1.1+lpg muli na 5b |
Autor |
Wiadomość |
mrrider
Nałogowiec
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 129 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 12-09-2015, 10:20 1.1+lpg muli na 5b
Bolid: Se 1.1 |
|
|
No siema mam problem z sc mianowicie samochód mam w sumie nie długo ale ostatnio dzieje sie coś dziwnego do 100licznikowej rozpędza się dobrze na 4biegu dociagam do setki około 3tys obr wbijam piątkę i jakbym wiózł tonę gruzu..nie przyspiesza a wręcz chce zwalniać ledwo ledwo 105na budziku po odcinku 4km dopiero nabiera prędkości do okolo 130 czym może być to spowodowane? Opon nie mam szerokich jeżdżę przeważnie sam |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-09-2015, 16:17 Re: 1.1+lpg muli na 5b
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
mrrider napisał/a: | No siema mam problem z sc mianowicie samochód mam w sumie nie długo ale ostatnio dzieje sie coś dziwnego do 100licznikowej rozpędza się dobrze na 4biegu dociagam do setki około 3tys obr wbijam piątkę i jakbym wiózł tonę gruzu..nie przyspiesza a wręcz chce zwalniać ledwo ledwo 105na budziku po odcinku 4km dopiero nabiera prędkości do okolo 130 czym może być to spowodowane? Opon nie mam szerokich jeżdżę przeważnie sam |
To Lpg nie jest skrajnie zużyte i nie zabiera mu z 15km i z 10 nm? 5 w esce jest generalnie nadbiegiem, ale w sprawnej serii to 150-160km/h licznikowe utrzyma na równym. |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 12-09-2015, 17:10
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Jeżeli to eskowa z podciąganym wstecznym to norma U mnie na 3 leciał do 130 później wbijałem 4 az do 170 i później 5 ale w tedy nie chciał utrzymywać prędkości i jechał góra 160 na 5 |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
mrrider
Nałogowiec
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 129 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 12-09-2015, 23:37
Bolid: Se 1.1 |
|
|
Tak skrzynia z podciąganym wstecznym która swoją drogą tez się konczy bo wyje 1i2
Czyli jaka rada ? Przerzucić się narazie na bene i obserwować co się dzieje? Filtr od gazu tydzień temu wymieniłem..chyba ze już sinik się kończy trzeba będzie zrobić pomiar ciśnienia |
|
|
|
 |
mrrider
Nałogowiec
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 129 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 13-09-2015, 14:50
Bolid: Se 1.1 |
|
|
Jakies wskazówki? Chyba ze za wcześnie zmieniam biegi ale wydaje mi się ze 3100 to jednak wystarczająco jak na 50km i wagę 750 kg stosunek mocy do masy lepszy niż w golfie 3 1.4 55km a jedzie podobnie..który tez jest w rodzinie |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13-09-2015, 23:22
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
mrrider napisał/a: | Jakies wskazówki? Chyba ze za wcześnie zmieniam biegi ale wydaje mi się ze 3100 to jednak wystarczająco jak na 50km i wagę 750 kg stosunek mocy do masy lepszy niż w golfie 3 1.4 55km a jedzie podobnie..który tez jest w rodzinie |
Tyle, że golfa III 1.3/1.4 piątka jest niewiele dłuższa od eskowej III-ki a moment jest pod 100nm-spokojnie i momentem obrotowym lepiej pojedzie golf, podkręcając silnik tam gdzie golf odcina sei kręci bez problemów-oczywiści zdrowy 1.1 |
|
|
|
 |
mrrider
Nałogowiec
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 129 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 13-09-2015, 23:46
Bolid: Se 1.1 |
|
|
Maksymalny moment obrotowy przy jakiej prędkości obrotowej sinika otrzymam?
Ale i tak nie widzę rozwiązania problemu w mieście tak dotkliwe to nie jest,w trasie owszem..
Gdzie ewentualnie szukać przyczyn jesli nie zamulone lpg i kompresja ? |
|
|
|
 |
andrzej645
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 15-09-2015, 20:04
Bolid: Seicento Suite 1.1 |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | Jeżeli to eskowa z podciąganym wstecznym to norma U mnie na 3 leciał do 130 później wbijałem 4 az do 170 i później 5 ale w tedy nie chciał utrzymywać prędkości i jechał góra 160 na 5 |
popieram mam 1,1 suite długa skrzynia ,ale ekonomiczna w trasie |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-09-2015, 22:31
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
mrrider napisał/a: | Maksymalny moment obrotowy przy jakiej prędkości obrotowej sinika otrzymam?
Ale i tak nie widzę rozwiązania problemu w mieście tak dotkliwe to nie jest,w trasie owszem..
Gdzie ewentualnie szukać przyczyn jesli nie zamulone lpg i kompresja ? |
1. To Ci powie tylko hamownia
2.Zmień skrzynię chciało by się napisać...ale dostępność zdrowych sportingowych jest prawie zerowa-ostawiam nadal zamulenie gazem,a co do skrzyni, nie używaj 5-ki do przyspieszania i będzie ok.
3.Ad.2 |
|
|
|
 |
mrrider
Nałogowiec
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 129 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 17-09-2015, 20:36
Bolid: Se 1.1 |
|
|
Nie używam tylko jednak jesli chce jechac ponad 120 to jednak przy okolo 105/110 wypadałoby wbić 5 a juz myślałem tez nad skrzynia 6b nie wiem jakie ona ma tam przełożenie ale tez pewnie by to nie jechało.. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-09-2015, 21:45
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Jaka 6b?- puntoI-nie do cywila raczej-mega krótka, 6b np. stilo-5 biegów krótkich jak abarth prawie, 6 lekko dłuższa niż 5-ka sporting.
Zmierz parametry a odp. znajdziesz
5-ka zwana eską w zagazowanych vanach na kole 155/70/13 występowała i 160km/h utrzymywał na równym, miałem vana 377tys. lekko dłubnięty na esce(bez lpg) jechał 150km/h na 4-ce 155km/h na równym, po zmianie silnika i skrzyni na sportinga silnik 1.2 mpi 60km+ dremlikiem głowicę itd. zamyka licznik na 5-ce przy 5800obr. koło 155/65/13.
Walcz z gazem nie gazem:-) |
|
|
|
 |
|