Otóż sprawa dotyczy się Sejka 1.1 MPI 2003 r prod.
Od kilku dni zaobserwowałem ubytki płynu chłodniczego, niestety nie ma plam pod samochodem więc gdzieś musi się przepalać (obstawiam niestety uszczelkę pod głowicą). Czy na ciepłym, czy po nocy na zimnym silniku jak odkręcę korek od zbiorniczka wyrównawczego to słychać charakterystyczne syczenie ciśnienia na gorącym, aż bulgocze i się pieni, a poziom spada i muszę dolewać.
Druga sprawa to nierówna praca silnika na biegu jałowym i podczas jazdy delikatne szarpanie. Na zimnym silniku jest ok ale po chwili zaczyna się nierówna praca i świeci się kontrolka check engine cały czas a czasami miga kilkukrotnie i dalej się świeci.
Czy któryś z forumowiczów miał podobne przypadki?
Ps dodam, że przebieg Sejka to 98 tys.
Jeżeli zdublowałem temat proszę o wyrozumiałość i ewentualne podpięcie pod podobny przypadek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum