FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
comprex
Autor Wiadomość
elysium 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 42
Skąd: Mszana Dolna
Wysłany: 26-01-2016, 18:13   comprex
   Bolid: fiat seicento


Jak wyzej, probowal ktos kiedys cos takiego zamontowac np. do 1.2 mpi? Czy byloby to dobre rozwiazanie?
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26-01-2016, 23:03   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Jedyne seicento z kompresorem o jakim do tej pory słyszałem:
http://trs-racing.pl/fiat...mpresora-rotex/

z tymże 1.4, ale montaż w 1.2 wyglądałby podobnie.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
elysium 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 42
Skąd: Mszana Dolna
Wysłany: 27-01-2016, 05:29   
   Bolid: fiat seicento


Ale comprex to nie do konca kompresor.
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 27-01-2016, 08:37   
   Bolid: 1.1 MPI


http://www.regeneracja-tu...ie-comprex.html


zabytkowa technologia Prostsza w obsłudze chyba nadal pozostaje turbosprężarka
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
elysium 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 42
Skąd: Mszana Dolna
Wysłany: 27-01-2016, 10:44   
   Bolid: fiat seicento


Jakby nie bylo to po czesci turbo, pytanie natomiast jest takie czy bylby sens w cos takiego inwestowac, bo koszty nizsze jak przy klasycznym turbo do tego comprex dziala od samego dolu podobnie jak kompresor.
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27-01-2016, 11:03   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Aha, faktycznie rotrex to trochę co innego, zmyliło mnie to że comprex też napędzany jest paskiem przez silnik. W takim razie raczej nikt w seju tego nie montował, ale zawsze możesz być pierwszy, który tego dokona :wink:
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
elysium 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 42
Skąd: Mszana Dolna
Wysłany: 27-01-2016, 12:21   
   Bolid: fiat seicento


Niekoniecznie, bo jako ze system stosowany byl w silnikach 2.0 i 2.3 gdzie cisnienie dochodzilo do ok 0.8bara to nie do konca wiem jak to ugryzc, bo komory przykladowo 2.0 maja ok po 500cm3, a w takim 1.2 ok 312cm3 i boje sie troche czy przy takiej roznicy jest szansa uzyskac chociaz 0.4-0.5 bara, bo tam doslownie cisnienie spalin doladowywuje powietrze, bo jesli nie to chyba niedokonca sie taki system oplaca( zalezy jaka moc mozna przy cisnieniu od 0.2- 0.5 uzyskac i co przy okazji trzeba dlubac w silniku) uwzgledniajac moc w stosunku do kosztow. Stad tez ten post.
 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 27-01-2016, 16:33   
   Bolid: Seicento 900


na forum mazdy każdy przeklina to dziadostwo albo zmienia na turbinę. mało trwałe, mało wydajne
 
 
elysium 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 42
Skąd: Mszana Dolna
Wysłany: 27-01-2016, 18:55   
   Bolid: fiat seicento


U mnie znajomi mieli taka dosc dlugi czas i nawet jezdzilem nia dwie noce (wesele+poprawiny) i calkiem fajnie sie tym smigalo, pomijajac fakt ze mazda jakiegos kosmicznego kopyta nie miala (duza masa). Stad tez ta ciekawosc o ewentualny montaz czegos takiego.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-01-2016, 14:00   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Szkoda rzeźby, kiedyś przerabiałem na 1.2 75 i poza montarzem wymagającym przymysleń, comrex do sc się nie nadaje, od 3 do ok. 5tys dmuchał później i wcześniej za mały przepływ spalin/za wysokie obroty i nic to nie dawało poza osłabieniem dołu chwilowym wzrostem mocy i już na 3-ce braku możliwości wkręcenia powyżej 5tys-był to comprex z 2.0 diesla i do jego przepływu i obrotów przystosowany. Szybko wyleciał na rzecz wałka o większych czasach i była poprawa.
 
 
 
elysium 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 42
Skąd: Mszana Dolna
Wysłany: 28-01-2016, 20:38   
   Bolid: fiat seicento


I wszystko jasne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum