Dławi się z dolnych obrotów |
Autor |
Wiadomość |
mateo912
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 3 Skąd: Z Polski
|
Wysłany: 30-08-2014, 19:24 Dławi się z dolnych obrotów
Bolid: Sejek 900 |
|
|
Pacjent to standardowa seryjna 900 spi.
Irytuje mnie już od dłuższego czasu co może z nim być. Otóż jeżeli chcemy sejkowi depnąc na postoju do spodu to z dolnej parti obrotów podławi się pomyśli i potem leci zdrowo w górę bez zadyszki.
Trzymając na wyższych obrotach tak z 3 tysiące i depnąć mu do spodu idzie zdrowo do odcinki.
Tylko jak z jałowego mu się depnie to ma problemy.
Świece,filtry, przewody nowe, magiczny sterownik błędów nie ukazuje, czujnik ciśnienia podmieniony i nadal to samo. |
|
|
|
 |
kysy
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-08-2014, 09:47
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
podobny temat był niedawno.
Mam to samo. Na dniach oddaje do przeczyszczenia wtryski i zobaczymy co dalej |
|
|
|
 |
Math3o
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 48 Skąd: Nowogród
|
Wysłany: 31-08-2014, 11:03
Bolid: Fabia 2 Combi 2008r 1.2 12V 70km + LPG |
|
|
Sprawdź wężyki wszystkie czy lewego powietrza nie łapią. a szczególnie ten prowadzący do MAP Sensora. Miałem identyczną sytuacje + do tego na wyższych obrotach i do podłogi to mniej się dławił. W jeździe również to mega odczuwalne i denerwujące. U mnie okazało się, że wężyk do MAP'u podziurawiony i świece do wymiany. Jak ręką odjął ! |
_________________ JEST - Skoda Fabia 2 Combi 1.2 12V 70 km 2008r + LPG
BYŁO - Seicento 0.9 1999r |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-08-2014, 18:48
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
kysy napisał/a: | podobny temat był niedawno.
Mam to samo. Na dniach oddaje do przeczyszczenia wtryski i zobaczymy co dalej |
W 900 to wstrysk chyba...
Jak nie ma błedów to poszukaj mechanicznej przyczyny, lambda ok? przepustnica i korpus czysty? Przewody przebicia nie mają ani oporności czołgu-syntech, janmor np. Czujnik położenia wału nie zalany olejem .
No i to 900cm z jałowego jak ruszysz i depniesz w podłogę zmuli się-normalne przy seryjnych papierkowych 39km/65nm. |
|
|
|
 |
mateo912
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 3 Skąd: Z Polski
|
Wysłany: 31-08-2014, 19:41
Bolid: Sejek 900 |
|
|
Przewody nowe, sprawdzone, świece nowe, wężyk od map sensora nowy bo tamten wołał o wymianę. Problem nadal ten sam, ciekawi mnie czy to nie wina filterka na wężyku od mapsensora.
Czujnik przy kole czysty. Wiem bo miałem CC na 900spi i był problem zabrudzenia częstego go
Wtrysk daje ładną mgiełkę, wczoraj wymieniłem uszczelkę pod deklem i przyglądałem się przepustnicy wszystko czyściutkie jak łza. |
|
|
|
 |
|