 |
FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
|
Dwa Seje i dwa problemy z obrotami |
Autor |
Wiadomość |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 23-05-2014, 22:15 Dwa Seje i dwa problemy z obrotami
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
Więc tak...
Dzisiaj miałem "na blacie" dwa pojazdy marki Fiat Seicento
Pierwszy to wielopunkt. Obroty falują strasznie. Czas wtrysku trochę przyduży, ciśnienie MAP w normie, natomiast prawie się nie zmienia jak się depcze gaz.
Ogólnie puszka filtra jest strasznie styrana i uszczelki sfatygowane - pod przepustnicą szczelnie - jak przyłożyć rękę to zgaśnie.
Zaczęliśmy szukać od tej strony.. choć wcale nie jestem do końca przekonany...
Gdzie tu główkować?
Drugi to jednopunkt. Obroty na poziomie 1400, 1600. ewidentnie za duży czas wtrysku.
Moją uwagę zwróciło, że strasznie ssie przez odmę -jeszcze nie słyszałem takiego hałasu w żadnym seju
ale aczkolwiek i tu ciśnienia w normie, choć po odpięciu MAPu obroty schodzą do normalnego poziomu, tylko silnik kuleje. Niedawno robiona była góra silnika, więc pokombinowaliśmy z króćcami- ale w żadnej konfiguracji wężyków się nie poprawia. Również i podmiana wtryskiwacza nic nie dała....
Aha.. w przypadku nr 2 na LPG problem nie występuje... więc coś z dawkowaniem wachy... tylko co
Poległem przy tych dwóch furach - help please |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
owen
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 24-05-2014, 10:13
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
Sej nr1. Sprawdzamy kondycje akumulatora Do tego czyszczenie krokowca skoro to MPI to tu podmiana w grę nie wchodzi. Wyjmij jeszcze sensor MAP i zobaczy czy nie jest zawalony jakimś syfem skoro puszka jest sfatygowana. Odłączyłbym również aku i zrobił adaptacje.
Tu stawiam na krokowca
Sej nr2. Ściśnij rurkę od MAPa na włączonym silniku i zobacz co wtedy będzie się działo.
Ta odma jest niepokojąca...żeby ktoś tą górę spaprał? Przestawiony rozrząd raczej w grę nie wchodzi skoro na LPG działa.
Tu stawiam na MAP
PS: Mogę się mylić ale to takie moje luźne wydumki |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 28-05-2014, 13:50
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
MPI jeszcze nie widziałem się z gościem.
Natomiast SPI w dobrym kierunku szukałem, tylko nie te przewody podmieniłem - popitolone były króćce w przepustnicy |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| |
|