Przesunięty przez: TVC 28-10-2010, 12:17 |
Sej kontra golf 1.8, zgadnijcie wynik |
Autor |
Wiadomość |
MadMax
nówka sztuka ;)

Wiek: 36 Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-10-2008, 15:40
Bolid: N-grupowy sporting. |
|
|
Moj bolid ma 71hp z silnika 1.1 spi(N-grupa). Skrzynia 13/64(tylko do sportu), ostatnio jechalem na zawody autostrada i musialem wrzucac luz bo przy 100 mialem ponad 4 tys na 5 biegu. Szczerze Wam powiem,ze nigdy sie nie probowalem z seryjnym sportingiem. Trzeba tez wziasc pod uwage wieksza mase seja ze wzgledu na obspawana bude i klatke bezpieczenstwa. No i szersze opony. Zazwyczaj 175. Probowalem sie z autem ojca. Ford mondeo III, 1.8 duratec. Mendna zostawala w tyle Chetnie bym sie porownal z seria ale jakos nigdy nie moge napotkac sportasiow jezdzac po Krakowie. A no i hit. Ostatnio na swiatlach ustawil sie z boku do wyscigu polonez ambulans. Caly czas gazowal zebym przypadkiem nie zapomnial ze bedzie wyscig |
|
|
|
 |
Gomez
Nałogowiec
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 110 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-10-2008, 22:51
Bolid: Seicento sporting '98 |
|
|
MadMax napisał/a: | ostatnio jechalem na zawody autostrada i musialem wrzucac luz bo przy 100 mialem ponad 4 tys na 5 biegu. | Dlaczego wrzucać luz? 4tys. to nic wielkiego.Zwłaszcza dla Twojego silnika. |
_________________ Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 |
|
|
|
 |
haans
Nałogowiec na odwyku

Wiek: 36 Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 99 Skąd: KRA
|
Wysłany: 19-10-2008, 13:04
Bolid: Nowe Seicento! |
|
|
W Jankach przed Warszawą (krajowa nr.8) podjeżdza do mnie Fordem Escortem gościu ze swoją laską. Ja gadam ze swoją , a on zaczyna się śmiać i gazować. Wtedy się zorientowałem że chce się ściągnąć. Naszczęście jechałem bez tylnej kanapy. Gdy zapaliło się zielone, Escort wyrywa się do przodu pewny siebie, a ja ruszam spokojniutko podciągając obroty. Na początku idziemy w łeb w łeb. Gdy wrzuciłem 3 bieg zacząłem mu udziekac. Przy następnych światłach ( ok. 600m-800m nie wiem dokładnie) otwiera szybe i mówi do mnie :
- Nieźle idzie Ci idzie to seicento, ile masz pod maską
- Ja do niego 55 km.
- Moja dziewczyna jeszcze dodaje: Chcesz jeszcze raz
- A on na to: Nie dzieki. I zamyka szybę z nie wesołą miną.
Ludzie, jak przywiozą jakiegoś trupa z Niemiec to myślą że mają nie wiadomo co i maja się czym popisać przed swoją dupą. Lecz prawda jest inna. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gomez
Nałogowiec
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 110 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 19-10-2008, 15:02
Bolid: Seicento sporting '98 |
|
|
haans2020, Chyba sobie zmyśliłeś tę historię.
haans2020 napisał/a: | - Ja do niego 55 km. |
Nie wiedziałem że moc mierzy się w kilometrach |
_________________ Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 |
|
|
|
 |
haans
Nałogowiec na odwyku

Wiek: 36 Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 99 Skąd: KRA
|
Wysłany: 19-10-2008, 15:24
Bolid: Nowe Seicento! |
|
|
Sorki miało być 55 KM |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzycho506
Nałogowiec Krzycho

Wiek: 36 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 620 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 19-10-2008, 16:35
Bolid: VAN MPI we GAZIE |
|
|
haans2020 napisał/a: |
Ludzie, jak przywiozą jakiegoś trupa z Niemiec to myślą że mają nie wiadomo co i maja się czym popisać przed swoją dupą. Lecz prawda jest inna. |
w 100% popieram Hansa myślą ze mają większy silnik to z takim małym sejem dazą rade a tu robią wiekie oczy gdy ten właśnie sej wygrywa
stare Trupy z Niemiec
NA ZŁOM Z NIMI
|
_________________ A mój roboczo-wóz spala tylko
Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 << |
|
|
|
 |
saper1985 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-10-2008, 21:11
|
|
|
i tak sej jest najlepszy i najszybszy
a te wszystkie trupy z niemiec Golfy i Bety to se mogą... |
|
|
|
 |
jhosef
nówka sztuka ;)
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 5 Skąd: 3city
|
Wysłany: 05-11-2008, 21:12
Bolid: Vw Golf MK2/ Secento 1.1 Go! |
|
|
Mam pewne porównanie bo z golfami mam dużo do czynienia (vwgolf.pl rulez)
Na codzień jeżdze Sejem 1,1 MPI i golfem mk2 1,6 automat i szczerze ten Sej nie jest jakoś szczególnie bystrzejszy od mojego wysłużonego 1,6 EZ na LPG z 500 kkm za sobą. Dodatkowo biorąc pod uwagę, że skrzynia w seju to najgorszy szajs jakim miałem sposobnośc jeździć, nie mam najlepszego wrażenia przy szybkich startach. Jedynka w tych skrzyniach to jakaś pomyłka a skok dźwigni jest wielkości wnętrza.
Co początku tematu i do silnika w mk2 1,8 najsłabszy miał 85 koni, najmocniejszy 215 więc zależy z czym się mierzyć:) |
|
|
|
 |
ahamay
Nałogowiec

Wiek: 39 Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 05-11-2008, 22:49
Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd |
|
|
stary toś pojechał 1.6 w automacie 500 kkm i lpg szał w trampkach |
_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD |
|
|
|
 |
molIk
nówka sztuka ;)

Wiek: 35 Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 46 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 06-11-2008, 14:21
Bolid: seicento 1.1eMPowerI |
|
|
ahamay napisał/a: | szał w trampkach |
Poza tym fakt skrzynia nie jest zbyt mocną stroną Seja, ale bez przesady.... chyba że masz skrzynie w tym seju z Ikarusa
jhosef napisał/a: | Jedynka w tych skrzyniach to jakaś pomyłka |
możesz rozwinąć myśl ? |
_________________ ` Czytaj, ucz się, bez tego jesteś słaby
dziś masz wiedzę, albo jesteś sterowany ` |
|
|
|
 |
jhosef
nówka sztuka ;)
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 5 Skąd: 3city
|
Wysłany: 06-11-2008, 17:31
Bolid: Vw Golf MK2/ Secento 1.1 Go! |
|
|
ahamay napisał/a: | stary toś pojechał 1.6 w automacie 500 kkm i lpg szał w trampkach | ten silnik ma max moc i max moment prawie jak w dieslach i całkiem dobrze sprawuje się w automacie
Co do jedynki jest tragicznie krótka. Na skrzyżowaniu starcza jej na 3-5 m bierzących;)
Praktycznie jak w vw transporterze jedynka jest po to aby zacząć się toczyć. Pop sekundze trzeba wrzucić 2 przebierając ręką kilkadziesąt centymetrów dzwignią. |
|
|
|
 |
ahamay
Nałogowiec

Wiek: 39 Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 06-11-2008, 18:54
Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd |
|
|
jhosef napisał/a: | ahamay napisał/a: | stary toś pojechał 1.6 w automacie 500 kkm i lpg szał w trampkach | ten silnik ma max moc i max moment prawie jak w dieslach i całkiem dobrze sprawuje się w automacie
Co do jedynki jest tragicznie krótka. Na skrzyżowaniu starcza jej na 3-5 m bierzących;)
Praktycznie jak w vw transporterze jedynka jest po to aby zacząć się toczyć. Pop sekundze trzeba wrzucić 2 przebierając ręką kilkadziesąt centymetrów dzwignią. |
no prawie jak w dislach hehehe stary co ty piszesz .......... jakies niestworzone teorie tu zapodajesz .... kilkadziesiat centymetrow haha no bajka ........ a ta jedynka? hahaha no sory ale czytajac takie rzeczy ciezko mi sie powstrzymac...... |
_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD |
|
|
|
 |
jhosef
nówka sztuka ;)
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 5 Skąd: 3city
|
Wysłany: 06-11-2008, 20:22
Bolid: Vw Golf MK2/ Secento 1.1 Go! |
|
|
ahamay napisał/a: | no prawie jak w dislach hehehe stary co ty piszesz . |
silnik mk2 diesel 1,6 JP moment 100/2300 najszłabszy
najmocniejszy 1,6 td 155/2500 w wersjach GTD
1,6 EZ benzyna 125/2500 |
|
|
|
 |
djmauro
GS 500 Rider

Wiek: 38 Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 220 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-11-2008, 20:22
Bolid: 187.343.3 V40 |
|
|
szczerze to jeździłem na różnych skrzyniach w Clio 1,4 16V (2002), Loganie 1,4 MPI (2004), Megane 1.6 16V (2008) i Civicu 1,4i (1996) i powiem że skrzynia w seicento nie jest jakaś rewelacyjna, ale jak się ja umie obsługiwać to da się ruszyć i szczerze mówiąc to ze startu zatrzymanego niejednego golfa objechałem na pierwszych metrach, a moc i moment mam nieporównywalnie niższy, więc jak się umie obsługiwać to, z czego się korzysta to można.
A poza tym jak masz zamiar w niekulturalny sposób wyżywać się na seicento, to chyba na złe forum trafiłeś, bez obrazy
PZDR |
_________________  
Żyj bez winy, patrz w lusterka |
|
|
|
 |
jhosef
nówka sztuka ;)
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 5 Skąd: 3city
|
Wysłany: 06-11-2008, 20:24
Bolid: Vw Golf MK2/ Secento 1.1 Go! |
|
|
trafiłem na te frum bo masz sej się sypie przy 92 kkm i ciągłym serwisowaniu w ASO. teraz np odechciało mu się odpalać po ludzku
Sorki za OT |
|
|
|
 |
|