|
FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
|
2 Fiaty SC z Wałbrzycha do ogólnej ocenki :) |
Autor |
Wiadomość |
Czempion
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 29 Maj 2013 Posty: 10 Skąd: ?widnica
|
Wysłany: 29-05-2013, 19:51 2 Fiaty SC z Wałbrzycha do ogólnej ocenki :)
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Witajcie.
Ostatnio na alle(dro)go i na innym serwisie wypatrzyłem 2 ciekawe egzemplarze Fiatów SC. Co prawda ich opisy nie są zbyt bogate, ale może coś Wam przyjdzie do głowy na co zwrócić uwagę jak już będę miał okazje zobaczyć któregoś z nich. Oraz czy ew. dało by się wg Was coś zbić z ceny
Zacznę od 1-go:
http://tablica.pl/oferta/...html#a8c2d40316
Zakładam, że to jest silnik 1.1 SPI. Kupiony w Polsce, obecnie bodajże 3ci właściciel. Wstępnie jestem umówiony na oględziny.
A teraz drugi:
http://allegro.pl/fiat-se...3271597049.html
Tutaj z właścicielem nawet nie udało mi się jeszcze skontaktować, ale znalazłem identyczne ogłoszenie na innym portalu i był tam podany rocznik 1999, więc na 100% jest to 1.1 SPI.
Ogólnie to zależy mi, by buda była zdrowa i prosta, bo planuję je przebudować krok po kroku do KJS'ów zaczynając wpierw od dupereli do poważniejszych zmian. Nie szukam przygotowanego, bo sporo takich to są najzwyklejsze szroty, oraz nawet jak jakiś wydaje się być ciekawy, to na 99% jest coś do zrobienia. Ostatnio znalazłem ciekawego CC gr. N, ale na dzień dobry miałbym w nim do zrobienia progi i nadkola Więc powiedziałem sobie, że na początek chciałbym wyciągać max. z serii mniejszym kosztem, oraz wiedzieć dokładnie co się dzieje z moim samochodem. Z robocizną sobie poradzę, więc tu pomińmy ten problem.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
dijack
Nałogowiec Noł lajf
Pomógł: 15 razy Wiek: 31 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 29-05-2013, 21:06
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
W 1 zauważyłem tylko nieseryjną wycieraczkę tył, dlaczego nie wiadomo.
a w 2 to co się stało z przodem? Kilka zdjęć pokazuję źle czy było bum?
Ogólnie za tą kasę to ciężko będzie coś dobrego znaleźć. |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
|
Czempion
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 29 Maj 2013 Posty: 10 Skąd: ?widnica
|
Wysłany: 29-05-2013, 21:50
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Faktycznie, nie zwróciłem uwagi
Ogólnie to dla mnie najważniejsza by była sama buda, sam silnik będzie katowany przez nowego właściciela
Z tego co pamiętam i kojarze to kolega DeZ (nie przekręciłem nicku? ) z tego forum pisał artykuł do jednej z gazet o tematyce rajdowej o Sejach do KJS'ów, zapoznałem się z jego lekturą nie jeden raz, ale fajnie by było, jakby coś powiedział od siebie w tej kwestii, bo jak dobrze to on sam coś wyrwał za 2,5k zł, przerobił parę rzeczy i jest zadowolony wnioskując z jego tekstu
Jeszcze znalazłem coś takiego, tym razem rzekomo Sporting. Akurat z mojego miasta, lecz od handlarza http://otomoto.pl/fiat-se...-C29058579.html
Do tego to podchodzę z całkowitym dystansem, bo handlarz to jednak handlarz. |
|
|
|
|
dijack
Nałogowiec Noł lajf
Pomógł: 15 razy Wiek: 31 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 30-05-2013, 07:59
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Tego sportasia możesz obejrzeć, sprowadzony więc ocynk x2 i z budą nie powinno być problemów choć nie zawsze |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
|
remol46
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-05-2013, 15:22
Bolid: Toledo 1.9TDI |
|
|
Warto wspomnieć, że budowa auta sportowego praktycznie nigdy się nie zwraca i później sprzedaje się taki samochód za pół darmo. Ja osobiście wolałbym kupić auto już przygotowane do kjsów(w sumie to mam taki zamiar w niedalekiej przyszlości ). Budowa jest skomplikowana, czasochłonna i budżetochłonna, a gotowca można kupić za cenę samej klatki bezpieczeństwa |
|
|
|
|
Czempion
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 29 Maj 2013 Posty: 10 Skąd: ?widnica
|
Wysłany: 30-05-2013, 21:22
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
remol46 napisał/a: | Warto wspomnieć, że budowa auta sportowego praktycznie nigdy się nie zwraca i później sprzedaje się taki samochód za pół darmo. Ja osobiście wolałbym kupić auto już przygotowane do kjsów(w sumie to mam taki zamiar w niedalekiej przyszlości ). Budowa jest skomplikowana, czasochłonna i budżetochłonna, a gotowca można kupić za cenę samej klatki bezpieczeństwa |
Zgadzam się z Tobą, ale nie doczytałeś akapitu mojego 1-go postu. Zresztą wakacje zbliżają się coraz większymi krokami, a MOŻE popracuje w warsztacie przez miesiąc, to czas nie byłby aż takim problemem (zwłaszcza, że sezon 2013 przeznaczyłbym na opieke nad samochodem i trening), a koszta bym rozdzielił tak, by nie zbankrutować w tydzień. Dodam, że nawet jakby mnie było stać np. na full A grupe, to i tak nie miało by to sensu jak nie potrafiłbym wykorzystać jej pełnego potencjału. Dopiero przed sezonem 2014 się pomyśli nad czymś innym. Na dzień dobry planuje zrobić takie rzeczy jak:
- fotele kubełkowe
- pasy szelkowe (tylko zastanawiam się jak by tu je zamocować nie mając klatki na początek...)
- odelżenie
- skórzana kierownica sportowa + naba
Dopiero po czasie dojdą hamulce, rozpórki, zawieszenie. Co do klatki to jeszcze nie wiem, ale fajnie by było ją mieć.
A jeśli chodzi o samochody w cenie klatki bezpieczeństwa, to takie tylko o kant dupy rozbić, nie licz, że będą one "stan igła, nie dzwonione, tylko wsiadać i jechać". No... mogą być, ale jak przejdziesz ileś tam km oesowych to już inna brocha co się może dziać
Weź pod uwagę, że jeśli chodzi o koszta to też często sporo się liczy za robociznę, która mnie w jakiejś mierze by raczej ominęła.
Ps. budowa auta nie tylko do sportu się nigdy nie zwraca |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| |
|