Swap tylnych hamulcy |
Autor |
Wiadomość |
turbo-daniel
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 45 Skąd: Łaziska Dolne
|
Wysłany: 30-08-2014, 16:23 Swap tylnych hamulcy
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
Witam zastanawiam się aby na tył seicento wrzucić tarcze hamulcowe zamiast bębnów przy silniku 1.2 turbo który ma kręcić do 230HP wypadało by już wyrzucić bębny przy 170Hp jeszcze rady sobie dają. Pytanie z czego pasują hamulce? Najlepiej żeby były wentylowane i nacinane tarcze tylko jaki model je posiada i pasuja do seja?. Flansze już mam tylko co potrzeba jeszcze i z jakiego auta? napewno zaciski,jarzma, no i wiadomo tarcze i klocki i doszły mnie słuchy ze korektor siły hamowania bo bez tego nie da rady czy to prawda? Potrzebuje opini kogoś kto już lata na tarczach z tyłu i powie jak to sie sprawuje i co wymaga jeszcze ewentualnie przeróbek z góry dzięki za odpowiedzi. |
_________________ turbo-daniel |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Kooboosh
Nałogowiec t-jet

Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 31-08-2014, 22:46
Bolid: Seicento 1.4t |
|
|
mam nadzieję, że jesteś po swapie przednich hamulcy, że się za tylne zabierasz... |
_________________
 |
|
|
|
 |
turbo-daniel
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 45 Skąd: Łaziska Dolne
|
Wysłany: 18-09-2014, 13:26
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
Kooboosh napisał/a: | mam nadzieję, że jesteś po swapie przednich hamulcy, że się za tylne zabierasz... |
No raczej to było 1 zadaniem żeby te auto wgl wyjechało chodź 1km, który idiota lata na serjynych heblach mając taka moc w aucie które waży ledwo 800kg.
Tarcze przednie 240 wentylowane i nacinane +większe zaciski miały być 260 ale 240 wytarczają idealnie do tyłu się musze zastanowić co wsadzić napewno muszą być wentylowane i nawiercane zwykłych tarcz nie chce |
_________________ turbo-daniel |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 19-09-2014, 09:18
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Jak z przodu masz wentyle 240, to z tyłu zostań też przy 240 i pełnej tarczy. Z tyłu nie wygenerujesz takiego ciepła jak z przodu. Nie ustawisz tak dużej siły hamowania, żeby zagrzać tył bo będzie go blokować. Sej ma lekki tył i pełna dobra tarcza wystarczy. Jak już chcesz mieć dobry hamulec to daj dobry klocek i nie będzie problemu. Nie widziałem, że ktoś robił z tyłu wentylowane tarcze nawet mając moc 300KM.
Te Twoje 240 wentyle z przodu ja spaliłbym po 5 kilometrach do tego stopnia, że nie nadawałyby się już do niczego. Musisz dobrze zbalansować układ. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
mtechjanek
nówka sztuka ;)
Wiek: 50 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 9 Skąd: olecko
|
Wysłany: 21-09-2014, 21:22
Bolid: fiat seicento van 1,2 8v turbo |
|
|
pan ir3n3usz ma świętą racje nawet 240 wentyl z coupe turbo na nic się niezda jak ma się zle zbalansowany samochod nochyba tylko zeby pochwalic sie w towarzystwie i wydać kupe kasy |
_________________ janek
 |
|
|
|
 |
turbo-daniel
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 45 Skąd: Łaziska Dolne
|
Wysłany: 26-09-2014, 09:38
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
No raczej chwalić sie nie zamierzam bo nie oto chodzi a raczej oto żeby się zatrzymać to co radzicie? pelne tarcze na tył 240 do tego dobry klocek? z przodu mam wentyle 240 chyba że do przodu 260 o ile wejdą i na tyl 240 co o tym sądzicie jak by to tak zmienic? bo słyszałem też że przy 200km to wystarczy sam przód wymienić bo jak się daje tarcze na tył to niby nie można tego potem zgrać dobrze |
_________________ turbo-daniel |
|
|
|
 |
|