FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy uklad paliwowy mozna odpowietrzyc?
Autor Wiadomość
micgz 
Nałogowiec


Pomógł: 9 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 112
Skąd: Gniezno
Wysłany: 01-09-2013, 19:46   Czy uklad paliwowy mozna odpowietrzyc?
   Bolid: Fiat 600 razy 3


Witajcie,

Siostrze skonczylo sie paliwo w 1.1 MPi. Dolala , odpalila i pojechala dajej.
Jednak po paru dniach auto zaczelo przerywac i wywalilo CHECK. Po podpieciu FES wykazalo wypadanie zaplonow. Czy uklad paliwowy mogl sie zapowietrzyc?jesli tak to poprosze jakas prosty manual DIY ;-)

ps. przepraszam za polskie znaki ale chwilowo siedzie na ubuntu.

dzieki i pozdrawiam
_________________

 
 
 
ManDragon 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 26
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 01-09-2013, 21:32   
   Bolid: Seicento Van 2003


Bardziej bym obstawiał padającą pompkę, zabrudzone sitko przy pompce albo coś z zapłonem.
Miałem podobny objaw (na benzynie nie dało się sprawnie przyspieszyć bo silnik przerywał) jednak bez checka. Po wyjęciu kosza pompy z baku, wyczyszczeniu sitka pod pompką oraz opróżnienia całego "bufora" z paliwem za pompką, złożeniu wszystkiego sej odpalił z półobrotu i już ponad 2 tygodnie jeździ bez żadnych niepokojących objawów.
_________________
Blue Seicento VAN 1.1MPI LPG 2003
 
 
micgz 
Nałogowiec


Pomógł: 9 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 112
Skąd: Gniezno
Wysłany: 02-09-2013, 21:04   
   Bolid: Fiat 600 razy 3


Pompa jest nowa . OEM oryginal FIAT. Nie bede sie chwalil ile kosztowala. (kompletna z koszem i sitkiem)

Co z tym odpowietrzeniem , slyszalem ze jest cos takiego na listwie wtryskowej?
_________________

 
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-09-2013, 21:28   
   Bolid: Seicento 1242


micgz, TUTAJ jest manual ,dotyczy SPI ale MPI dużo się nie różni :))
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
ManDragon 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 26
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 02-09-2013, 21:35   
   Bolid: Seicento Van 2003


No to jeśli kilka dni jeździło i pompa jest nowa to na 100% układ nie jest zapowietrzony i przyczyny szukałbym w zapłonie
_________________
Blue Seicento VAN 1.1MPI LPG 2003
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 02-09-2013, 21:43   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Potwierdzam, jakby układ był zapowietrzony to by nie szło odpalić od początku...
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 03-09-2013, 13:48   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Jeśli nawet nowa pompka paliwa pracowała na sucho to jej sprawność mogła troszkę spaść. Mogła zassać jakieś syfy ze zbiornika itp. Samo wypadanie zapłonu jest ogólnikowe - może zależeć od braku iskry lub paliwa. Sonda wychwytuje obecność niespalonego paliwa w spalinach. Nie wróżę ale jeśli to sterownik silnika żelowy IAW5F to mają taki feler że często zgłaszają takie błędy
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum