Szpera |
Autor |
Wiadomość |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-10-2007, 21:27 Szpera
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Wiem że stosuję je w sc kit car miał ktoś może do czynienia z sejem wyposażonym w taki mechanizm różnicowy o zwiekszonym tarciu,jakie sa wrazenia z jazdy i ile to kosztuje(przydało by mi się pod wzmocnione 1.2 które niedługo zawita pod maską bo teraz nawet przy prawie całkowitej serii 1.1 czesto w zakręcie wewnetrzne koło przekazuje napęd w powietrze,a widziałem ostatnio sejki kit cary i one na ostrych łukach i pełnym gazie czy na nawrotkach nie mają tego problemu.
Jeździł ktoś z czymś takim,jaka jest w tym kit carowym seju blokada 40% czy 60%,jeżeli ktoś coś wie na ten temat to proszę o odpowiedzi |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-10-2007, 12:16
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Qrde będzie że post pod postem ale może się zlitujecie i bez warna się obejdzie a usprawiedliwie się odpowiedzią na swoje pytanie
Szpery załatwić może p.Chojnacki nowe jak i używki regenerowane w cenach(kosmicznych) nowe-3200zł,regenerowane-2000zł. Są stosowane w kit carach ale nie pasują do normanych skrzynii i półosi(te jego szpery).
Mają częsciową blokade 40% i pomagają w zakrętach na pełnym gazie faktycznie ale wg.niego nie bardzo nadają się do cywilnej jazdy przeciążają układ napędowy i zwiekszają zużycie opon.Według niego potrzebne są i sprawdzają się tylko w sporcie do normalnej jazdy lepiej sobie odpuścić tym bardziej że trzeba by zmieniać skrzynie |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-10-2007, 12:35
Bolid: seicento |
|
|
Paweł1984, no i bardzo dobrze ci odpowiedzial
do tego 1.2 i juz chcesz szpere? panie dobry zawias i opony i nie bedzie problemu z odrywaniem kol czy mieleniu
3200 za nowa to tanio jakiej firmy? |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 11-10-2007, 13:45
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
niestety szpery w sc sie sypia niemilosiernie a szkoda! |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-10-2007, 14:09
Bolid: seicento |
|
|
TVC napisał/a: | niestety szpery w sc sie sypia niemilosiernie a szkoda! |
te polskie tak |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
michao
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 29 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 11-10-2007, 14:33
Bolid: X20TED |
|
|
jataman napisał/a: | TVC napisał/a: | niestety szpery w sc sie sypia niemilosiernie a szkoda! |
te polskie tak |
te za 3200 pewnie...
a co daje....to najlepiej przedstawia film
http://www.youtube.com/watch?v=SBgFQwCF91k
gdzie w 2:45 (to czas od którego warto zacząć oglądanie - najlepszy efekt) zaczyna się Barbórka warszawska i widać jak można latać bokami ośką (przednio-napędówka) |
_________________ CentoMania - grupa warszawska
http://centomania.waw.pl |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-10-2007, 15:38
Bolid: seicento |
|
|
michao, bez obrazy ale wole za 3500zl quaife |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
michao
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 29 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 11-10-2007, 17:14
Bolid: X20TED |
|
|
jataman, okej każdy ma swoje zdanie, ja do 900 nawet nie myślę o montowaniu szpery. Ale z tego co wiem to profi szpera to koszty 5-6kpln w seju . |
_________________ CentoMania - grupa warszawska
http://centomania.waw.pl |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-10-2007, 17:18
Bolid: seicento |
|
|
michao napisał/a: | jataman, okej każdy ma swoje zdanie, ja do 900 nawet nie myślę o montowaniu szpery. Ale z tego co wiem to profi szpera to koszty 5-6kpln w seju . |
no dokladnie wszystko zalezy co robisz z autem i do czego ci potrzebne, napewno do 1.2 na codzien nie jest potrzebna szpera, nawet do 140km po miescie nie jest potrzebna, 15tki, dobra zawiecha i gumy i nie bedzie az takiego problemu, oczywiscie co innego na rajdach gdzie sie przydaje i to bardzo
z tego co sie orientowalem to nasze rodzime szpery po 3000km potrzebuja remontu a to przy codziennej jezdzie zaczyna byc bardzo malo
tomas sprowadza z anglii za 3500zl czy cos takiego qauifa a to juz jest naprawde dobry sprzet
moze na wiosne uda sie zamonotwac to zdam relacje |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
michao
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 29 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 11-10-2007, 17:27
Bolid: X20TED |
|
|
jataman napisał/a: | no dokladnie wszystko zalezy co robisz z autem i do czego ci potrzebne, napewno do 1.2 na codzien nie jest potrzebna szpera, nawet do 140km po miescie nie jest potrzebna, 15tki, dobra zawiecha i gumy i nie bedzie az takiego problemu, oczywiscie co innego na rajdach gdzie sie przydaje i to bardzo |
dokładnie
jataman napisał/a: | z tego co sie orientowalem to nasze rodzime szpery po 3000km potrzebuja remontu a to przy codziennej jezdzie zaczyna byc bardzo malo |
Dla tego nawet nie myślałem jakby to było mieć to ustrojstwo u siebie - co miesiąc taki remoncik....
jataman napisał/a: | tomas sprowadza z anglii za 3500zl czy cos takiego qauifa a to juz jest naprawde dobry sprzet |
ciekawe jak to się sprawuje....
jataman napisał/a: | moze na wiosne uda sie zamonotwac to zdam relacje |
będzie miło poczytać |
_________________ CentoMania - grupa warszawska
http://centomania.waw.pl |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-10-2007, 19:07
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Fakt pomysł ze szperą był taki przesadzony,a u mnie winowajcą tego że naped na zakretach idzie w powietrze jest prawdopodobnie za mocny(za sztywny) stabilizator bo nie jest oryginalny bo niebieski i grubszy tu jest przegiecie do tego gumy good year 165/13.
A jakiej firmy miał nie pamietam nazwy napewno nie qualife,jakieś wloskie. |
Ostatnio zmieniony przez Paweł1984 11-10-2007, 19:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|