Głęboko wchodzący pedał hamulca |
Autor |
Wiadomość |
konzi
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2015 Posty: 94 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-07-2016, 12:59 Głęboko wchodzący pedał hamulca
Bolid: sc young |
|
|
Cześć,
Mam u siebie w seju do KJS zmienione hamulce z przodu, prawdopodobnie jest to uno turbo, tył zostawiony bez zmian na bębnach, nowe linki, szczęki, okładziny, nowe przewody miedziane, nowe przewody elastyczne z tyłu. Do tego jest dołożony hydrauliczny ręczny z pompą 0.625 RRS'a i korektorem na pokrętło OBP, podstawowy model.
układ jest spięty tak że sekcje przednie idą normalnie a tylne schodzą do trójnika i potem korektor pompa ręcznego znów trójnik i przewody do kół tylnych.
Mam taki problem, że przy bardzo powolnym wciskaniu hamulca pedał wchodzi prawie do dechy, a auto nie hamuje, znacznie to utrudnia wyczucie hamulca
cały układ był odpowietrzany już kilka razy łącznie z hydro i niczego to nie zmieniło, wymieniona jest pompa hamulcowa i odpinałem też serwo i nic to nie zmienia
może ktoś z Was miał taki problem albo ma pomysł na rozwiązanie? Teraz działam trochę już na ślepo bo skończyły mi się pomysły |
|
|
|
|
PIXAR
spamer team CentoPomorze
Pomógł: 67 razy Wiek: 31 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-07-2016, 13:40
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Ja przy przednich zaciskach od Uno Turbo + tarcza tył miałem podobny objaw wpadającego hamulca. Z tym ,że nie testowałem powolnego wciskania. Pedał schodził do 3/4 skoku. Również na nowej seryjnej pompie. Zmieniłem serwo + pompę od Punto 1.4 GT Turbo ,tłoczek pompy 22.2mm i problem zniknął.
|
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
|
konzi
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2015 Posty: 94 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-07-2016, 13:57
Bolid: sc young |
|
|
PIXAR sejowe serwo jak rozumiem nie podejdzie?
w niedziele mam start, a używanego serwa tak szybko nie załatwię |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 15-07-2016, 16:15
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Pompa i serwo muszą być z punto, serwo z seja nie podejdzie. Serwa szukaj z punto1 obojętnie jakiego bo wszystkie miały takie samo od 1.1 wzwyż. Trzeba tylko nawiercić nowy otwór na bolec mocujący serwo do pedału hamulca, bo trzpień serwa jest dłuższy w punto niż w seju.
Natomiast pompy hamulcowe były z różnymi tłokami, i najlepiej znaleźć tą o której wspomniał PIXAR czyli 22,2mm. Akurat nie trzeba szukać z punto1 1.4GT bo takie pompy występowały w puntoII oraz zdaje się we wszystkich Grande Punto również.
Nr pompy:
ATE 24.2122-1760.3
BOSCH 0 204 123 606
DELPHI LM70369
FERODO FHM1053
FIAT 9949543
fri.tech. PF319A
fri.tech. PF525
HELLA 355501841
LPR 1939
MAGNETI MARELLI 360219130274
METELLI 05-0442
OPEN PARTS FBM1015.00
RHIAG NT5026
TRW PMH685
VILLAR 6212826 |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
konzi
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2015 Posty: 94 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-07-2016, 17:07
Bolid: sc young |
|
|
dzięki, to jeszcze zostaje jedno pytanie, co ze zbiorniczkiem, pasuje sejowy? |
_________________ https://www.facebook.com/KBRally/ |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 15-07-2016, 18:02
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Zbiorniczek musi być z punto ze względu na inny rozstaw otworów na zbiorniczek w pompie z seja i tej z punto. Z punto1 najlepiej bo gabarytowo jest podobny/identyczny jak w seju, z nowszych punto zbiorniczek jest wyższy, innych kształtów i nie wiem czy w ogóle wszedłby pod maskę w seju. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
|