Czy uklad paliwowy mozna odpowietrzyc? |
Autor |
Wiadomość |
micgz
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 112 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 01-09-2013, 19:46 Czy uklad paliwowy mozna odpowietrzyc?
Bolid: Fiat 600 razy 3 |
|
|
Witajcie,
Siostrze skonczylo sie paliwo w 1.1 MPi. Dolala , odpalila i pojechala dajej.
Jednak po paru dniach auto zaczelo przerywac i wywalilo CHECK. Po podpieciu FES wykazalo wypadanie zaplonow. Czy uklad paliwowy mogl sie zapowietrzyc?jesli tak to poprosze jakas prosty manual DIY
ps. przepraszam za polskie znaki ale chwilowo siedzie na ubuntu.
dzieki i pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
ManDragon
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 26 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 01-09-2013, 21:32
Bolid: Seicento Van 2003 |
|
|
Bardziej bym obstawiał padającą pompkę, zabrudzone sitko przy pompce albo coś z zapłonem.
Miałem podobny objaw (na benzynie nie dało się sprawnie przyspieszyć bo silnik przerywał) jednak bez checka. Po wyjęciu kosza pompy z baku, wyczyszczeniu sitka pod pompką oraz opróżnienia całego "bufora" z paliwem za pompką, złożeniu wszystkiego sej odpalił z półobrotu i już ponad 2 tygodnie jeździ bez żadnych niepokojących objawów. |
_________________ Blue Seicento VAN 1.1MPI LPG 2003 |
|
|
|
 |
micgz
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 112 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 02-09-2013, 21:04
Bolid: Fiat 600 razy 3 |
|
|
Pompa jest nowa . OEM oryginal FIAT. Nie bede sie chwalil ile kosztowala. (kompletna z koszem i sitkiem)
Co z tym odpowietrzeniem , slyszalem ze jest cos takiego na listwie wtryskowej? |
_________________
 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-09-2013, 21:28
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
micgz, TUTAJ jest manual ,dotyczy SPI ale MPI dużo się nie różni |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
ManDragon
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 26 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 02-09-2013, 21:35
Bolid: Seicento Van 2003 |
|
|
No to jeśli kilka dni jeździło i pompa jest nowa to na 100% układ nie jest zapowietrzony i przyczyny szukałbym w zapłonie |
_________________ Blue Seicento VAN 1.1MPI LPG 2003 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 02-09-2013, 21:43
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Potwierdzam, jakby układ był zapowietrzony to by nie szło odpalić od początku... |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 03-09-2013, 13:48
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jeśli nawet nowa pompka paliwa pracowała na sucho to jej sprawność mogła troszkę spaść. Mogła zassać jakieś syfy ze zbiornika itp. Samo wypadanie zapłonu jest ogólnikowe - może zależeć od braku iskry lub paliwa. Sonda wychwytuje obecność niespalonego paliwa w spalinach. Nie wróżę ale jeśli to sterownik silnika żelowy IAW5F to mają taki feler że często zgłaszają takie błędy |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
|