FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak to jest?
Autor Wiadomość
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 01-11-2015, 20:05   Jak to jest?
   Bolid: Abarth 1.1


Witam,,


Takie pytanie.. wkładając silnik 1.4 16v (95km) to niby najlepiej odpalac na sprzecie 1.2 16v??:) Co znaczy że na sprzęcie? wtryski ,przepustnica, komp cos jeszcze????? Robiąc to ,to silnik nie bedzie miał 95km?? a raczej z 90? Ma ktoś wykres z hamowni jak to wyszło na sprzecie 1.2 16 v??hm... bo może lepiej ładowac 1.2 16 i miec od razu 86 km?:P

Troche to zagmatwane:P:P

Jakby ktoś mógł odpowiedź, jak to jest w końcu z tym swapowaniem 1.4 16v>>??:D Wiadomo ze tyrkolenie to remap kompa... chyba ze nie wiem..

pozdro
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 03-11-2015, 18:24   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Nie "sprzęt" tylko osprzęt. Robi się na osprzęcie z 1.2, bo z 1.4 elektronika jest znacznie bardziej skomplikowana i odpalenie tego nie jest takie łatwe. Widziałem gdzieś nagranie z hamowni i 1.4 16V z wałkami rozrządu od 1.2 16V i osprzęcie też od 1.2 wypluł 93KM. Ścigałem się z takim 1,4 i do 120km/h straciłem ledwo pół długości samochodu. Ja mam 1.2 16V z P1. Tyrkolenie bierze się ze świrującego kąta wyprzedzenia zapłonu, nie z paliwa. Robiłem kombinacje w DET3 i nawet mocne podlanie nie redukuje tyrkolenia. Trzeba mocno przyśpieszyć zapłon, ale to nie jest bezpieczne do końca, lecz efekt przynosi od razu.
Wkładając 1.4 16V najlepiej byłoby zrobić to na elektronice od tego silnika, ale trzeba mieć trochę o tym pojęcia.
_________________
Moje Seicento
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-11-2015, 23:21   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


W temacie wszysko-dodam od siebie, że jak patrzysz i pytasz o km i ten ma w papierkach tyle ten tyle to daleka droga przed Tobą-charakterystyką seryjnie dwa zupełnie inne silniki-i tą charakterystyka jeździsz-nie max mocą z danych technicznych. używanych silników :))
 
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 05-11-2015, 14:56   
   Bolid: Abarth 1.1


hmm..:)) dzieki chłopaki za sprostowanie:))) pytanie padło bo wciąż jednak jest niesmak że włożyłem 8v a nie 16v:(( pomimo efektu ,16 seria jedzie lepiej a dłubanie 8v to mija sie z celem i $ , Poza tym nie mam w okolicy kogoś kto potrafi to zrobic tak jak powinno być - zadowalająco bez zbędnych pytań " to nie pasuje, co ty kombinujesz itd"wrr... rozumiecie...

Wiadomo ze 16v to ryzyko itp hm.. ale co jak co podoba mi sie jak chodzi 16v:D:D Gdy mam okazje przejechac sie z P.P. jego 1.4 to uśmiech sam się pojawia:D heh...

Myślę teraz tak, czy uzbierać sobie na 16 1.2 -1.4 hm... czy jednak odpuszczać sobie i dostroić 1.2...:D

p.s. Jeśli się zdecyduję na 16v to hm.. chłopaki co Dokładnie szukać chodzi o mi przekaźniki, czujniki, wężę, kable itd....przy zakupie Bo przy 1.2 to ciągle czegoś brakowało itd wr....:P Tu chce tego uniknąć..:D

pozdro
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 05-11-2015, 16:45   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


dyzio_abarth, moja rada jest taka... zbieraj kasę i oddaj seja do TRS niech swapują na 1.4 16v + 6speed :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 05-11-2015, 18:38   
   Bolid: Abarth 1.1


dawiddawidowski rozumiem że wiesz ile oni sobie cenia za 1.4?

:D
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 05-11-2015, 21:18   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


z 6speed równowartość ładnie utrzymanego sejka abartha :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
ar2rek 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 117
Skąd: WKZ / WN
Wysłany: 05-11-2015, 21:47   
   Bolid: Czarny Abarth


dyzio_abarth napisał/a:
hmm..:)) dzieki chłopaki za sprostowanie:))) pytanie padło bo wciąż jednak jest niesmak że włożyłem 8v a nie 16v:(( pomimo efektu ,16 seria jedzie lepiej a dłubanie 8v to mija sie z celem i $ , Poza tym nie mam w okolicy kogoś kto potrafi to zrobic tak jak powinno być - zadowalająco bez zbędnych pytań " to nie pasuje, co ty kombinujesz itd"wrr... rozumiecie...

Wiadomo ze 16v to ryzyko itp hm.. ale co jak co podoba mi sie jak chodzi 16v:D:D Gdy mam okazje przejechac sie z P.P. jego 1.4 to uśmiech sam się pojawia:D heh...

Myślę teraz tak, czy uzbierać sobie na 16 1.2 -1.4 hm... czy jednak odpuszczać sobie i dostroić 1.2...:D

p.s. Jeśli się zdecyduję na 16v to hm.. chłopaki co Dokładnie szukać chodzi o mi przekaźniki, czujniki, wężę, kable itd....przy zakupie Bo przy 1.2 to ciągle czegoś brakowało itd wr....:P Tu chce tego uniknąć..:D

pozdro


gdybyś dłubał swoimi rękami: poprawka głowicy, doprężenie + wałek Rewar i mocniejszy soft (nawet gotowy podlany z przesunietą odciną) powinien dać Ci 85+ (jeśli dół zdrowy) z elastycznością lepszą niż 16v, a koszty dużo niższe niż jakiekolwiek przekładki
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 05-11-2015, 23:48   
   Bolid: Seicento


czasem tez bym wolał oddać mojego w jakieś profi ręce ale te dłubanie przy nim czasem mi sie podoba to jak układanka z kloców lego :p
_________________

 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 06-11-2015, 18:11   
   Bolid: Abarth 1.1


nio jeśli chodzi o dłubanie to raczej odpada...jak zrobić to tak żeby było ok , a żeby było ok to dać osobie która wie lub pokaże co i jak... u mnie takiej nie ma!:(

Chłopaki a powiedzcie jaką wiązkę użyć najlepiej pod 1.4??? Poza tym oprcz wiązki czy jakies przekaźniki itp są potrzebne??

Pozdrawiam
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-11-2015, 22:29   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Przy MPI na 1.4.16v jest masa rzeczy i opisanie ich po pierwsze nic nie da po drugie opis musiał by mieć 5 stron A4 i zdjęcia-inaczej nie jest w stanie przekazać się tego. :wink:
 
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 14-11-2015, 01:26   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


dyzio_abarth napisał/a:
nio jeśli chodzi o dłubanie to raczej odpada...jak zrobić to tak żeby było ok , a żeby było ok to dać osobie która wie lub pokaże co i jak... u mnie takiej nie ma!:(

Chłopaki a powiedzcie jaką wiązkę użyć najlepiej pod 1.4??? Poza tym oprcz wiązki czy jakies przekaźniki itp są potrzebne??

Pozdrawiam



https://www.facebook.com/...70003960&type=3


tutaj masz trochę fotek z przeróbki na 1.4 16V z oryginalnym ECU

po obejrzeniu tego zrozumiesz dlaczego wszyscy robią na osprzęcie od 1.2 16V.
_________________
Moje Seicento
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum