FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Akumulator
Autor Wiadomość
turbin 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 19
Skąd: Bobrowniki
Wysłany: 03-05-2016, 15:21   Akumulator
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Witam,

mam problem z akumulatorem samochodowym. Bateryjka nie ma jeszcze dwóch lat więc zastanawiam się nad wysłaniem jej na gwarancję. Auto stało ok 1,5 miesiąca u mechanika (robił blacharkę). Po tym czasie otrzymałem auto z powrotem i zostałem poinformowany o tym że akumulator jest do wymiany.

I teraz tak, Seicento nie chcę rano odpalić, z tego powodu że jest za niska temperatura na zewnątrz. Gdy przyjdzie po południe, za drugim, trzecim razem odpali. Gdy go odpalę, przejadę 2 - 3 km, zgaszę, postoi 10-15 minut, odpala od strzała.

Akumulator był ładowany prostownikiem całą noc, dalej to samo. I moje pytanie dot. czy warto zgłosić go na gwarancję?

Nie byłem jeszcze u żadnego elektryka, na razie kupiłem Centrę cc440 i wszystko hula. A aku o który chodzi to Vipiemme Dublet 45ah. Więc może to wina po prostu słabej jakości akumulatora.

Czy może wystarczy do lać do niego wody destylowanej. Btw. jaki powinien być poziom wody w aku?

Pozdrawiam
 
 
wojtek12321 
Nałogowiec

Pomógł: 65 razy
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 443
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 03-05-2016, 15:46   
   Bolid: Fiat seicento 900 SX


turbin napisał/a:
jaki powinien być poziom wody w aku?

Ot, tak zajęło mi to 10 sekund... :grin:
https://www.google.pl/sea...139.tgnwDSPr6go

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=38538
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-05-2016, 21:44   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Pewnie nie odłączył akumulatora podczas spawania i go uszkodził. Sprawdź jeszcze czy w altku nie wywaliło diod prostowniczych. Bo to też może być skutkiem prowadzenia prac spawalniczych bez odłączania akumulatora.
 
 
wichura 
Nałogowiec


Wiek: 35
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 119
Skąd: Piła
Wysłany: 11-05-2016, 14:24   
   Bolid: Skoda Rapid


Gdyby spawał na podpiętym aku chyba szybciej by spalił komputery itp. Może najpierw sprawdz jakie masz napiecie na postoju, na wolnych obrotach i na wyższych, zresztą każdy mechanik może sprawdzić ako po naładowaniu miernikiem pod obciążeniem. Zawsze można mieć też "złodzieja pądu" w aucie
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum