   
   Bolid: biała fefnastka:PP


jeśli chodzi Ci o spokojną jazdę, która nie przerodzi się w szaleńcze wyścigi, czy stuncenie, to szczerze polecam Honde NTV 650

link



napęd Kardanem, silnik w układzie V (piękniejsze brzmienie niż w rzędówce)
nieduże spalanie, wygodna pozycja za kierownicą
co prawda nie posiadałem jej nigdy, ale kumpel miał, śmignąłem troszkę na nim i fajnie jeździ :)
polecam ;)

mam nadzieje, że w przyszłym roku wkońcu zostanę szczęśliwym posiadaczem NTvki :D
 
 
SHARKI 
Bywalec

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: wwa
Wysłany: 16-10-2011, 20:06   
   Bolid: sejas


dla kogos kto zaczyna przygode z motorami silnik pol litra to zdecydowanie za duzo

max 250, i ograniczenie predkosci do 100

badzmy realistami i nie podniecajmy sie ze jestem zajebistym kierowca i ze wszystkim sobie poradze

wiadomo kazdy lubi pozapierdalac, wiem po sobie

a mowienie kupi pol litra na pierwszy motor i bede powoli jezdzic to jest najwieksze oszukiwanie samego siebie

a potem niespodzianka w warszawce kazdeego dnia sesonu przynajmniej 1 wypadek/kolizja z udzialem motocyklisty

lepiej kupic cos o mniejszej pojemnosci nauczyc sie jezdzic i reagowac na drodze a potem rozgladac sie za 6setą
_________________
sc, 00r, 74km, 333 333km, i koniec
5,6l-6,7l pb98/lato
6,3l-6,8l pb98/zima
 
 
rudiov 
Nałogowiec
POlski osioł


Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 343
Skąd: Krk
Wysłany: 27-10-2011, 11:45   
   Bolid: 1.1 mpi van / Zafira 1.6


Pojawił się sprzęt idealny dla kolegi Łukasza :))

http://allegro.pl/motocyk...1878145932.html

4,5zł za 100km :wink:
 
 
macher 
Moderator

Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 27-10-2011, 12:11   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Ciekawe jakie prawo jazdy trzeba na to monstrum? I jak z ubezpieczeniem od pojemności? Akumulatora? ;)
 
 
ajwan 
Nałogowiec


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 122
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 28-10-2011, 11:00   
   Bolid: 600, 318, 520, 325


SHARKI, trudno Ci odmówić racji ale 250 zaczyna byc za słabe juz podczas kursu... kupi 250tke i za miesiąc bedzie szukał 600tki a jeśli planuje wypady z kumplami to nikt z nim nie bedzie chciał jeździć.

Jeśli chodzi o konkretny motocykl to najlepiej właśnie jakiś niewysilony np Bandit

Kupno motocykla na zime wydaje sie miec sens, ale ja jakoś sezonowości cen motocykli w Polsce nie widzę :-?
_________________
Szlifierka, spawarka, brecha, młot i mozna się brać za wymianę amortyzatorów...
 
 
rudiov 
Nałogowiec
POlski osioł


Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 343
Skąd: Krk
Wysłany: 28-10-2011, 12:05   
   Bolid: 1.1 mpi van / Zafira 1.6


Ponieważ rynek moto w Polsce składa się z 70% odratowanych gruzowisk których nikt nie chce i 30% doinwestowanych sztuk. Właściciele swoich zabawek nie pozbywają się za pół darmo :wink:
 
 
dziadbab 
Bywalec

Wiek: 33
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 53
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-10-2011, 11:43   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1


Łukasz, nie kupuj suzuki gs 500 bo to są baardzo stare konstrukcyjnie motocykle, przedewszstkim silnik, którego konstrukcja pochodzi z lat 80.

Polecam tylko jeden motocykl - HONDA CB 500.

Dlaczego? Bo na pierwszy motor jest bardzo mocny. Nic praktycznie się w nim nie psuje (jeśli kupisz oryginalny egzemplarz z oryginalnymi naklejkami). Pali około 5.5l.
Jeździłem w zyciu 5 motocyklami w tym 2 ścigaczami i tą hondą własnie. Honda jest najlepsza.

Najłatwiej się prowadzi, bardzo wygodna pozycja za kierownicą, na miasto - rewelacyjnie manewruje się pomiędzy autami.

W żadnym wypadku nie polecam, ŻADNEGO sportowego motocykla, choć wiem że wzbudzają one najwięcej emocji - szczególnie tych wizualnych na samym początku.
Plecy naku***ją po 15min jazdy, promień skrętu jest taki długi że musisz mieć pas lotniskowy żeby zawrócić, taka moc silnika że jeśli przez przypadek za mocno odkręcisz to lecisz na plecy.

Pomimo tego że jeździłem nawet na bardzo mocnych ścigaczach, to wypadek miałem na głupim skuterze. Co prawda stuningowany jechał 100km/h, ale uderzenie w krawężnik przy około 50-60km/h 3 lata temu spowodowało że wylądowałem w szpitalu na tydzien czasu, a potem gips miałem przez kolejne 6 tygodni.

Prawda jest taka że nie ważne co kupisz, wszystko co jest na 2 kółkach jest niebezpieczne.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum