1.4 16v |
Autor |
Wiadomość |
wacek33
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 33 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: 22-06-2009, 17:12
Bolid: cc 899 |
|
|
molo_, i tu sie zdziwisz... Otwarcie przyznaje że na pewnych sprawach się nie znam - poprostu nie udaje mądrzejszego niż jestem - jak sie na czymś nie znam to to otwarcie mówię.... |
_________________ CGP
 |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-06-2009, 17:19
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
molo_ napisał/a: | i tak powstają druty, weź oddaj to komuś kto sie na tym zna, a nie grzeb w aucie przez 6 miesiecy albo dłużej, bo nie złożysz tego | Nie rozumiem co cię boli ?! Jakie druty, jakie 6 miesięcy dalej masz jakieś schizofreniczne odjazdy? Auto jeździ bardzo dobrze właśnie po odbudowaniu całej elektryki na silniku, więc się schowaj. Robię wszystko sam we własnym garażu, bez pomocy MaGóW których ty wiecznie potrzebujesz do wszystkiego, 1.4 również wkładam sam, dylemat tylko jeden czy zakładać szrot z punto-I czy oryginał ze 100HP |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
molo_ [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2009, 17:31
|
|
|
znajdz sobie kogos kto ci to wystroi po poskladaniu bo bedziesz mial 1.4 a ledwo 85 wypluje
do tego niech bedzie to ktoś taki zeby zlikwidował odpowiednim programem tyrkolenie
zastanawia mnie czy jesteś świadom o co chodzi z hybrydą w 1.4 które jest problematyczne i jedna osoba z tym włożyła, wiec wkladaj,
tak jak mowie, osobą które sie znają zajmuje to okolo miesiaca, aa kątowke se załatw bo wg teorii cgp przeciez trzeba wyciać pas przedni i wywalić nagrzewnice |
|
|
|
 |
Ciacho
Skoda Lover
Pomógł: 76 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2755 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 22-06-2009, 18:02
Bolid: Skoda Octavia II FL 1.6 TDI Greenline |
|
|
Panowie załatwiajcie swoje pierdoły poprzez pw, gg |
_________________
 |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-06-2009, 18:02
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
molo_ napisał/a: | pisze o 1.4 i nie po to zeby pojechać szczurowi tylko po to zeby byl świadomy ze to nie jest hop siup | Spox, ja wiem co robię nie potrzebuję tego zlecać komukolwiek za jakąkolwiek kasę >> podobnie rzecz się miała przy swapie na 1.2 tyle tylko że nie miałem własnego garażu!!
Jeśli ktoś ma coś ważnego do wniesienia w temat główny, bardzo proszę o wypowiedzi. OT już wystarczy |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
molo_ [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2009, 18:04
|
|
|
przeciez pisze na temat 1.4 sie wtrącają z offtopiciem |
|
|
|
 |
Ciacho
Skoda Lover
Pomógł: 76 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2755 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 22-06-2009, 18:32
Bolid: Skoda Octavia II FL 1.6 TDI Greenline |
|
|
X-raT napisał/a: | Jeśli ktoś chciałby dodać coś merytorycznie do tematu BARDZO BĘDĘ WDZIĘCZNY, może być gg bo tutaj tematy szybko gasną!! |
to dziękować koledze molo i innym...
jeszcze kto raz napisze coś nie na temat to z miejsca będzie ban |
_________________
 |
|
|
|
 |
fender
Nałogowiec

Pomógł: 19 razy Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 457 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-06-2009, 19:22
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Ciacho napisał/a: | ... dziękować koledze molo i innym...jeszcze kto raz napisze coś nie na temat to z miejsca będzie ban |
Kolego zastanów się wpierw a potem sobie banuj kogo chcesz >> tyle komentarzu do akcji pod tytułem wyjebać temat szczura bo molo ze stychem zaczęli się kłócić !! |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 22-06-2009, 22:02
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
jak sie za duzo ak czyta to potem sa takie efekty ze trzeba miec grupe ktora bedzie skladac auto, bo tak zamieszaja w glowie ze juz nic nie wiadomo o co biega a podpiac 1.4 z wiazki 900 mozna i sie narobic nie trzeba za duzo bo i tak w 99% ludzie skladaja na osprzecie 1,2 16v |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
homerUNDkasia
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 35 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 22-06-2009, 22:19
Bolid: Ciorny szerszeń |
|
|
X-raT, bez urazy ale jeżeli to twoje pierwsze 1,4 16V to nie idz w hybryde tylko wal na osprzęcie z Punto 1 znam ludzi co swapują "zawodowo" a hybrydy się nie podejmą (koszt/skomlikowanie) jak poskładasz 1,4 16V na PI bez druta możesz być dumny |
_________________ borki 2009 No1 69
I-sze miejsce na najniższe seicento zlotu-128cm
Piwa nie odmawiałem ......
 |
|
|
|
 |
Stychu
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 18 Skąd: BB // CGP // AK
|
Wysłany: 22-06-2009, 22:41
Bolid: SC 1.2 // Stilo 1.9 jtd |
|
|
X-raT napisał/a: | Ciacho napisał/a: | ... dziękować koledze molo i innym...jeszcze kto raz napisze coś nie na temat to z miejsca będzie ban |
Kolego zastanów się wpierw a potem sobie banuj kogo chcesz >> tyle komentarzu do akcji pod tytułem wyjebać temat szczura bo molo ze stychem zaczęli się kłócić !! |
Ode mnie to z daleko dobrze ?
A co do AK to trochę racji jest
A nie uważacie że te z PI są już troche wyżyłowane ? Nie mówie że nasze 1.2 też takie nie są bo głównie z PI. Ale jak ma być profex. |
_________________ Seicento 899 SX @ 1.2 8v & Stilo 2004 1.9 116 PS
.:CGP:.
http://www.cento.webd.pl || www.cgp.org.pl
http://sieci4you.pl || http://www.sklep.sieci4you.pl
 |
|
|
|
 |
homerUNDkasia
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 35 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 22-06-2009, 22:56
Bolid: Ciorny szerszeń |
|
|
z P1 masz osprzęt czyli listwę,wtryskiwacze ,kolektor wtryskowy i kompa.... no naprawde full service to nie cały silnik że musisz się martwić że się coś wysra |
_________________ borki 2009 No1 69
I-sze miejsce na najniższe seicento zlotu-128cm
Piwa nie odmawiałem ......
 |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 22-06-2009, 23:06
Bolid: SC |
|
|
X-raT napisał/a: | 4Xtrim napisał/a: | No ale jak chcesz to kąbinuj dalej.
Powodzenia z pedałem gazu |
A wiesz jak działa tzw czujnik położenia przepustnicy w 'zestawie' na linkę ?? To jest potencjometr! założony przy przepustnicy a w innych padłach jest przy pedałach >> skrót myślowy [bo ktoś znów coś za moment odpisze w podobny sposób jak 4Xtrim]
i generalnie takim wypierdkiem się nie przejmuję |
TPS jest potencjometrem ---prawda!!
W pandzie jest tez potencjometr na pedale---prawda,ale pamiętaj ze jeszcze niema tam linki odpowiedzialnej za otwarcie przepustnicy.
Jak tylko skonczysz mam nadzieje ze sie pochwalisz |
_________________
 |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 23-06-2009, 08:20
Bolid: sc A0 |
|
|
nie rozumiem problemu...
zakładamy 1,4 ze stilo wraz z hybrydową centralką - a nie ch będzie nawet 59F - sterowanie to samo ale już euro3 czyli czujnik położenia wałka ogarniamy bez problemu...
soft zrobimy napewno w KO-CAR z np pandy 100HP jak ma takowy być...(elektroniczne 100koni..inna odcinka po prostu na hybrydzie (nie mylić z odcinką w spi..))
body? chyba nie bo immo i tak należy wyczyścić...a przekaźniki i reszta "przeziemnej" elektroniki juz są na pokładzie - no chyba ze chcesz przejśćna body - wygodne niepowiem ale chyba troszke drogie.. |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
|