jak wymienić zacisk ( klemy ) akumulatora? |
Autor |
Wiadomość |
w0nski
Bywalec

Wiek: 113 Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 51 Skąd: Górny ?ląsk
|
Wysłany: 11-02-2012, 22:20 jak wymienić zacisk ( klemy ) akumulatora?
Bolid: Seicento SX900 Fuck LPG / VW Passat B5 2.5 V6 |
|
|
Witam, jak wymienić zacisk + akumulatora? |
_________________ pozdro, Wonski
 |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-02-2012, 22:23
Bolid: Sc |
|
|
obcinasz starą klemę i zaciskasz na przewodzie nową najlepiej kup taką która łączy się z przewodem za pomocą takie złączki którą skręcasz na jakieś śrubki i wtedy problemu nie będzie. |
|
|
|
 |
w0nski
Bywalec

Wiek: 113 Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 51 Skąd: Górny ?ląsk
|
Wysłany: 11-02-2012, 22:56
Bolid: Seicento SX900 Fuck LPG / VW Passat B5 2.5 V6 |
|
|
takie coś może być ? i poprostu odciąć ten kabel ze starej, obrać go i przykręcic?
 |
_________________ pozdro, Wonski
 |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11-02-2012, 22:57
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
dokładnie |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
w0nski
Bywalec

Wiek: 113 Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 51 Skąd: Górny ?ląsk
|
Wysłany: 11-02-2012, 23:00
Bolid: Seicento SX900 Fuck LPG / VW Passat B5 2.5 V6 |
|
|
i nie trzeba nic lutować? bo te stare kable chyba byly lutowane. wystarczy obrać bo gołego kabla i przykręcic między dwie te śruby widoczne na foto ? |
_________________ pozdro, Wonski
 |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11-02-2012, 23:02
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
nie trzeba lutować:) wystarczy obrac z izolacji:) |
|
|
|
 |
w0nski
Bywalec

Wiek: 113 Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 51 Skąd: Górny ?ląsk
|
Wysłany: 11-02-2012, 23:04
Bolid: Seicento SX900 Fuck LPG / VW Passat B5 2.5 V6 |
|
|
powiedz mi czy te nowe klemy nie będą nigdzie chaczyć o aku ? bo oryginalne klemy są troszku inne niz te na foto. |
_________________ pozdro, Wonski
 |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11-02-2012, 23:13
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
nic nie powinno haczyć |
|
|
|
 |
w0nski
Bywalec

Wiek: 113 Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 51 Skąd: Górny ?ląsk
|
Wysłany: 11-02-2012, 23:16
Bolid: Seicento SX900 Fuck LPG / VW Passat B5 2.5 V6 |
|
|
własnie mam kleme minus i mam aku do seicento w domu i ta klema nie umi wejść do końca, wchodzi tak na 3/4 i potem mam problem z wyciągnięciem jej : ( |
_________________ pozdro, Wonski
 |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11-02-2012, 23:18
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
a nie da sie tej klemy bardziej rozszerzyć ? śrubokrętem np? |
|
|
|
 |
w0nski
Bywalec

Wiek: 113 Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 51 Skąd: Górny ?ląsk
|
Wysłany: 11-02-2012, 23:20
Bolid: Seicento SX900 Fuck LPG / VW Passat B5 2.5 V6 |
|
|
a sam nie wiem, jutro pojade do sklepu i kupie sobie komplet i zamontuje. Bo w tej starej mam objechana śruba i nie da sie jej dokręcic i luzno wychodzi a po drugie jest tam jakis czerwony plastik i klema nie dochodzi do końca. A juz nie chce sie wkoorwiać |
_________________ pozdro, Wonski
 |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 12-02-2012, 11:59
Bolid: Sc |
|
|
tak jak mówi stopa- spróbuj ją jeszcze trochę poluzować na śrubie i rozgiąć śrubokrętem. te mosiężne są twardsze od ołowianych i nie poddają się tak łatwo. |
|
|
|
 |
|