FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wskaźnik paliwa
Autor Wiadomość
hubert6010 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 3
Skąd: Noordwijkerhout NL
Wysłany: 15-10-2012, 21:33   wskaźnik paliwa
   Bolid: Seicento 1.1 oraz BRAVO 2 1.4 T-Jet 120KM


Witam!

Szukałem tematu podobnego ale nie znalazłem, jeśli gdzieś jest to przepraszam.

Jestem świeżym użytkownikiem SC 1.1 zakupionym w piątek.Mam taki mały problem ale bardzo irytujący.Zatankowałem do pełna i wszystko ok,ale po przejechaniu 100km wskazówka zaczęła wariować na zakrętach albo opada i faluje albo wzrasta do pełna poczym opada i niewiadomo ile tak naprawde jest paliwa.Macie jakiś pomysł??
 
 
DeVILBISS
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2012, 21:34   

Widac masz SPI, no nic dziwnego to norma z tym wskazniekim.
 
 
boonsaw 
Nałogowiec

Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 128
Skąd: Tychy
Wysłany: 15-10-2012, 21:39   
   Bolid: była Czerwona strzała 899ccm:( jest O2 FL


spróbuj zobaczyć co z pływakiem w baku najprawdopodobniej się zacina
_________________

 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 15-10-2012, 21:40   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


W SPI pływak chodzi ciężko . Bynajmniej u mnie w 900setce. Może masz coś uszkodzone w zespole pływaka przy pompie i lata swobodnie poruszając potencjometrem jak tylko chce od wachnięć paliwa w baku.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
hubert6010 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 3
Skąd: Noordwijkerhout NL
Wysłany: 15-10-2012, 21:44   
   Bolid: Seicento 1.1 oraz BRAVO 2 1.4 T-Jet 120KM


Dzięki za odpowiedź w sobote postaram sie tam dostać jest jakiś problem ze złożeniem fotela bo jeszcze nie składałem :) moje drugie auto to BRAVO 2 generacji ale przez 2 lata najechałem 100kkm i postanowiłem kupić seja do robienia kilometrów
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 15-10-2012, 21:48   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Jeden ruch i masz kanapę u góry.Problemem może być odkręcenie nakrętek przy pierścieniu pompy jeśli zardzewiały dobrze jakbyś miał mało paliwa w baku. No i jeśli palisz ( w końcu to niderlandy :) ) to nie pal w tym czasie.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
hubert6010 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 3
Skąd: Noordwijkerhout NL
Wysłany: 15-10-2012, 21:56   
   Bolid: Seicento 1.1 oraz BRAVO 2 1.4 T-Jet 120KM


hahahaha spoko albo pale albo robie albo pije i pale i nie robie :)
dzięki za sugestie,a tak nawiasem to czy pompa z 900 setki pasuje do 1.1 czy jest inna przypuszczam że inna ale zapytaćwarto :)
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 15-10-2012, 22:00   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Jeśli to SPI to taka sama.Uważaj na odpinanie przewodów paliwa . Trzeba na bokach ścisnąć takie występy i wysunąć z mocowań w pompie.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum