FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co z tą kontrolką???
Autor Wiadomość
kambull69 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: Wwa
Wysłany: 15-06-2009, 17:33   Co z tą kontrolką???
   Bolid: seicento 1.1 spi


Witam wszystkich, na wstępie mówie, ze szukałem ale nie znalazłem!!


Mam taki problem zauważyłem dziś ze jak przełączam z gazu na benzyne to zapała mi sie kontrolka wtryska (wczesniej zarazgasła, a teraz świeci bez przerwy)a po ponownym przełączeniu na gaz gasnie, o co może chodzić???

Wczesniej tego nie było, czy to moze mieć związek z tym ze odłączałem kompa zeby do zprawdzić i podłączałem innego (tez 1.1spi)??
 
 
 
niemiec 
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 222
Skąd: LHR/WWE
Wysłany: 16-06-2009, 07:22   
   Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00


Może tak być, że ci komp liznął innej instalki i trochę go zamotało. Ale równie dobrze mógł ci paść emulator wtrysku - tez będzie świecić kontrolka. Dopóki nic poza tym się nie dzieje, radzę jeździć i nie grzebać.
_________________
Nie ma mnie na forum
 
 
 
elmo 
Nałogowiec
maruda


Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 338
Skąd: Radom
Wysłany: 16-06-2009, 12:48   
   Bolid: mobil: 00' S 1.1śpi na gazie


u mnie czasami się zaświeci po przełączeniu na benzynę a czasami nie... olałem :))
_________________
[moje auto]
 
 
spocky 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-06-2009, 17:29   
   Bolid: Sej 1.1mpi


Miałem podobny problem, po przełączeniu na benzyne po chwili się zaświecała, a jak wróciłem na gaz to gasła, po paru tygodniach na benie już nie dało sie jeżdzić bo strasznie szarpał, a na gazie wszystko było ok. miałem przy tym strasznie okopconą końcówke wydechu. Wymieniłem sonde i wszystko wróciło do normy.
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 16-06-2009, 17:34   
   Bolid: 1E 187


najłatwiej zczytać co to za błąd i wtedy będzie czarno na białym w czym problem
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
bania 
Centomania Podkarpacie


Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 81
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 16-06-2009, 17:35   
   Bolid: seicento1.1


e ja bym się nie przejmował i jeździł dalej :D ( o ile nic się nie dzieje poza tym ze sie świeci )
_________________
Padlina by bania.
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=26121
 
 
 
potejtos 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2009, 18:56   
   Bolid: WRC


U mnie po przelaczeniu tez sie swieci dobre 10sek. Czy do tego, ze autko nierowno chodzi i gasnie na wolnych, a takze kiepsko odpala, to moze byc to?
_________________

 
 
spocky 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-06-2009, 21:16   
   Bolid: Sej 1.1mpi


potejtos napisał/a:
U mnie po przelaczeniu tez sie swieci dobre 10sek. Czy do tego, ze autko nierowno chodzi i gasnie na wolnych, a takze kiepsko odpala, to moze byc to?


Można podejrzewać sonde jeśli tłumik jest okopcony, występuje bardzo duże spalanie benzyny. Szarpanie ale nie na zimnym silniku, bo w tedy komputer nie wykorzystuje sygnału z sondy.
Mi zaczynał szarpać i gasnąć po przejechaniu około 0,5km, a na gazie szedł normalnie (pewnie przez emulator sondy)
Nie wymieniałem jej w ciemno, najpierw dla pewności podłączyłem go pod kompa :cool: .
 
 
kambull69 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: Wwa
Wysłany: 16-06-2009, 21:43   
   Bolid: seicento 1.1 spi


spocky napisał/a:
potejtos napisał/a:
U mnie po przelaczeniu tez sie swieci dobre 10sek. Czy do tego, ze autko nierowno chodzi i gasnie na wolnych, a takze kiepsko odpala, to moze byc to?


Można podejrzewać sonde jeśli tłumik jest okopcony, występuje bardzo duże spalanie benzyny. Szarpanie ale nie na zimnym silniku, bo w tedy komputer nie wykorzystuje sygnału z sondy.
Mi zaczynał szarpać i gasnąć po przejechaniu około 0,5km, a na gazie szedł normalnie (pewnie przez emulator sondy)
Nie wymieniałem jej w ciemno, najpierw dla pewności podłączyłem go pod kompa :cool: .



jak to sie podpina, jak to sie sprawdza pod tym kompem???
u mnie w sumie nie szarpie ale końcówke wydechu mam okopconą.
no i ta kontolka wtrysku, zapala się na benzynia a na gazie gasnie
 
 
 
spocky 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: 17-06-2009, 00:00   
   Bolid: Sej 1.1mpi


ja mam MPI i pod skrzynką bezpieczników mam złącze EOBD, kupiłem interfejs na allegro ELM327 i sam sprawdziłem, ale z tego co wiem to SPI nie ma EOBD ma jakieś inne złącza pod maską ale dokładnie nie wiem. Jak masz tylko okopconą rure to ja bym jezdził dalej może minie, ja jezdziłem chyba z 5 tygodni właśnie z czarną rurą i dopiero zaczynałem kombinować jak sie pogorszyło i nie dało się jeżdzić (strasznie szarpał i gasł)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum