Pytanie o skrzynie biegów |
Autor |
Wiadomość |
dj-BRYLANT
Nałogowiec

Wiek: 35 Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 333 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-02-2016, 22:51 Pytanie o skrzynie biegów
Bolid: Seicento Abarth |
|
|
Mal mały problem, a mianowicie taki czy w wersji mpi można wyjąć z rozrusznikiem i czy wchodzi tylko 1.5l oleju? |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=363767
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 03-02-2016, 23:26
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Hmm problem może się jedynie pojawić taki że między rozrusznikiem a skrzynią jest ta blaszana osłona, która idzie między skrzynią a silnikiem. Trzeba będzie wtedy zdemontować skrzynię od razu z tą blachą a nie wiem czy będzie to fizycznie możliwe bo ona wchodzi trochę za koło zamachowe.
1,5L-1,6L to mniej więcej tyle ile mi wchodziło tego oleju z tego co pamiętam, także jest ok. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-02-2016, 10:25
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Co za różnica czy mpi czy spi czy 900? Nie zdejmiesz bo blaszana osłona jest miedzy blokiem i zamachem. Osłona całkowicie zachodzi za koło zamachowe i przechodzi miedzy rozruchem a skrzynią.
Utkniesz i będziesz się stał z tym godzinami albo łapy pokaleczysz.
Po co kombinujesz? Rozruch na 3 śrubach, w czym problem, w lenistwie? |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
freestylo
Nałogowiec

Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 239 Skąd: Podlaskie
|
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-02-2016, 14:59
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Zdjęcia w google jakoś nie mogę znaleźć, ale jest ono zbyteczne.
Blaszana osłona (koloru czarnego) jest zamontowana między silnikiem a skrzynią biegów. Wystarczy zajrzeć pod maskę. Częścią tej osłony są takie ząbki do ustawiania rozrządu widoczne po zdjęciu takiej prostokątnej gumowej zaślepki na skrzyni biegów. Osłona jest dwuczęściowa. Górna część jest ściśnięta skrzynią i silnikiem a dolną można normalnie zdemontować (dolna część jest na prawo od miski olejowej, osłania od dołu koło zamachowe, wystarczy spojrzeć pod silnik.
EDIT:
Jakieś fotki silnika 900 z widoczną osłoną, ale w 1.1 tak samo to wygląda (choć osłony się różnią):
 |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
freestylo
Nałogowiec

Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 239 Skąd: Podlaskie
|
|
|
|
 |
|