Seicento 900 bierze olej po wymianie pierścieni, UPG i uszcz |
Autor |
Wiadomość |
shakez
nówka sztuka ;)
Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 2 Skąd: Fałków
|
Wysłany: 29-03-2016, 21:02 Seicento 900 bierze olej po wymianie pierścieni, UPG i uszcz
Bolid: seicento 900 |
|
|
Witam.
Seicento 900 po wymianie pierścieni tłokowych, uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy zaworów bierze bardzo dużo oleju. Odpala bez problemu, nie ma wycieków i nie kopci. W płynie chłodniczym też nie widać oleju.
Czy pierścienie w seicento 900 są kierunkowe czy nie ma znaczenia jak je założyć w tym modelu? |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-03-2016, 22:05
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Każdy pierścień ma oznaczenie TOP więc górą w str głowicy. Po za tym zamki względem siebie układa się co 120 stopni (1/3 obwodu cylindra).
Przed założeniem nominału mierzy się średnice wewnątrz każdego cylindra. Być może trzeba pierścienie nadwymiarowe + szlif bloku.
A jeśli nawet masz całość dobrą a przy montażu pęknie ci któryś pierścień to cała robota psu w bude. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
shakez
nówka sztuka ;)
Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 2 Skąd: Fałków
|
Wysłany: 29-03-2016, 22:34
Bolid: seicento 900 |
|
|
Kurcze oglądałem te pierścienie i nie widziałem na nich napisu TOP. Czy teraz jeśli ponownie wyjmę tłoki i przełożę pierścienie właściwe to będzie ok czy konieczne będą nowe pierścienie?
Czy możliwe jest wyjęcie tłoków dołem ? Wolał bym nie rozbierać ponownie góry silnika i ponosić kolejny raz te same koszty. |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-03-2016, 09:51
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Nie wyjmiesz tłoków dołem.
A te pierścienie dałeś w ogóle nowe? Jak to robiłeś?
I w ogóle jak może silnik brać dużo oleju jednocześnie nie kopcić? Na pewno nie masz wycieków? |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 30-03-2016, 17:48
Bolid: Seicento 900 |
|
|
znałem kolesia co do czyszczenia pozatykał kanały i zapomniał powyjmować jak składał. może nie spływa choć nie wiem czy jest taka możliwość w seju? znając życie to szlif by się przydał i nadwymiar tak jak poprzednik napisał.
a co do kopcenia to nie było go widać jak palił litr na dwa tysiące a to już dużo przecież. dopiero jak na 500km zaczął palić 2 litry to było niebiesko |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-03-2016, 09:48
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Osobiście nawet bym nie pomyślał o remoncie w 900 Rozumiem remont przy swapie ale 900 po prostu wymienia się na inne |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|