FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dławienie i wyciek płynu...
Autor Wiadomość
Prezes124 
FiatManiac


Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 26
Skąd: Ostrowiec ?w.
Wysłany: 12-08-2007, 20:13   Dławienie i wyciek płynu...
   Bolid: Sei 1.1 SPI '99


Już zacząłem ten wątek w innym wątku, ale może warto rzucić na ogólny. Wentylator mi się włącza częściej niż zwykle, zmyka powoli płyn z chłodnicy i dość często tak jakby "dławi" mi samochodzik, przeważnie po zmianie biegu z 1 na 2... Pod korkiem oleju "czysto", spaliny pachną normalnie. Zawory były regulowane jakieś 30-35000km temu czyli ze 4 lata :oops: Do tego chłodnica była lutowana bo kiedyś był przeciek (szykuję się do wymiany) Być może nie trzeba łączyć faktu znikania płynu ze zbiornika z dławieniem ale to pozostawiam fachowcom. Kolejny raz proszę miłych kolegów i koleżanki o pomoc.

PS: Od wczoraj jestem na forum i okazuje się, że mój Sei się ogólnie sypie :wesoly:
Co ja bym bez Was zrobił! :wesoly:
_________________
Weź tu nie klikaj... :)
 
 
 
ADAMSKY 
Nocny zwiadowca
Nadworny Akustyk


Pomógł: 130 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 547
Skąd: Pleszew
Wysłany: 12-08-2007, 20:26   
   Bolid: SC 1.1 SPI


moze pomoze :
http://www.seicento.pl/te...=wyciek+p%B3ynu
http://www.seicento.pl/te...=wyciek+p%B3ynu

pozdrawiam
_________________

 
 
 
SZUBAR 
Bywalec


Pomógł: 22 razy
Wiek: 49
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 51
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 12-08-2007, 21:52   
   Bolid: SEICENTO 900 +LPG


Prezes124 napisał/a:
Wentylator mi się włącza częściej niż zwykle, zmyka powoli płyn z chłodnicy

Wymień płyn chłodniczy i te efekty znikną.
_________________
http://www.centomania.pl/...na&user=szubar1
 
 
Prezes124 
FiatManiac


Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 26
Skąd: Ostrowiec ?w.
Wysłany: 15-08-2007, 10:51   
   Bolid: Sei 1.1 SPI '99


A jaki płyn polecacie do mojego Seika :) ??
_________________
Weź tu nie klikaj... :)
 
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2007, 11:53   
   Bolid: Audi


fiatowski Paraflu, bardzo dobry, w niezłej cenie !!!
_________________

 
 
ralfpa 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 4
Skąd: Mazańcowice
Wysłany: 31-07-2008, 13:23   
   Bolid: Seicento


witam
Ja mam taki problem dławi mi się silnik przy wcisnieciu sprzegła podczas jazdy na 1 biegu. podjezdzam w korku na 1 biegu i gdy się zatrzymuję i wciskam sprzegło silnk się dławi, to samo jak przygazuję i puszczę gaz przy przejsciu na wolne obroty tez sie przydławi( na benzynie chodzi troche lepiej, filtr powietrza czesto wymieniam 6 do 10 tys km zabrudzony czarną cieczą (w przewodzie łączącym przepustnice z filtrem powietrza ciemna maź, po wymianie tego filtra silnik chodzi znacznie lepiej, uszczelka przepustnicy na pewno do wymiany popękana.
teraz mam pytanie czy może to być wina uszczelki pod głowicą, objawy:
znaczne zmniejszenie mocy silnika, ciemna ciecz w filtrze powietrza, większe zużycie paliwa, dławienie silnika przy zejsciu z obrotów
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-07-2008, 19:52   
   Bolid: Był 1.1 SPI


Czarna ciecz to olej-wskazuje to na słabą kondycję silnika, szczególnie że występuje też
ralfpa napisał/a:
znaczne zmniejszenie mocy silnika


Gdyby silnik był sprawny i był problem z dławieniem się to wg mnie czyszczenie przepustnicy by pomogło+oczywiście sprawdzenie czy nie zasysa gdzieś lewego powietrza ale myslę że Twoj silnik zaczyna domagać się remontu...
Proponuję sprawdzić kompresję. A duzo pali oleju :?: Ile ma przebiegu :?:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
ralfpa 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 4
Skąd: Mazańcowice
Wysłany: 04-08-2008, 12:09   
   Bolid: Seicento


Przebieg na liczniku to 116000 , słaba kompresja pierwszego cylindra, po przejechaniu 50000 czuję znaczny ubytek mocy dolewam 1 litr oleju na 5 do 10 tys km. olej wymieniam raz na 15 tys maks 20 tys. Problem czesciowo rozwiązałem silnik chodzi juz ładnie i sie nie dławi wężyk prowadzący do przepustnicy był przyciśnięty w dwóch miejscach wyciąłem ten kawałek i zmufowałem wkładem z grubego długopisa, teraz się juz nie dławi. niestety obawiam się ze zycie silnika powoli bedzie dobiegac konca, ciekaw jestem ile moze taki silnik przejechać na gazie, a ile na benzynie.
 
 
niemiec 
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 222
Skąd: LHR/WWE
Wysłany: 04-08-2008, 12:36   
   Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00


Z silnikami różnie bywa - mój 900 jeździ na gazie od 20000 km. Teraz ma 170000 i póki co (odpukać) nie jest źle..
_________________
Nie ma mnie na forum
 
 
 
devill 
Bywalec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 54
Skąd: Szamotuły k/Poznania
Wysłany: 07-08-2008, 12:30   
   Bolid: SC 1100


Jesli dbasz o auto, i masz dobrej jakosci instalacje gazowa to wg mnie nie ma wiekszej roznicy w zuzyciu. Zakladalem gaz jak autko mialo przekulane ok 80kkm, padla mi UPG przy ok 90-100kkm, ale juz przed zakladaniem instalacji nie byla pierwszej mlodosci :) do teraz na gazzie przekulalem ok 70kkm i nie mam z silnikiem problemow. Nie liczac walki z nieszczelnosciami w dolocie i innymi pierdulkami :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum