podwyższanie obrotów |
Autor |
Wiadomość |
Sonic
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 54 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-04-2009, 21:00 podwyższanie obrotów
Bolid: Renaul Megane Coupe Cabrio 1.6 |
|
|
małe pytanko jak podwyższyć obroty na biegu jałowym, zmieniłem świece i kable sej przestał szarpac i chodzi równo ale od czasu zmiany obroty na luzie sa jakby za niskie, poza tym przy jezdzie na gazie jak robie redukcje lub wrzucam luz to obroty spadają do ok 500 i odbijaja sie na jakies 800-900, przy tym dnie mam wrazenie jakby uniknął zgaśnięcia...
tak przy okazji pytanie jakie powinny byc prawidłowe wolne obroty na biegu jałowym?? |
|
|
|
 |
obcy21
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 153 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 06-04-2009, 21:04
Bolid: audi 80 B4 1.9 TD |
|
|
ok 900-1000obr/min. (silnik rozgrzany)
przeczyść krokowca bo może on powoduje takie właśnie objawy... |
_________________ to nie BÓG stworzył człowieka, a CZŁOWIEK boga
Zbieram na: ?? |
|
|
|
 |
arkos
konto ograniczone

Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2005 Posty: 115 Skąd: Bytom
|
|
|
|
 |
Sonic
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 54 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-04-2009, 22:49
Bolid: Renaul Megane Coupe Cabrio 1.6 |
|
|
obcy21 napisał/a: | ok 900-1000obr/min. (silnik rozgrzany)
przeczyść krokowca bo może on powoduje takie właśnie objawy... |
zabieram sie za to i zabieram ale najpierw chciałbym dorwac pajaca który zjechał kompletnie srubki torxowe teraz pozostaje brzeszczot i naciecie pod plaski srubokret
arkos napisał/a: | Możesz podkrecic na lince od gazu |
tzn. mozesz zarzucic jakies foto w ktorym miejscu i która śrubka, nigdy tego nie robilem stad moja prosba |
|
|
|
 |
arkos
konto ograniczone

Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2005 Posty: 115 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 07-04-2009, 23:06
Bolid: 1,1Spi |
|
|
arkos napisał/a: | Możesz podkrecic na lince od gazu |
tzn. mozesz zarzucic jakies foto w ktorym miejscu i która śrubka, nigdy tego nie robilem stad moja prosba[/quote]
Jak masz Spi to po lewej stronie obudowy filtra jest linka , sa dwie sruby 13 - odkrecasz podciagasz - zakrecasz
Proste jak
pozdrawiam |
_________________ 133 decybelów club umarło (czas na zmartwychwstanie bo cicho w aucie )
http://www.polskajazda.pl...t/Seicento/9681 |
|
|
|
 |
TOMASZ 27
Smakosz ... z dziurk? ...
Pomógł: 36 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 152 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 07-04-2009, 23:10
Bolid: sc 1.1 MPi Safety Car |
|
|
przy obudowie przepustnicy w MPi linka nawinieta jest na taki plastik w kształcie półksiężyca opiera się on jak puścisz gaz o taką malutką śrubkę i tą śrubkę pokręcasz - teoretycznie praktycznie sie tego nie robi bo ta srubka ustawiana jest przez fabryke a wolne obroty reguluje krokowy |
_________________ Uważam,że Polskie Kobiety są Najpiękniejsze |
|
|
|
 |
krzycho506
Nałogowiec Krzycho

Pomógł: 4 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 620 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 22-04-2009, 16:53
Bolid: VAN MPI we GAZIE |
|
|
TOMASZ 27 napisał/a: | przy obudowie przepustnicy w MPi linka nawinieta jest na taki plastik w kształcie półksiężyca opiera się on jak puścisz gaz o taką malutką śrubkę i tą śrubkę pokręcasz - teoretycznie praktycznie sie tego nie robi bo ta srubka ustawiana jest przez fabryke a wolne obroty reguluje krokowy |
To się dołączę... jest problemik wyczyściłem oby dwa silniczki krokowe jak i gaz tak i benzyna .. świece nowe kable.. filtr powietrza też na nowy.. no fakt obroty są równe ale zbyt Niskie.. i czy bym mógł tą śrubkę podkręcić i jakie będą konsekwencje...... jeśli TEGO TEORETYCZNIE NIE POWINNO SIĘ DOTYKAĆ... |
_________________ A mój roboczo-wóz spala tylko
Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 << |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 23-04-2009, 08:09
Bolid: sc A0 |
|
|
SPI czy MPI?
W mpi błędem jest podkręcanie śrubki odrazu to mówię...
mpi posiada ustawnik przepustnicy i choćby wkręcił ją zeby przepustnica była otwarta non stop to i tak hybryda bedzie walczyć o pół litra benzyny...
Co do obrotów na jałowym : rozgrzane MPI: 600obr/min
SPi: z tego co pamiętam nawet 800obr/min
Jeżeli to MPI i nie gaśnie na gazie to spokojnie jeździć - mozliwe że będzie ze soba "walczył" ale to wynika z samego pomysłu zasilania euro-3
generalnie dobrzy gazownicy potrafią instalacje tak wyregulować by było ok... |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
bakol
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 271 Skąd: Ruda ?ląska
|
Wysłany: 23-04-2009, 10:13
Bolid: stilo 3D 1.8 |
|
|
irekg napisał/a: | Co do obrotów na jałowym : rozgrzane MPI: 600obr/min
|
to mnie troche uspokoiłeś, ja mam na rozgrzanym silniku włąsnie 600-700 obr/min....myślałem, że to za mało ....a jednak |
_________________ Pokaż cycki - dam Ci jabłko ! |
|
|
|
 |
Sonic
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 54 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-04-2009, 13:21
Bolid: Renaul Megane Coupe Cabrio 1.6 |
|
|
w nowym spi dokladnie 850-60 powinno byc, takie info jest w programie diagnostycznym, wiekowe spi okolo 900-910 |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 23-04-2009, 18:59
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
Hmm... Ja mam na jałowym 1100 i 1200 obrotów. Rzadko spada do tysiączka. Sejaczek 900, więc spi... Wynika więc z tego, że mam za wysokie? Nie wiecie gdzie szukać problemu? Powietrza lewego raczej nie łapie (po zatkaniu wlotu powietrza od filtra gaśnie). |
_________________
 |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 23-04-2009, 20:28
Bolid: sc A0 |
|
|
winę może ponosić czujnik ciśnienia - czy autko sie czasem dławnie?
druga sprawa mini - zatkana odma.. |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 24-04-2009, 05:45
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
Co do odmy to nie wiem... A czujnik podciśnienia gdzie się znajduje? Ile może kosztować? |
_________________
 |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 24-04-2009, 07:36
Bolid: sc A0 |
|
|
tzn odrazu zakładasz że jest wadliwy?
jeżeli w pracy silnika nie zauważyłeś żadnych innych objawów jak tylko podniesione obroty to naprawdę ja bym sie nie martwił..natomiast jeżeli zauważyłeś coś "innego" to tylko przez to ja próbuje jakoś wydedukować "co i czemu".. |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 24-04-2009, 15:17
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
W zasadzie to co ostatnio przerabiam napisałem w innym wątku... Druga sprawa to taka, że właśnie czasem potrafi się zdławić, ale nie często. Raz na jakiś czas jak mu wdepnę do podłogi to on chwile pomarudzi i dopiero jedzie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|