Dławienie i wyciek płynu... |
Autor |
Wiadomość |
Prezes124
FiatManiac

Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 26 Skąd: Ostrowiec ?w.
|
Wysłany: 12-08-2007, 20:13 Dławienie i wyciek płynu...
Bolid: Sei 1.1 SPI '99 |
|
|
Już zacząłem ten wątek w innym wątku, ale może warto rzucić na ogólny. Wentylator mi się włącza częściej niż zwykle, zmyka powoli płyn z chłodnicy i dość często tak jakby "dławi" mi samochodzik, przeważnie po zmianie biegu z 1 na 2... Pod korkiem oleju "czysto", spaliny pachną normalnie. Zawory były regulowane jakieś 30-35000km temu czyli ze 4 lata Do tego chłodnica była lutowana bo kiedyś był przeciek (szykuję się do wymiany) Być może nie trzeba łączyć faktu znikania płynu ze zbiornika z dławieniem ale to pozostawiam fachowcom. Kolejny raz proszę miłych kolegów i koleżanki o pomoc.
PS: Od wczoraj jestem na forum i okazuje się, że mój Sei się ogólnie sypie
Co ja bym bez Was zrobił! |
_________________ Weź tu nie klikaj... |
|
|
|
 |
ADAMSKY
Nocny zwiadowca Nadworny Akustyk

Pomógł: 130 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 547 Skąd: Pleszew
|
|
|
|
 |
SZUBAR
Bywalec

Pomógł: 22 razy Wiek: 49 Dołączył: 11 Kwi 2007 Posty: 51 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 12-08-2007, 21:52
Bolid: SEICENTO 900 +LPG |
|
|
Prezes124 napisał/a: | Wentylator mi się włącza częściej niż zwykle, zmyka powoli płyn z chłodnicy |
Wymień płyn chłodniczy i te efekty znikną. |
_________________ http://www.centomania.pl/...na&user=szubar1 |
|
|
|
 |
Prezes124
FiatManiac

Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 26 Skąd: Ostrowiec ?w.
|
Wysłany: 15-08-2007, 10:51
Bolid: Sei 1.1 SPI '99 |
|
|
A jaki płyn polecacie do mojego Seika ?? |
_________________ Weź tu nie klikaj... |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-08-2007, 11:53
Bolid: Audi |
|
|
fiatowski Paraflu, bardzo dobry, w niezłej cenie |
_________________
 |
|
|
|
 |
ralfpa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 4 Skąd: Mazańcowice
|
Wysłany: 31-07-2008, 13:23
Bolid: Seicento |
|
|
witam
Ja mam taki problem dławi mi się silnik przy wcisnieciu sprzegła podczas jazdy na 1 biegu. podjezdzam w korku na 1 biegu i gdy się zatrzymuję i wciskam sprzegło silnk się dławi, to samo jak przygazuję i puszczę gaz przy przejsciu na wolne obroty tez sie przydławi( na benzynie chodzi troche lepiej, filtr powietrza czesto wymieniam 6 do 10 tys km zabrudzony czarną cieczą (w przewodzie łączącym przepustnice z filtrem powietrza ciemna maź, po wymianie tego filtra silnik chodzi znacznie lepiej, uszczelka przepustnicy na pewno do wymiany popękana.
teraz mam pytanie czy może to być wina uszczelki pod głowicą, objawy:
znaczne zmniejszenie mocy silnika, ciemna ciecz w filtrze powietrza, większe zużycie paliwa, dławienie silnika przy zejsciu z obrotów |
|
|
|
 |
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-07-2008, 19:52
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
Czarna ciecz to olej-wskazuje to na słabą kondycję silnika, szczególnie że występuje też ralfpa napisał/a: | znaczne zmniejszenie mocy silnika |
Gdyby silnik był sprawny i był problem z dławieniem się to wg mnie czyszczenie przepustnicy by pomogło+oczywiście sprawdzenie czy nie zasysa gdzieś lewego powietrza ale myslę że Twoj silnik zaczyna domagać się remontu...
Proponuję sprawdzić kompresję. A duzo pali oleju Ile ma przebiegu |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
ralfpa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 4 Skąd: Mazańcowice
|
Wysłany: 04-08-2008, 12:09
Bolid: Seicento |
|
|
Przebieg na liczniku to 116000 , słaba kompresja pierwszego cylindra, po przejechaniu 50000 czuję znaczny ubytek mocy dolewam 1 litr oleju na 5 do 10 tys km. olej wymieniam raz na 15 tys maks 20 tys. Problem czesciowo rozwiązałem silnik chodzi juz ładnie i sie nie dławi wężyk prowadzący do przepustnicy był przyciśnięty w dwóch miejscach wyciąłem ten kawałek i zmufowałem wkładem z grubego długopisa, teraz się juz nie dławi. niestety obawiam się ze zycie silnika powoli bedzie dobiegac konca, ciekaw jestem ile moze taki silnik przejechać na gazie, a ile na benzynie. |
|
|
|
 |
niemiec
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"

Pomógł: 62 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 222 Skąd: LHR/WWE
|
Wysłany: 04-08-2008, 12:36
Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00 |
|
|
Z silnikami różnie bywa - mój 900 jeździ na gazie od 20000 km. Teraz ma 170000 i póki co (odpukać) nie jest źle.. |
_________________ Nie ma mnie na forum |
|
|
|
 |
devill
Bywalec

Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 54 Skąd: Szamotuły k/Poznania
|
Wysłany: 07-08-2008, 12:30
Bolid: SC 1100 |
|
|
Jesli dbasz o auto, i masz dobrej jakosci instalacje gazowa to wg mnie nie ma wiekszej roznicy w zuzyciu. Zakladalem gaz jak autko mialo przekulane ok 80kkm, padla mi UPG przy ok 90-100kkm, ale juz przed zakladaniem instalacji nie byla pierwszej mlodosci do teraz na gazzie przekulalem ok 70kkm i nie mam z silnikiem problemow. Nie liczac walki z nieszczelnosciami w dolocie i innymi pierdulkami |
|
|
|
 |
|