FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Katalizatory
Autor Wiadomość
Ciacho 
Skoda Lover

Pomógł: 76 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2755
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 05-09-2007, 22:38   Katalizatory
   Bolid: Skoda Octavia II FL 1.6 TDI Greenline


Na prośbę kolegi olosc11mpi zakładam ten temat, wraz z dwiema ciekawymi lekturami do poczytania :)

Bez katalizatora?

Polubić katalizator
_________________

 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-09-2007, 22:51   Re: Katalizatory
   Bolid: seicento


Ciacho napisał/a:
Na prośbę kolegi olosc11mpi zakładam ten temat, wraz z dwiema ciekawymi lekturami do poczytania :)

Bez katalizatora?

Polubić katalizator


serwer przeladowany :wesoly:

opowiedz nam w skorcie
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 52
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 06-09-2007, 11:11   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


ha ha ale kpine czuję. Ale przy okazji tych artykułow (zassanych z tigra team) jest wymienione kilka marek katów, opisane dlaczego nie ma sensu wywalać i cała ideologia jak to czołowi komercyjni tunerzy we współpracy z firmami od katów i naukowcami propagują ideologię- w skrócie " lepiej dac sportowy metalowy niż wywalać"

A i że te cywilne mają nadwyżkę +20% także jak po modach jest wzwyżka do +20% to katalizator to spoko przepuści i nic nie stłumi.

I wogole fajny tekścik - w zasadzie to dwa ale pomijając przekonania dużo ciekawych informacji tam jest. Polecam

Jeżeli już wogóle ktoś się zaprze w capa i zacznie se robić z tego jaja no to cóż - na silę jeszcze nikogo nie uszczęśliwiono :))
 
 
 
putek85 
Nałogowiec


Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-09-2007, 17:32   
   Bolid: 1.1 SPI


Nie do konca rozumiem ale to brzmiało jak apel ekologów :) Wsumie to kto co woli nie wiem czy istnieja katalizatory przelotowe które zwiekszaja swodobnosc spalin jak strumienica ale jak sa takie no to moze i warto miec kata ale ja nie mam i do puki nie pojade na przeglad nie zaluje :)
_________________

http://www.wrzuta.pl/audio/hNnT1Q2wDs/sej_sound
 
 
 
SiDoR 
Nadworny Mechanik
AngelInADevil'sSuit


Pomógł: 111 razy
Wiek: 43
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 900
Skąd: Miasto Europa
Wysłany: 06-09-2007, 18:41   
   Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99


cóż powiedzmy, że się nie znam, ale wolę pozostać przy kacie, nie ze względu na ekologię tylko dlatego, że jak mam to niech sobie będzie
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 52
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 06-09-2007, 19:09   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


Nie no, jak mawia kroopek, pany kochane, mi nie chodzi o to, że matka ziemia jest zapylona tylko uznałem, ze ciekawy kawałek tekstu ichciałem sie podzielić :)) :))

Poza tym ja bedąc właścicielem MPI ubolewam ze te firmy o dkatów nie maja zestawu do sejka MPI a przysięgam, ze jakbym miał sejka SPI to juz dawno bym se wstawił metalowy 2xrzadszy wio.

A nie ze tam precz z dziurą ozonową :))
 
 
 
putek85 
Nałogowiec


Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-09-2007, 19:12   
   Bolid: 1.1 SPI


wyciagniecia kata to pewna forma tuningu i tyle:) kazdy lubi co innego:)
_________________

http://www.wrzuta.pl/audio/hNnT1Q2wDs/sej_sound
 
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 52
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 06-09-2007, 19:21   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


jasne jak słońce tyle , ze w MPI to kilka czynności więcej. W tych dwóch pdfach co Ciacho podpiałjest napisane, że komercyjni tunerzy idą w strone jakichś ala tłumików z czymś tam w miejscu kata i to ma niby przyspieszać spaliny i takie tam inne mody. A poza tym kat to zawsze coś tam ma do roboty. I zanim wywalisz to zobacz ile na skupie biorą bo poodbno z tego platyne odzyskują :)) :)) :))
 
 
 
putek85 
Nałogowiec


Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-09-2007, 19:28   
   Bolid: 1.1 SPI


podobno 100zł ale nie wiedzial mój brat o tym jak to robił :) Ale do przelotowego wydechu kat nie pasuje :) A moment to sie podniusł napewno
_________________

http://www.wrzuta.pl/audio/hNnT1Q2wDs/sej_sound
 
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 52
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 06-09-2007, 19:34   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


putek85 napisał/a:
Ale do przelotowego wydechu kat nie pasuje :)



Czemu? - walniesz 2xrzadszy i masz. Ale tak serio to katalizatory i ich zachowywanie to zawsze powód do kłótni i przechwałek jak to się osiągi poprawiły :)) :)) :)) :)) A tak na 99% jak patrzę na wyniki z hamowni u chojnackiego to wcale takiego miodu nie ma.

Nawet z katem wychodzi czasami lepiej. A poza tym w tych plikach z serwera jest o tym wywód. Ale to wyższa szkoła jazdy :))
 
 
 
putek85 
Nałogowiec


Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-09-2007, 19:46   
   Bolid: 1.1 SPI


nikt sie nie przechwala i nie kłuci:) Wyrazamy swoje zdanie o tym i poto jest te forum:) Ja nie mówie ze mam 100km wiecej i jakis oblrzymi moment. :) Tak samo jak robisz czip tuning w benzynie daje Cie max 10 kucy a w ropniachach z 30 a i tak za taka cene dla 10 koni to jest nie warto. Jedna modyfikacja ciagnie kolejna zeby miec efekt odczuwalny:)
_________________

http://www.wrzuta.pl/audio/hNnT1Q2wDs/sej_sound
 
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 52
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 06-09-2007, 20:03   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


ja nie w tym sensie o tej kłótni - chodziło mi raczej o spór albo polemike. Każdy ma prawo do własnych modów a ja tylko uznałem ze to ciekawa lekturka jest i tyle :)) :)) :))
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-09-2007, 23:43   
   Bolid: seicento


olosc11mpi napisał/a:
Nie no, jak mawia kroopek, pany kochane, mi nie chodzi o to, że matka ziemia jest zapylona tylko uznałem, ze ciekawy kawałek tekstu ichciałem sie podzielić :)) :))

Poza tym ja bedąc właścicielem MPI ubolewam ze te firmy o dkatów nie maja zestawu do sejka MPI a przysięgam, ze jakbym miał sejka SPI to juz dawno bym se wstawił metalowy 2xrzadszy wio.

A nie ze tam precz z dziurą ozonową :))



sa zestawy kolektorow wydechowy gdzie masz miejsce na 2 sondy ;)
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
piter 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 183
Skąd: Jastrzębie Zdroj
Wysłany: 28-04-2008, 12:17   
   Bolid: SCS 8v TURBO


a ja wywaliłem kata, nie czuje zadnych różnic poza dźwiękiem jak w rajdowym sc..

i pytanko: bo bylem na skupie sprzedac go a kolo mi wyskakuje ze on jest stalowy??? i moze mi dac 10zl za niego... SA METALOWE CZY NIE??
 
 
putek85 
Nałogowiec


Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-05-2008, 00:35   
   Bolid: 1.1 SPI


Wsumie to nie mam pojecia z czego to jest ale co do dzwieku to chyba za wiele sie nie zmienia. Wsumie juz nie pamietam jak to brzmiało przed i po :D
_________________

http://www.wrzuta.pl/audio/hNnT1Q2wDs/sej_sound
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum