Komplikacje po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów... |
Autor |
Wiadomość |
Sztywny01
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Mar 2013 Posty: 6 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 18-05-2013, 19:41 Komplikacje po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów...
Bolid: Seicento 0.9 '99 |
|
|
Witajcie,
Tydzień temu znajomy mechanik wymienił mi uszczelkę pod pokrywą zaworów. Po tej naprawie Seicento (silnik 900) przy utrzymywaniu stałej prędkości potrafi się lekko zawahać, tzn. efekt jest taki jak przy lekkim popuszczeniu pedału gazu. Z początku myślałem że to przez moją nieuwagę ale już wykluczyłem ten czynnik. Wczoraj doszedł nowy objaw, podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka wtrysku i zgasła. Z autem nic się poza tym nie dzieje. Nie stracił na mocy, odpala tak samo. Niestety mam możliwość odwiedzenia tego mechanika dopiero za dwa tygodnie, wyjeżdża za granicę.
Pomóżcie, co to może być?? |
|
|
|
 |
Sotkin
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2013, 21:37
Bolid: Sej900 |
|
|
Żaden z wymienionych przez ciebie objawów nie ma nic wspólnego z wymianą uszczelki pod deklem zaworów. |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 18-05-2013, 21:57
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
może jak ściągał dekiel jakiś przewód podciśnieniowy/ciśnieniowy źle włożył/uszkodził i od tego po wymianie coś się robi? |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
Sztywny01
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Mar 2013 Posty: 6 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 19-05-2013, 09:26
Bolid: Seicento 0.9 '99 |
|
|
Teoretycznie nie ma, a w praktyce musisz zdemontować przepustnicę żeby ją wymienić. I tak nie jestem w stanie ocenić czy wszystko poskładał należycie nie mam odniesienia jak to wygląda prawidłowo zamontowane. |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 19-05-2013, 14:29
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Sztywny01 napisał/a: | w praktyce musisz zdemontować przepustnicę żeby ją wymienić. |
Głupoty piszesz Przepustnicy demontować nie trzeba, sam wymieniałem Pewnie jednak zdemontował przepustnice i źle poskładał przy przepustnicy, bądź uszkodził któryś z przewodów i jest przebicie/nie styka. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
|