Jak to jest? |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 01-11-2015, 20:05 Jak to jest?
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Witam,,
Takie pytanie.. wkładając silnik 1.4 16v (95km) to niby najlepiej odpalac na sprzecie 1.2 16v??:) Co znaczy że na sprzęcie? wtryski ,przepustnica, komp cos jeszcze????? Robiąc to ,to silnik nie bedzie miał 95km?? a raczej z 90? Ma ktoś wykres z hamowni jak to wyszło na sprzecie 1.2 16 v??hm... bo może lepiej ładowac 1.2 16 i miec od razu 86 km?:P
Troche to zagmatwane:P:P
Jakby ktoś mógł odpowiedź, jak to jest w końcu z tym swapowaniem 1.4 16v>>??:D Wiadomo ze tyrkolenie to remap kompa... chyba ze nie wiem..
pozdro |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 03-11-2015, 18:24
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Nie "sprzęt" tylko osprzęt. Robi się na osprzęcie z 1.2, bo z 1.4 elektronika jest znacznie bardziej skomplikowana i odpalenie tego nie jest takie łatwe. Widziałem gdzieś nagranie z hamowni i 1.4 16V z wałkami rozrządu od 1.2 16V i osprzęcie też od 1.2 wypluł 93KM. Ścigałem się z takim 1,4 i do 120km/h straciłem ledwo pół długości samochodu. Ja mam 1.2 16V z P1. Tyrkolenie bierze się ze świrującego kąta wyprzedzenia zapłonu, nie z paliwa. Robiłem kombinacje w DET3 i nawet mocne podlanie nie redukuje tyrkolenia. Trzeba mocno przyśpieszyć zapłon, ale to nie jest bezpieczne do końca, lecz efekt przynosi od razu.
Wkładając 1.4 16V najlepiej byłoby zrobić to na elektronice od tego silnika, ale trzeba mieć trochę o tym pojęcia. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-11-2015, 23:21
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
W temacie wszysko-dodam od siebie, że jak patrzysz i pytasz o km i ten ma w papierkach tyle ten tyle to daleka droga przed Tobą-charakterystyką seryjnie dwa zupełnie inne silniki-i tą charakterystyka jeździsz-nie max mocą z danych technicznych. używanych silników |
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 05-11-2015, 14:56
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
hmm..:)) dzieki chłopaki za sprostowanie:))) pytanie padło bo wciąż jednak jest niesmak że włożyłem 8v a nie 16v:(( pomimo efektu ,16 seria jedzie lepiej a dłubanie 8v to mija sie z celem i $ , Poza tym nie mam w okolicy kogoś kto potrafi to zrobic tak jak powinno być - zadowalająco bez zbędnych pytań " to nie pasuje, co ty kombinujesz itd"wrr... rozumiecie...
Wiadomo ze 16v to ryzyko itp hm.. ale co jak co podoba mi sie jak chodzi 16v:D:D Gdy mam okazje przejechac sie z P.P. jego 1.4 to uśmiech sam się pojawia:D heh...
Myślę teraz tak, czy uzbierać sobie na 16 1.2 -1.4 hm... czy jednak odpuszczać sobie i dostroić 1.2...:D
p.s. Jeśli się zdecyduję na 16v to hm.. chłopaki co Dokładnie szukać chodzi o mi przekaźniki, czujniki, wężę, kable itd....przy zakupie Bo przy 1.2 to ciągle czegoś brakowało itd wr....:P Tu chce tego uniknąć..:D
pozdro |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 05-11-2015, 16:45
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
dyzio_abarth, moja rada jest taka... zbieraj kasę i oddaj seja do TRS niech swapują na 1.4 16v + 6speed |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 05-11-2015, 18:38
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
dawiddawidowski rozumiem że wiesz ile oni sobie cenia za 1.4?
|
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
|
ar2rek
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 117 Skąd: WKZ / WN
|
Wysłany: 05-11-2015, 21:47
Bolid: Czarny Abarth |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | hmm..:)) dzieki chłopaki za sprostowanie:))) pytanie padło bo wciąż jednak jest niesmak że włożyłem 8v a nie 16v:(( pomimo efektu ,16 seria jedzie lepiej a dłubanie 8v to mija sie z celem i $ , Poza tym nie mam w okolicy kogoś kto potrafi to zrobic tak jak powinno być - zadowalająco bez zbędnych pytań " to nie pasuje, co ty kombinujesz itd"wrr... rozumiecie...
Wiadomo ze 16v to ryzyko itp hm.. ale co jak co podoba mi sie jak chodzi 16v:D:D Gdy mam okazje przejechac sie z P.P. jego 1.4 to uśmiech sam się pojawia:D heh...
Myślę teraz tak, czy uzbierać sobie na 16 1.2 -1.4 hm... czy jednak odpuszczać sobie i dostroić 1.2...:D
p.s. Jeśli się zdecyduję na 16v to hm.. chłopaki co Dokładnie szukać chodzi o mi przekaźniki, czujniki, wężę, kable itd....przy zakupie Bo przy 1.2 to ciągle czegoś brakowało itd wr....:P Tu chce tego uniknąć..:D
pozdro |
gdybyś dłubał swoimi rękami: poprawka głowicy, doprężenie + wałek Rewar i mocniejszy soft (nawet gotowy podlany z przesunietą odciną) powinien dać Ci 85+ (jeśli dół zdrowy) z elastycznością lepszą niż 16v, a koszty dużo niższe niż jakiekolwiek przekładki |
|
|
|
|
roach
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 05-11-2015, 23:48
Bolid: Seicento |
|
|
czasem tez bym wolał oddać mojego w jakieś profi ręce ale te dłubanie przy nim czasem mi sie podoba to jak układanka z kloców lego |
_________________
|
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 06-11-2015, 18:11
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
nio jeśli chodzi o dłubanie to raczej odpada...jak zrobić to tak żeby było ok , a żeby było ok to dać osobie która wie lub pokaże co i jak... u mnie takiej nie ma!:(
Chłopaki a powiedzcie jaką wiązkę użyć najlepiej pod 1.4??? Poza tym oprcz wiązki czy jakies przekaźniki itp są potrzebne??
Pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-11-2015, 22:29
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Przy MPI na 1.4.16v jest masa rzeczy i opisanie ich po pierwsze nic nie da po drugie opis musiał by mieć 5 stron A4 i zdjęcia-inaczej nie jest w stanie przekazać się tego. |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 14-11-2015, 01:26
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | nio jeśli chodzi o dłubanie to raczej odpada...jak zrobić to tak żeby było ok , a żeby było ok to dać osobie która wie lub pokaże co i jak... u mnie takiej nie ma!:(
Chłopaki a powiedzcie jaką wiązkę użyć najlepiej pod 1.4??? Poza tym oprcz wiązki czy jakies przekaźniki itp są potrzebne??
Pozdrawiam |
https://www.facebook.com/...70003960&type=3
tutaj masz trochę fotek z przeróbki na 1.4 16V z oryginalnym ECU
po obejrzeniu tego zrozumiesz dlaczego wszyscy robią na osprzęcie od 1.2 16V. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
|