FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Seicento 900 bierze olej po wymianie pierścieni, UPG i uszcz
Autor Wiadomość
shakez 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: Fałków
Wysłany: 29-03-2016, 21:02   Seicento 900 bierze olej po wymianie pierścieni, UPG i uszcz
   Bolid: seicento 900


Witam.
Seicento 900 po wymianie pierścieni tłokowych, uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy zaworów bierze bardzo dużo oleju. Odpala bez problemu, nie ma wycieków i nie kopci. W płynie chłodniczym też nie widać oleju.
Czy pierścienie w seicento 900 są kierunkowe czy nie ma znaczenia jak je założyć w tym modelu?
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-03-2016, 22:05   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Każdy pierścień ma oznaczenie TOP więc górą w str głowicy. Po za tym zamki względem siebie układa się co 120 stopni (1/3 obwodu cylindra).
Przed założeniem nominału mierzy się średnice wewnątrz każdego cylindra. Być może trzeba pierścienie nadwymiarowe + szlif bloku.
A jeśli nawet masz całość dobrą a przy montażu pęknie ci któryś pierścień to cała robota psu w bude.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
shakez 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: Fałków
Wysłany: 29-03-2016, 22:34   
   Bolid: seicento 900


Kurcze oglądałem te pierścienie i nie widziałem na nich napisu TOP. Czy teraz jeśli ponownie wyjmę tłoki i przełożę pierścienie właściwe to będzie ok czy konieczne będą nowe pierścienie?
Czy możliwe jest wyjęcie tłoków dołem ? Wolał bym nie rozbierać ponownie góry silnika i ponosić kolejny raz te same koszty.
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-03-2016, 09:51   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Nie wyjmiesz tłoków dołem.
A te pierścienie dałeś w ogóle nowe? Jak to robiłeś?
I w ogóle jak może silnik brać dużo oleju jednocześnie nie kopcić? Na pewno nie masz wycieków?
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 30-03-2016, 17:48   
   Bolid: Seicento 900


znałem kolesia co do czyszczenia pozatykał kanały i zapomniał powyjmować jak składał. :wesoly: może nie spływa choć nie wiem czy jest taka możliwość w seju? znając życie to szlif by się przydał i nadwymiar tak jak poprzednik napisał.
a co do kopcenia to nie było go widać jak palił litr na dwa tysiące a to już dużo przecież. dopiero jak na 500km zaczął palić 2 litry to było niebiesko
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-03-2016, 09:48   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Osobiście nawet bym nie pomyślał o remoncie w 900 ;P Rozumiem remont przy swapie ale 900 po prostu wymienia się na inne :)
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum