FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Komplikacje po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów...
Autor Wiadomość
Sztywny01 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 18-05-2013, 19:41   Komplikacje po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów...
   Bolid: Seicento 0.9 '99


Witajcie,
Tydzień temu znajomy mechanik wymienił mi uszczelkę pod pokrywą zaworów. Po tej naprawie Seicento (silnik 900) przy utrzymywaniu stałej prędkości potrafi się lekko zawahać, tzn. efekt jest taki jak przy lekkim popuszczeniu pedału gazu. Z początku myślałem że to przez moją nieuwagę ale już wykluczyłem ten czynnik. Wczoraj doszedł nowy objaw, podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka wtrysku i zgasła. Z autem nic się poza tym nie dzieje. Nie stracił na mocy, odpala tak samo. Niestety mam możliwość odwiedzenia tego mechanika dopiero za dwa tygodnie, wyjeżdża za granicę.
Pomóżcie, co to może być??
 
 
Sotkin 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2013, 21:37   
   Bolid: Sej900


Żaden z wymienionych przez ciebie objawów nie ma nic wspólnego z wymianą uszczelki pod deklem zaworów.
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 18-05-2013, 21:57   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


może jak ściągał dekiel jakiś przewód podciśnieniowy/ciśnieniowy źle włożył/uszkodził i od tego po wymianie coś się robi?
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
Sztywny01 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 19-05-2013, 09:26   
   Bolid: Seicento 0.9 '99


Teoretycznie nie ma, a w praktyce musisz zdemontować przepustnicę żeby ją wymienić. I tak nie jestem w stanie ocenić czy wszystko poskładał należycie nie mam odniesienia jak to wygląda prawidłowo zamontowane.
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 19-05-2013, 14:29   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Sztywny01 napisał/a:
w praktyce musisz zdemontować przepustnicę żeby ją wymienić.


Głupoty piszesz :P Przepustnicy demontować nie trzeba, sam wymieniałem ;) Pewnie jednak zdemontował przepustnice i źle poskładał przy przepustnicy, bądź uszkodził któryś z przewodów i jest przebicie/nie styka.
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum