Seicento 1.1 rok 2003 |
Autor |
Wiadomość |
dj-hinc
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 6 Skąd: NML
|
Wysłany: 22-10-2011, 12:57 Seicento 1.1 rok 2003
Bolid: seiq |
|
|
co moze byc powodem takiego duzego spalania? sadze ze nie gniotlem go za bardzo a tyle to chyba nie mozliwe ? |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 22-10-2011, 13:01
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
2003 rok więc zacznij od sprawdzenia czy bak ci nie cieknie |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 22-10-2011, 13:01
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jak termostat? Chłodne dni nastały może dlatego że niedogrzany jest. A może jak to mówią we fiacie TTTM? silnik 1.1 =11 litrów silnik 0.9=9 litrów w mieście? |
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 22-10-2011, 13:14
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
jesli tak by było "TTTM" to wyjątkowo kitowo bo moje poprzednie 2,0 paliło w mieście 10-11. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 22-10-2011, 13:22
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
kaziu1985pn napisał/a: | jesli tak by było "TTTM" to wyjątkowo kitowo bo moje poprzednie 2,0 paliło w mieście 10-11. |
Pisałem o Fiacie a to 2.0 to pewno jakiś zachodni wyrób był prawda? Nie zawadzi sprawdzić termostatu dj-hinc . Dobrze grzeje nagrzewnica? |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 22-10-2011, 13:26
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
macher napisał/a: | Jak termostat? Chłodne dni nastały może dlatego że niedogrzany jest. A może jak to mówią we fiacie TTTM? silnik 1.1 =11 litrów silnik 0.9=9 litrów w mieście? |
eee, chłopie mój pali 5,5 w mieście i 4,5 na trasie, na pewno ten typ tak nie ma
sprawdzić:
bak
termostat
czujnik temperatury |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 22-10-2011, 13:29
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Przeca żartowałem z tym tttm. Tyle się o tym słyszy powiedzonku nawet w salonach fiata. Oczywiście to za wiele by tyle zupki wyjadł z baku.Korki w mieście? Ruch ślimaczy itp |
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 22-10-2011, 13:47
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
macher napisał/a: | kaziu1985pn napisał/a: | jesli tak by było "TTTM" to wyjątkowo kitowo bo moje poprzednie 2,0 paliło w mieście 10-11. |
Pisałem o Fiacie a to 2.0 to pewno jakiś zachodni wyrób był prawda? Nie zawadzi sprawdzić termostatu dj-hinc . Dobrze grzeje nagrzewnica? |
to było clio II 2,0 i 172 patataje konstrukcja prosta jak budowa cepa |
|
|
|
 |
dj-hinc
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 6 Skąd: NML
|
Wysłany: 22-10-2011, 20:18
Bolid: seiq |
|
|
Panowie dzieki wielkie za odpowiedzi,zobacze co z termostatem i wgl. ale czekam jeszcze na jakies propozycje,bo moze mial ktos podobnie, dodam ze auto igla (32tyś km) a moglobyc powodem odpalanie na pycha? i raz w zime dostał takie obroty ze myslalem ze wyskocze z garazu i nie chcial sie opanowac,ale po jakims czasie mu przeszlo i chulalem cale lato, z tym ze nie patgrzylem ile pali, az mnie cos ruszylo ze za portfel ciagnie, leje do fulla robie dokladnie 95km znow do full i wychodzi pieknie 11l . Milego weekendu i czekam na odp |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 22-10-2011, 20:47
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Po odpaleniu na pych mógł (ale nie musiał to nie tico ) przeskoczyć pasek rozrządu . Jak takie obroty złapał to możliwe że czujnik temperatury źle podał dane do ECU ale to byłyby problemy z praca(odpalaniem) na zimno lub ciepło.Wpierw oblukaj jak rozgrzewa się chłodnica. Czy dopiero jak silnik gorący czy wcześniej>to nic nie kosztuje(poza paliwem) a może wskazać na termostat |
|
|
|
 |
|