Kórciec od podgrzewania przepustnicy 1,2 8v lub 1,1 |
Autor |
Wiadomość |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 15-10-2008, 10:34 Kórciec od podgrzewania przepustnicy 1,2 8v lub 1,1
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
moze mi ktos zmierzyc jego srednice, bo musze kupic rurke miedziana i wezyk zeby ominac podgrzewanie (mialem to zrobione na tzn druta ale cos mi cieknie na laczeniu i chce teraz zrobic profi )a auta nie mam pod reka bede je widzial dopiero w weekend a wiadomo jak jest ze sklepami w sobote
z gory danke i bedzie pomogł |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-10-2008, 11:18
Bolid: Audi |
|
|
średnica zewn. króćca to 8 mm
a jak chcesz to zrobić: 2 elektrozawory i przełącznik czy jakos inaczej ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 15-10-2008, 13:11
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
jerzyk na poczatek chce zrobic porzadna rurke miedziana bo w tej chwili mam jakas stalowa rurka naciagnieta na maxa bo rurka chyba z 11/12 srednicy innej nie mialem i to zabezpieczone trytkami generalnie zaczelo puszczac plyn
anyway po co jakies zawroki robic jak to podgrzewanie do niczego nie jest potrzebne u mnie i tak chlodzenie jest zrobione eksperymentalnie i silnik osiaga temperature robocza bardzo szybko |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
intermis
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 17 Gru 2008 Posty: 62 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 02-01-2011, 20:35
Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI / 1.2 MPI |
|
|
Panowie mam u siebie w 1.1 SPI podłączone podgrzewanie przepustnicy jak fabryka przykazała, czyli wychodzi wąż z głowicy i rozdziela się na nagrzewnicę i przepustnicę, a z przepustnicy wychodzi przelew do zbiorniczka wyrównawczego (górny wąż zbiorniczka). W związku z powyższym mam pytanie - czy płyn z wyjścia przepustnicy do przelewu zbiorniczka powinien lecieć cały czas kiedy silnik jest odpalony czy np na wyższych obrotach? Bo jeszcze nigdy nie widziałem żeby tym wężem wpadał płyn do zbiorniczka i zastanawiam się czy w ogóle drożny mam ten kanał. |
|
|
|
 |
Ghooster
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 59 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 02-01-2011, 23:27
Bolid: SC 1.1 Abarth; 1.1 Schumacher; Ibiza 1.4 16V |
|
|
intermis napisał/a: | Panowie mam u siebie w 1.1 SPI podłączone podgrzewanie przepustnicy jak fabryka przykazała, czyli wychodzi wąż z głowicy i rozdziela się na nagrzewnicę i przepustnicę, a z przepustnicy wychodzi przelew do zbiorniczka wyrównawczego (górny wąż zbiorniczka). W związku z powyższym mam pytanie - czy płyn z wyjścia przepustnicy do przelewu zbiorniczka powinien lecieć cały czas kiedy silnik jest odpalony czy np na wyższych obrotach? Bo jeszcze nigdy nie widziałem żeby tym wężem wpadał płyn do zbiorniczka i zastanawiam się czy w ogóle drożny mam ten kanał. |
Na zimnym nie sprawdzałem lecz na ciepłym wydaje mi się, że leci cały czas... wraz z wzrostem obrotów szybciej. Odepnij wąż przed przepustnicą i zobacz czy leci... jeśli tak to kanały w przepustnicy masz niedrożne. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|