Launch Control |
Autor |
Wiadomość |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 24-11-2009, 08:55 Launch Control
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
Siema,
wczoraj wieczorem miałem chwilkę czasu na ogarniecie swojego autka wiec zrobiłem parę dupereli które mnie ostatnio irytowały:
- zamontowałem prawe lusterko
- wymieniłem kostkę od kierunkowskazu
te 2 zeczy to zasluga tej przygody:
z rzeczy które maja wpływ na prace silnika ogarnąłem takie sprawy:
- zdjęcie przepustnicy i dorobienie nowej uszczelki i poprawiłem kanał od silniczka krokowego (ikreg przepustnica ma talerzyk 47mm)
- wyprowadziłem z EcuMastera 2 kabelki do LunchControl
- dolałem oleju sprawdziłem świece czy wyglądają jeszcze jak zaraz po kupnie:
i teraz pytanie za 100pkt. jak sensownie ustawić lunch control?? w chwili obecnej jest ustawiony miedzy 5000 a 6000 tys zapłon cofnięty o 20st i podlane paliwkiem (fajnie strzela) w silniku z turbo ustawił bym luncha tak żeby turbinka ładowała dobre ciśnienie a NA nie bardzo wiem jak podejść do tematu w chwili obecnej ruszam z lekkim poślizgiem i potem ciągnie jak szalony ale zastanawiam się czy ustawić luncza przy maks momencie czy mocy ? wykresik mniej wiecej wygląda tak:
PS. jestem jedynym użytkownikiem forum który jeździ z Ecumasterem?? |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
Nevada
nówka sztuka ;)
Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-11-2009, 22:45
Bolid: Civic |
|
|
Lunch- posiłek, obiad
Launch- startować, wystrzeliwać
Jeśli nie ma za dużych kłopotów z trakcją to zaczynałbym przy max. momencie i ew. schodzić niżej jakby mielił w miejscu. |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 24-11-2009, 23:06
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
już jest mniej więcej ustawione i daje rade od tego testowania spalanie 18l na 100km |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 24-11-2009, 23:41
Bolid: sc A0 |
|
|
połowa momentu? 3200-4000? |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 25-11-2009, 07:44
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
irekg napisał/a: | połowa momentu? 3200-4000? |
przy takich nastawach autko jest przymulone ze startu, można powiedzieć ze jeżeli troszkę nie zamieli na starcie to procedura nie ma sensu inna sprawa ze może jak by tym zapłonem i dawka paliwa nie kombinować tylko ustawić po prostu odcięcie na tym poziomie to było by lepiej tak czy inaczej pogoda się spsuła i nie warunków na testy
wczoraj miałem się okazje zlapac kilka razy z pod świateł z astra GSi, start i do 80 ponad 2 długości przed astra potem kolo 120 asterka mnie doganiała i jechała dalej a sejo trzymalo sie za astra do 140-150 a potem astra już odjeżdża (ale silnika prawie 2razy więcej mocy zresztą tez) |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
KubussSC
Centomania Podkarpacie

Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 206 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 25-11-2009, 18:54
Bolid: SCS & DTR |
|
|
Jak wogole taki Launch Control zrobic? I jakie by były tego koszty? |
_________________ SC > Next..? > SiR EK4 <3
 |
|
|
|
 |
karol
wielbiciel cudzych kobiet ;)

Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 757 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 26-11-2009, 13:10
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
karol napisał/a: | http://www.ecumaster.com/produkty_det3.html potrzebne np. to, trochę wiedzy i cała tajemnica Chyba, że się mylę |
wystarczy DET2 a na prawdę za stosunkowo małe $$ daje duuuzo fanu i wcale nie jest skomplikowany do podłączenia |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
krystiano
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 15 Skąd: cz-dz
|
Wysłany: 26-11-2009, 16:04
Bolid: cc 1.1 gora 1.2 620kg |
|
|
ja tylko widzialem ten bajerek w calibrze 2.0 16v 4x4 turbo gosc z okolic sciga sie tym na 1/4 i stroi sobie tym własnie tylko jeszcze plusem jest ze ma sonde AFR |
_________________ R.P.M.
 |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 26-11-2009, 16:21
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
krystiano napisał/a: | ja tylko widzialem ten bajerek w calibrze 2.0 16v 4x4 turbo gosc z okolic sciga sie tym na 1/4 i stroi sobie tym własnie tylko jeszcze plusem jest ze ma sonde AFR |
fakt sonda szerokopasmowa LC-1 jest uzupełnieniem zestawu , jak sie ma już taki sprzęt można się bawić w to praktycznie bez żadnej wiedzy wystarczy się trzymać w bezpiecznym AFR i metoda prób i błędów osiągnie się zamierzone efekty nie psując nic
gdyby tylko LC1 nie kosztowała kolejnego 1000zl
a tutaj jak by kogoś interesował sposób instalacji w seju:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=15054 |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 27-11-2009, 09:12
Bolid: SC |
|
|
System startowy mielismy w C2R2 ustawiony na max moment no ale tam byla szpera.
Jeżeli niema szpery powinno bys minimalnie przed max momentem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|