Silnik się dusi |
Autor |
Wiadomość |
rafal.lysik
nówka sztuka ;)
Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 1 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 05-09-2017, 18:19 Silnik się dusi
Bolid: Seicento 1.1 2001r. |
|
|
Witam,
auto od 5 lat naprawiam u tego samego mechanika z jednego powodu: to ojciem kumpla.Jednak zawsze z nim jest problem: nie ma czasu, czasami coś niesolidnie zrobi.
Przez ostatni rok ciekł mi olej z silnika. Po 2 poprawce ten mechanik niby to uszczelnił, pojeżdżę to zobaczę. W każdym razie miał też zrobić mi filtr paliwa i sprawdzić wtrysk, bo auto się dusi.Jednak mimo że łaskawie czekałem 2 miesiące na wjazd na kanał to naprawił mi tylko olej (zobaczymy) i wygonił mnie na drugi dzień mówiąc że nie ma miejsca na kanale.
Auto dalej mi się dusi i właściwie jeździć się nie da. Musze coś z tym zrobić, bo na niego nie mogę liczyć, a auto sprawia duże problemy w prowadzeniu i jest powodem nieprzyjemnych sytuacji na drodze.Na zimnym silniku nie da się właściwie ruszyć.Trzeba go odpalić aby sobie 2 min na luźnych obrotach pracował, potem muszę przejechać 2 km zanim mogę właczyć 3 bieg.Jakbym chciał wcześniej wrzucić 3 bieg i rozpędzam go na 2, to go nie rozpędzę bo jak wciskam gaz to silnik przerywa i szarpie, a przyspieszenia nie ma.Zauważyłem że jak przejadę 3 km to potem muszę mocno przygazować na 2 biegu, i wtedy wskakuje 3.
Pomóżcie co robić, czy to zanieczyszczony filtr paliwa, czy może coś z wtryskiem lub zaworami? Jestem gotowy to sam zrobić lub znaleźć innego mechanika, bo prędzej to auto mnie wykończy.
PS. auto zaczęło się dusić parę miesięcy temu jak zabrakło mi paliwa i musiałem dotankować z karnistrem.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 05-09-2017, 20:01
Bolid: seicento 899 |
|
|
Po pierwsze niezwłocznie zmień mechanika bo gość który robi łaskę że naprawi auto to może tylko pompować taczki.Filtr koło zbiornika to nie wszystko bo w baku a dokładnie w koszu pompy jest siatkowy filtr, on zbiera większe paprochy i potrafi się zatkać. |
|
|
|
 |
MichałFIAT
Nałogowiec
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 165 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: 06-09-2017, 20:57
Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r |
|
|
Cześć, wszystkie cylindry pracują? Świece przewody?cewki?wtryskiwacze [/i] |
|
|
|
 |
MichałFIAT
Nałogowiec
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 165 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: 06-09-2017, 21:02
Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r |
|
|
To jeszcze spi czy mpi? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-09-2017, 00:40
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Auto z podpisu-1.1 2001 r- mpi-filtra paliwa jako takiego te wersje nie miały zewnętrznego i jego założenie pomijając, że będzie to drut mija się z celem.
Mogęgę Ci wymienić 20 powodów takiego zachowania, ale nie na tym to polega-podjedź do kogoś podłącz silnik pod komp. odczytaj błędy-jak się dusi pali się check engine.
Przyczyn może być jak napisałem...ma to lpg?
Zmień druciarza to na wstępie:-)
Jak zabrakło paliwa mogła pompa się przytrzeć i nie daje już optymalnego ciśnienia-to mpi czy jakieś spi bo już zgłupiałem, |
|
|
|
 |
|